Wysyłanie faktur z mojego własnego adresu e-mail

Utworzono: 2012-04-17
Ostatnia aktualizacja: 2018-02-02
Liczba odwiedzin posta: 10079

W systemie Fakturownia możesz wysyłać e-maile tak, aby wyglądało to jak wysłane przez Twoją własną skrzynkę pocztową. Aby to uzyskać należy zaznaczyć opcję: Ustawienia Konta > Wysyłanie e-mailem > Użyj własnej nazwy - Prosimy o użycie formatu np.: Jan Kowalski <jan.kowalski@domena.pl>

 

Lepsze dostarczanie wiadomości

Po zaznaczeniu  opcji Wysyłaj z mojej własnej skrzynki pocztowej warto ustawić odpowiednią konfigurację DNS w swojej domenie (domenie z której są wysyłane e-maile).

Należy w DNS domeny dodać rekord TXT o wartości:

v=spf1 mx include:spfa.fakturownia.pl ~all

Bez tego ustawienia  Twoje e-maile z fakturami mogą nie docierać do adresatów lub zostaną oznaczone jako SPAM.

Dodatkowo w kontach PRO możemy ustawić DKIM - prosimy o kontakt w celu konfiguracji tej opcji w Twoim koncie.

Przykład:

Jeśli twoje e-maile wysyłane są z adresu: info@twojaDomena.pl wtedy w domenie: twojaDomena.pl należy ustawić rekord TXT na "v=spf1 mx include:spfa.fakturownia.pl ~all" 



Powrót


Komentarze

ubi140941
biuro@ringo.net.pl
Czy to jest jeszcze aktualne? Mam wrażenie, że teraz maile są wysyłane z serwerów mandrill a nie sendgrid, a to chyba nie to samo.

Przemek

2012-11-01 22:13

Zgłoś naruszenie zasad

marcin
marcin
Odpowiedź główna   faktycznie, ostatnio zmieniliśmy system wysyłający e-maile, już zaktualizowaliśmy wpis. Dziękuję za komentarz

2012-11-01 23:41

Zgłoś naruszenie zasad

marcin
marcin
Odpowiedź główna   aktualnie wysyłamy e-maile przez Sendgrid (prosimy o zmianę DNS)

2013-04-26 14:43

Zgłoś naruszenie zasad

Mariusz-faktury
Mariusz-faktury
Mimo poprawnego dodania do rekodru mojej domeny wpisu txt:
v=spf1 mx include:sendgrid.net ~all

Nadal nie aktywna jest funkcjia: "Wysyłaj z mojej własnej skrzynki pocztowej"?
Przypomnienia do moich klientów są rozsyłąne z adresu: Moja nazwa konta <noreply@fakturownia.com>

— Dlaczego?

2014-02-10 11:57

Zgłoś naruszenie zasad

uma185913
marta@housetube.pl
witam, nie dochodzi moja fv do jednego adresata. pojawi sie błąd nr 554 5.7.1 Generalnie fv dochodza bez problemu. Co oznacza ten blad?

2015-04-17 17:35

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Po przeanalizowaniu Pani konta stwierdzam, że nie ma Pani zastosowanych ustawień wymienionych powyżej. Proszę zastosować się do instrukcji:
Lepsze dostarczanie wiadomości

Po zaznaczeniu opcji Wysyłaj z mojej własnej skrzynki pocztowej warto ustawić odpowiednią konfigurację DNS w swojej domenie (domenie z której są wysyłane e-maile).

Należy w DNS domeny dodać rekord TXT o wartości:

v=spf1 mx include:sendgrid.net ~all

Bez tego ustawienia Twoje e-maile z fakturami mogą nie docierać do adresatów lub zostaną oznaczone jako SPAM

Przykład:

Jeśli twoje e-maile wysyłane są z adresu: info@twojaDomana.pl wtedy w domenie: twojaDomena.pl należy ustawić rekord TXT na "v=spf1 mx include:sendgrid.net ~all" ................

2015-04-20 17:09

Zgłoś naruszenie zasad

uad206921
admin@3s2n.com
Niestety nie da sie tego zrobic uzywajac Office 365, bo tam jest szyflowanie TLS, wiec poczta nie wychodzi, dopisac TXT tez sie nie da bo Microsoft blokuje edycje wpisow dotyczacych poczty.

