Pierwsze kroki po założeniu konta w Fakturowni
Utworzono:
2016-08-24
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 4081
Program Fakturownia.pl dysponuje dziesiątkami funkcji, w gąszczu których - przynajmniej na początku - można się odrobinę zgubić. Przedstawiamy nasze propozycje pierwszych aktywności oraz kilka funkcji podstawowych, które pozwolą szybko skonfigurować konto i wystawiać dokumenty.
1. Założenie konta jest bardzo proste. Wystarczy podać adres e-mailowy oraz hasło. Program przeniesie nas do głównego menu, które wygląda następująco:
2. Skróty na pulpicie są dobrane w taki sposób, aby od razu, bez podawania dodatkowych informacji móc wystawić pierwszą fakturę.
Służy temu widoczny jako pierwszy z prawej niebieski przycisk + Faktura. Aby zacząć od innego potrzebnego nam dokumentu, można wykorzystać inny skrót z niebieskich przycisków: Faktura Proforma, Korygująca. Przycisk + Więcej dokumentów przyda się, jeśli na pulpicie nie widzimy interesującej nas opcji i przeniesie do menu, w którym wybierzemy dodatkowe dokumenty:
Potrzebne dokumenty zaznaczamy i zatwierdzamy przyciskiem Zapisz na dole strony.
3. Wystawianie pierwszej faktury to zaledwie kilka kroków. Jak to zrobić, opisujemy na stronie i pokazujemy na krótkim filmiku.
Ze szczegółowo opisanych poradników dowiesz się również:
4. Warto uzupełnić dane firmowe. Aby to zrobić, wchodzimy w menu Ustawienia> Dane firmy w prawym górnym rogu ekranu i uzupełniamy kolejno rubryki.
Jeśli w obrębie konta ma działać kilka oddziałów, warto zapoznać się z poradnikiem na temat ich konfiguracji i możliwości.
5. Do podstawowych elementów w menu Ustawienia, na które warto zwrócić uwagę na początku korzystania z programu zaliczamy sekcję Użytkownicy.
Dodawanie użytkowników oraz możliwości programu w odniesieniu do ról i przywilejów wyczerpująco opisaliśmy w poradniku.
6. By przyspieszyć korzystanie z programu warto zwrócić uwagę na dostosowane do rodzaju działalności:
1. Założenie konta jest bardzo proste. Wystarczy podać adres e-mailowy oraz hasło. Program przeniesie nas do głównego menu, które wygląda następująco:
2. Skróty na pulpicie są dobrane w taki sposób, aby od razu, bez podawania dodatkowych informacji móc wystawić pierwszą fakturę.
Służy temu widoczny jako pierwszy z prawej niebieski przycisk + Faktura. Aby zacząć od innego potrzebnego nam dokumentu, można wykorzystać inny skrót z niebieskich przycisków: Faktura Proforma, Korygująca. Przycisk + Więcej dokumentów przyda się, jeśli na pulpicie nie widzimy interesującej nas opcji i przeniesie do menu, w którym wybierzemy dodatkowe dokumenty:
Potrzebne dokumenty zaznaczamy i zatwierdzamy przyciskiem Zapisz na dole strony.
3. Wystawianie pierwszej faktury to zaledwie kilka kroków. Jak to zrobić, opisujemy na stronie i pokazujemy na krótkim filmiku.
Ze szczegółowo opisanych poradników dowiesz się również:
- Jak zmienić wygląd niektórych elementów na fakturze
- Jak zmienić ustawienia faktur i stawki podatku
- Skonfigurować faktury cykliczne
- Dodanie logotypu
4. Warto uzupełnić dane firmowe. Aby to zrobić, wchodzimy w menu Ustawienia> Dane firmy w prawym górnym rogu ekranu i uzupełniamy kolejno rubryki.
Jeśli w obrębie konta ma działać kilka oddziałów, warto zapoznać się z poradnikiem na temat ich konfiguracji i możliwości.
5. Do podstawowych elementów w menu Ustawienia, na które warto zwrócić uwagę na początku korzystania z programu zaliczamy sekcję Użytkownicy.
Dodawanie użytkowników oraz możliwości programu w odniesieniu do ról i przywilejów wyczerpująco opisaliśmy w poradniku.
6. By przyspieszyć korzystanie z programu warto zwrócić uwagę na dostosowane do rodzaju działalności:
- Numerowanie faktur
- Język faktury
- Walutę konta
- Walutę na fakturze
- Szablon faktury
- Obsługę magazynów
- Dostosowanie widoczności kolumn
Powrót
Dodaj komentarz