Jak rozwiązać problem (np. z logowaniem na iOS)

Utworzono: 2023-02-07
Ostatnia aktualizacja: 2023-05-19
Liczba odwiedzin posta: 388

Jeżeli korzystasz z aplikacji na urządzeniach z iOS i napotkasz błąd, który sprawia, że nie możesz nic dalej zrobić w aplikacji (np. zalogować się) - potrząśnij telefonem - 
Pojawi się opcja “Clear prefix and reset app” - wybierz tą opcję.

Pozwoli ona wylogować się i wyczyścić sesję aplikacji.
Korzystając z tej funkcji można zalogować się ponownie.

opis

Jeżeli problem występuje dalej warto również wejść w ustawienia telefonu (wyszukać ustawienia przeglądarki Safari) i tam wyczyścić pliku historię i dane witryn - analogicznie jak na zrzutach poniżej:
 

A gdyby ten sposób nie zadziałał - poproszę skorzystać z tej podpowiedzi - https://pomoc.fakturownia.pl/134676432-Testowanie-na-iOS-Apple-iPhone  ( trzeba dodatkowo zainstalować aplikację dla wersji beta -  Test Flight -  https://apps.apple.com/us/app/testflight/id899247664, a potem dołączyć do programu testowego z linku tutaj https://testflight.apple.com/join/xMJxreTr . )



Powrót


Dodaj komentarz