2015-09-16 13:45

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
krystian
Wiadomości mimo wpisania rekordu w dns dostarczane są do spamu... co zrobić?

2015-09-28 21:06

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Proszę o podanie adresu e-mail konta zarejestrowanego w serwisie, którego dotyczy sprawa.

2015-09-29 16:03

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
Pawel
Dzień dobry, ponieważ nawet nie wiem co to jest DNS - myśle ze tak można mieć p, a mimo to posiadać firmę i korzystać z internetu - chciałem zapytać czy da sie ustawić tak konto aby faktury były wysyłane do adresatów (z jakiegokolwiek maila, to bez znaczenia)? Bede bardzo wdzięczny za informacje

2017-03-01 14:42

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
bozena
Dzien dobry, testuje Panstwa program i wyslalam pierwsza fakture do klienta. niestety nie dotarla, natomiast w ukrytej kopii na moj wlasny adres - dotarla. I w tym e-mailu oprocz pliku pdf ( faktura do pobrania, jest rowniez link do podgladu tej faktury w moim profilu a takze link. pt. "dodaj do kosztow", pod ktorym mozna zajrzec bezposrednio do mojego profilu!:( Czy faktycznie klient moze tam zajrzec, czy tylko ja? Haslo do konta mam w opcji "Zapisz". Czy moge wejsc na moj profil wylacznie z mojego komputera a dla innych, mimo obencosni tych linmkow profil jest niedostepny? Dziekuje za pomoc i wyjasnienie.

2018-01-02 13:38

Zgłoś naruszenie zasad

mariaseta
mariaseta
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
proszę sprawdzić pod dokumentem (w widoku podglądu dokumentu) aktywności wysyłki - znajduje się tam informacja o tym czy dokument został dostarczony czy nie. Jeżeli został dostarczony (jest to odpowiedź serwera pocztowego odbiorcy), należy szukać dokumentu w innych folderach. Jeżeli nie został dostarczony, znajdzie się tam informacja o przyczynie niedostarczenia - na przykład nieaktywna skrzynka odbiorcy.
Link wysyłany w wiadomości jest jedynie linkiem do podglądu konkretnego dokumentu. Jest on formą dostępu do dokumentu dla klienta, jeżeli pdf nie zostanie dołączony. Jest też formą szybkiego dodania dokumentu do wydatków, jeżeli klient dysponuje swoim kontem w Fakturowni. W takiej sytuacji dokument zostanie zaciągnięty na konto, na które w danym momencie jest zalogowana osoba klikająca w link. Poprzez wspomniany link nikt nie dostanie się do pozostałych danych na Pani koncie. Do konta ma dostęp tylko osoba dysponująca loginem i hasłem, w tym przypadku Pani.
W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam
MS

2018-01-02 14:17

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
Agnieszka
Dzień dobry,
Ponieważ dopiero zaczęłam korzystać z tego programu i wystawiłam fakturę, którą przesłałam do klienta. Bardzo prosze o informacje gdzie one się zaoisują ewn jak sprawdzić czy została wysłana.

2018-01-09 13:19

Zgłoś naruszenie zasad

mariaseta
mariaseta
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
przy wysyłce dokumentu może Pani ustawić swój adres mailowy jako odbiorcę kopii dokumentu, niemniej jednak, aby się upewnić czy dokument dotarł do odbiorcy proszę w sekcji Aktywności pod dokumentem sprawdzić status wysyłki.
W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam

2018-01-09 14:07

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
viola
Witam, a ja z takim pytaniem. Jak mogę zrezygnować z wysyłania faktur e-mailem? Nie widzę takiej możliwości w ustawieniach. Ma to wpływ na cenę pakietu Pokazuje mi się konieczność zakupu PRO), a mnie zupełnie wystarczy "START".
Pozdrawiam

2018-01-28 12:47

Zgłoś naruszenie zasad

mariaseta
mariaseta
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
zapewne odnosi się Pani do opcji osobnej wysyłki maili w działach. Aby wyłączyć tę opcję proszę przejść do menu Ustawienia > Dane firmy i w poszczególnych działach wyłączyć tę opcję.
W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do dyspozycji.
Pozdrawiam

2018-02-02 09:12

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz