Wiele płatności do jednej faktury, a kwota opłacona wpisana na fakturze.
Utworzono:
2016-06-23
Ostatnia aktualizacja: 2022-07-20
Ostatnia aktualizacja: 2022-07-20
Liczba odwiedzin posta: 7848
Aby dodać wiele płatności do jednej faktury, należy wykonać następujące kroki:
Każdą kolejną płatność, która ma być przypisana do danej faktury, dodajemy analogicznie pod ten sam numer faktury.
Inną i szybszą metodą jest dodawanie płatności z poziomu konkretnej faktury, której dotyczy ta płatność.
W tym celu wchodzimy w podgląd wystawionego dokumentu i wybieramy Więcej opcji> Dodaj płatność.
Tak samo jak poprzednio każdą kolejną płatność dodajemy w ten sam sposób, aż do wyczerpania całości wartości faktury.
Co w momencie kiedy przed dodawaniem płatności oznaczymy fakturę jako częściowo opłaconą bez wcześniejszego dodawania płatności.
Program zmieni status faktury na częściowo opłacony, zostanie też zamieszczona odpowiednia notatka w rubryce Aktywności związane z dokumentem.
Natomiast sam podgląd faktury oraz wartości faktury na podglądzie nie zmienią się. Jest to związane z koniecznością zachowania takiego samego wyglądu faktury, w stosunku do tej jaką otrzymał od nas Klient. W razie potrzeby wystawienia duplikatu faktury, wygląd faktury powinien być niezmienny. Więcej informacji na ten temat pod adresem (link).
Kwotę jaką zadeklarowaliśmy podczas częściowej opłaty faktury powinniśmy udokumentować dodaniem jednej lub większej liczby płatności tak, żeby program zaktualizował na rubrykę
Kwota opłacona w edycji faktury.
W takim razie dodajemy płatność na 950 zł.
W edycji faktury zauważymy, że program zmienił nam rubrykę Kwota opłacona na 950 zł, dlatego że dodaliśmy płatność zadeklarowaną podczas częściowej opłaty, a nawet przekroczyliśmy ją o 50 zł.
W momencie, gdy dodalibyśmy płatność na mniejszą kwotę niż zadeklarowane 900 zł podczas opłaty częściowej program nie zmieniłby nam wartości rubryki Kwota opłacona.
- Wybieramy z pasku na górze Płatności
- Wybieramy zakładkę Nowa płatność
- Wpisujemy kwotę płatności,a następnie wybieramy numer faktury, pod który ma być podpięta płatność.
Każdą kolejną płatność, która ma być przypisana do danej faktury, dodajemy analogicznie pod ten sam numer faktury.
Inną i szybszą metodą jest dodawanie płatności z poziomu konkretnej faktury, której dotyczy ta płatność.
W tym celu wchodzimy w podgląd wystawionego dokumentu i wybieramy Więcej opcji> Dodaj płatność.
Tak samo jak poprzednio każdą kolejną płatność dodajemy w ten sam sposób, aż do wyczerpania całości wartości faktury.
Co w momencie kiedy przed dodawaniem płatności oznaczymy fakturę jako częściowo opłaconą bez wcześniejszego dodawania płatności.
Program zmieni status faktury na częściowo opłacony, zostanie też zamieszczona odpowiednia notatka w rubryce Aktywności związane z dokumentem.
Natomiast sam podgląd faktury oraz wartości faktury na podglądzie nie zmienią się. Jest to związane z koniecznością zachowania takiego samego wyglądu faktury, w stosunku do tej jaką otrzymał od nas Klient. W razie potrzeby wystawienia duplikatu faktury, wygląd faktury powinien być niezmienny. Więcej informacji na ten temat pod adresem (link).
Kwotę jaką zadeklarowaliśmy podczas częściowej opłaty faktury powinniśmy udokumentować dodaniem jednej lub większej liczby płatności tak, żeby program zaktualizował na rubrykę
Kwota opłacona w edycji faktury.
W takim razie dodajemy płatność na 950 zł.
W edycji faktury zauważymy, że program zmienił nam rubrykę Kwota opłacona na 950 zł, dlatego że dodaliśmy płatność zadeklarowaną podczas częściowej opłaty, a nawet przekroczyliśmy ją o 50 zł.
W momencie, gdy dodalibyśmy płatność na mniejszą kwotę niż zadeklarowane 900 zł podczas opłaty częściowej program nie zmieniłby nam wartości rubryki Kwota opłacona.
Powrót
Komentarze
anna
2021-09-09 22:18
michalb
proszę edytować daną płatność, następnie wpisać ręcznie sumę nadpłaty razem z pierwotną płatnością.
Po zapisaniu pojawi się wartość nadpłaty w polu "Kwota nadpłacona: ".
Pozdrawiam,
Michał.
2021-09-10 17:06
anonim
2022-07-17 07:47
Dodaj komentarz