Jak rozwiązać problem (np. z logowaniem na iOS)
Ostatnia aktualizacja: 2023-06-20
Jeśli korzystasz z aplikacji mobilnej na urządzeniach z systemem IOS i napotkasz błąd, który sprawia, że nie możesz wykonać żadnych czynności w aplikacji Fakturownia.pl (np. zalogować się) - potrząśnij telefonem.
Gdy to zrobisz, pojawi się opcja “Clear prefix and reset app” - wybierz ją.
Pozwoli ona wylogować się i wyczyścić sesję aplikacji.
Korzystając z tej funkcji, można zalogować się ponownie.
Jeżeli pomimo wykonanych czynności problem dalej występuje, wówczas warto wejść w ustawienia telefonu (wyszukać ustawienia przeglądarki Safari) i tam wyczyścić pliku historię i dane witryn - analogicznie jak na zrzutach poniżej:
Gdyby ten sposób nie zadziałał - prosimy skorzystać z tej podpowiedzi - https://pomoc.fakturownia.pl/134676432-Testowanie-na-iOS-Apple-iPhone ( trzeba dodatkowo zainstalować aplikację dla wersji beta - Test Flight - https://apps.apple.com/us/app/testflight/id899247664, a potem dołączyć do programu testowego z linku tutaj https://testflight.apple.com/join/xMJxreTr )
Powrót
Dodaj komentarz