Jak zmienić typ konta/pakiet?

Utworzono: 2011-12-07
Ostatnia aktualizacja: 2016-10-06
Liczba odwiedzin posta: 3930

Chcąc zmienić Typ konta(pakiet), można to zrobić wprost ze swojego konta.

Należy zalogować się do fakturowni i wejść w Ustawienia > Ustawienia Konta > Twoje konto.

Pod nazwą typu konta jaki dotychczas posiadamy (Mikro/Sart/Standard/Pro), znajduje się szara zakładka Zmień typ konta, kilkamy w nią i wybieramy abonament, który najbardziej odpowiada naszym potrzebom.

Jeśli wybraliśmy płatny pakiet, to klikamy na Opłać (przedłuż abonament) - pojawi się ścieżka do dokonania płatności.

 


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Michał
Witam

Jak wykonać zmianę typu konta w trakcie jego użytkowania? czy traci się wcześniejsze wpłaty?

2016-10-06 16:34

Zgłoś naruszenie zasad

mkozicka
mkozicka
Odpowiedź główna   Prosze zgłosić sie do nas po odpowiednia pro form, odliczymy opłacony abonament.

2016-10-06 16:41

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz