Czy moje dane w Fakturowni są bezpieczne?

Utworzono: 2012-07-13
Ostatnia aktualizacja: 2022-06-10
Liczba odwiedzin posta: 8451

W dobie informatyzacji bezpieczeństwo danych jest kluczową kwestią nie tylko dla przedsiębiorstw, ale przede wszystkim dla osób prywatnych.
Stąd też, dbając o zapewnienie najwyższej jakoci świadczonych usług, Fakturownia stawia na najlepsze zabezpieczenia danych - tak przetwarzanych, jak i powierzonych do przetwarzania.

Bezpieczeństwo


Fakturownia posiada zabezpieczenia na wzór systemów bankowych. Dostęp do konta Użytkownika jest możliwy wyłącznie po wpisaniu przez niego loginu i hasła, a sam program jest szyfrowany i zabezpieczony certyfikatem SSL. Aby zapewnić naszym użytkownikom pweność bezpiecznego korzystania z systemu nieustannie dostarczamy informacji o bezpiecznym logowaniu i przestrzegamy przed praktykami hakerskimi w naszej Bazie Wiedzy, na blogu oraz na stronie internetowej, a także implementujemy funkcje, dzięki którym zabezpieczysz swoje konto — wśród nich dostęp do konta tylko z określonych adresów IP oraz podwójna autentykacja logowania.

Pamiętaj! Na bezpieczeństwo Twoich danych składają się zabezpieczenia systemu oraz sposób, w jaki Ty korzystasz z systemu.

 

Dostęp do danych

Dostęp do danych posiada niewielu pracowników Fakturowni i każda z tych osób ma podpisaną umowę o zachowaniu poufności oraz jest upoważniona do dostępu do danych jedynie w niezbędnych zakresach. Ty również masz wpływ na to, czy udostępniasz dane zgromadzone na koncie obsłudze technicznej Fakturowni - bez udzielenia czasowego dostępu do danych dział supportu nie będzie miał wglądu do danych zgromadzonych na Twoim koncie w systemie. Wszelkie przedsiębiorstwa, z którymi współpracujemy, są przez nas zweryfikowane i posiadamy podpisane z nimi umowy powierzenia przetwarzania danych. Informacje na ten temat znajdziesz w Regulaminie usługi w części Postanowienia dotyczące powierzenia przetwarzania danych.

 Kopia zapasowa

Kopia zapasowa danych tworzona jest na bieżąco, dzięki temu nawet w przypadku awarii Twoje dane nie zostaną utracone.



Więcej informacji na temat bezpieczeństwa danych w systemie znajdziesz w artykule Bezpieczne fakturowanie, a każde pytanie dotyczące bezpieczeństwa danych możesz do nas skierować na adres: info@fakturownia.pl lub abi@fakturownia.pl



Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Przemysław
Proszę o aktualizację informacji na temat bezpieczeństwa danych, np gdzie jest zlokalizowany serwer? Czy korzystają Państwo ze swoich czy np. z wyspecjalizowanych data center? Gdzie są przechowywane wykonywane backupy?

2017-03-15 12:51


Avatar sugester medium
Michał
Proszę o aktualizację informacji na temat bezpieczeństwa danych, np gdzie jest zlokalizowany serwer? Czy korzystają Państwo ze swoich czy np. z wyspecjalizowanych data center? Gdzie są przechowywane wykonywane backupy? Interesuje mnie również ta ważna informacja. jaka jest możliwość odzyskania danych historycznych?

2017-08-21 08:32


michalb
michalb
Odpowiedź główna   Dzień dobry,

uprzejmie informuję, że serwery należą do firmy Amazon.
Ich miejsce lokalizacji to Irlandia.
Jak to zostało nadmienione we wcześniejszej korespondencji, jest możliwość odzyskania utraconych danych z backupu.
W przypadku gdy klient wykasował dane (niezależnie od ich ilości), jest pobierana jednorazowa opłata 199 zł netto.

Pozdrawiam,

2017-08-22 13:50


Avatar sugester medium
DA
W ustawieniach konta->konfiguracja->bezpieczeństwo możliwe jest jedynie zabezpieczenie zmiany numeru konta bankowego. W momencie wystawiania faktury przez różne działy istnieje możliwość ręcznej zmiany danych firmy tj. nazwy, adresu. Czy da się to jakoś uniemożliwić?

2017-11-30 15:06


michalb
michalb
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
informuję, że dając użytkownikowi dostęp do danego działu, rzeczywiście istnieje możliwość zablokowania zmiany numeru konta bankowego. Pozostałe dane są możliwe do edycji.
Na chwilę obecną nie ma innych ograniczeń niż te, które znajdują się z w zakładce "Użytkownicy i uprawnienia" (Ustawiania > Ustawienia konta > Konfiguracja > Użytkownicy i uprawnienia) (link).
Pozdrawiam,

 

2017-12-01 09:59


Avatar sugester medium
DA
A czy rozważacie Państwo możliwość zablokowania ręcznej zmiany danych - nie mam na myśli możliwości wyboru działu/sprzedawcy z listy rozwijalnej, po kliknięciu w przycisk edytuj - wiadomo to jest niezbędne, a jedynie zablokowanie edycji (ręcznego dopisania, usunięcia adresu, nazwy) danych już po wybraniu danego działu/sprzedawcy? Czy jest jakiś powód dla którego tak to teraz działa?

2017-12-01 11:40


michalb
michalb
Odpowiedź główna   Uprzejmie informuję, że przedmiotowa sugestia zostanie przekazana do Działu Rozwoju Produktu, w celu rozważenia wprowadzenia ewentualnej implementacji do systemu.
Aktualna opcja związana jest z ogólnym funkcjonowaniem systemu, który umożliwia edycję większości elementów na poszczególnych dokumentach.
Pozdrawiam,  

2017-12-01 12:29


Avatar sugester medium
Patrycja
witam

czy jeśli w fakturowni przechowuję dane osobowe, np. pesel, muszę zgłosić zbiór do GIODO?

pozdrawiam

2018-01-04 11:44


michalb
michalb
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
przysyłam link z informacjami dot. zgłaszania danych do GIODO.
Pozdrawiam,

2018-01-09 09:05


Avatar sugester medium
greg
Czy w związku ze świadczoną przez państwa usługą jest dostępna umowa o powierzeniu przetwarzania danych zgodna z art. 28 RODO?

2020-05-24 14:34


michalb
michalb
Odpowiedź główna   Dzień dobry,

Informujemy, że poprzez akceptację regulaminu na stornie https://fakturownia.pl/regulamin określającego m. in. zakres i sposób przetwarzania danych osobowych, dane osobowe użytkownika przetwarzane są tylko w celu i zakresie niezbędnym do świadczenia usługi, z której Państwo korzystacie. 
W kwestii dotyczącej umowy powierzenia i przetwarzania danych osobowych zawiera się w naszym systemie właśnie poprzez akceptacje regulaminu. Regulamin do akceptacji jest dostępny na naszej stronie od 22 maja 2018. 
komunikat o regulaminie


Nie ma konieczności zatem podpisywania kolejnej wersji umowy tego typu.
Obecnie wystarczy poświadczenie zawarcia umowy powierzenia i przetwarzania danych, które oczywiście można od nas uzyskać. Oczywiście jeżeli odpowiada Państwu takie rozwiązanie. 
W celu otrzymania pisemnego potwierdzenia zawarcia umowy powierzenia przetwarzania danych z naszym Serwisem uprzejmie prosimy wejście w zakładkę
Ustawienia>Ustawienia konta> Bezpieczeństwo i kliknąć na przycisk o nazwie RODO - poświadczenie zawarcia umowy.

poświadczenie link
Po kliknięciu w przycisk pojawi się formularz zgłoszeniowy. 
W formularzu będzie trzeba potwierdzić dane firmy oraz osoby upoważnionej do reprezentowania firmy. Ważnym jest aby dołączyć w formie skanu lub pdf wyciągu z Krajowego Rejestru Sądowego bądź Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (nie starszego niż 3 miesiące) pobranego za pomocą strony (odpowiednio dla wyciągów KRS oraz dla CEIDG) , zawierającego dane rejestracyjne Państwa firmy Powyższy dokument jest konieczny do weryfikacji poprawności danych podmiotu, któremu zostanie udostępnione pisemne potwierdzenie zawarcia umowy. 

formularz



Michał Borkowski, e-mail: michal.borkowski@fakturownia.pl
 
 
Pozdrawiam,
Michał Borkowski

--
Michał Borkowski
e-mail: michal.borkowski@fakturownia.pl
www.fakturownia.pl
 


 

2020-05-26 15:38


Avatar sugester medium
Dominik
Czy można wystawić ( jeśli jestem sprzedawcą na Amazonie ) poprzez tą stronę faktury dla klientów na Amazonie i czy te faktury wyglądają tak samo jak te z Polski ?

2020-07-14 18:02


michalb
michalb
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
system pozwala wystawiać faktury dla różnych podmiotów. Wygląd dokumentów zależy od preferencji wystawiającego. Proszę o doprecyzowanie zapytania, podanie przykładu, ew. zrzutu ekranu i wysłanie na adres mailowy: info@fakturownia.pl
Pozdrawiam,
Michał.

2020-07-21 11:36


Dodaj komentarz