Kategoryzowanie Klientów

Utworzono: 2016-08-12
Ostatnia aktualizacja: 2023-03-06
Liczba odwiedzin posta: 6859

Fakturownia daje Użytkownikom możliwość dodawania kategorii do przychodów i wydatków (Kategoryzacja przychodów i wydatków) oraz grupowania produktów (Grupowanie produktów).

Istnieje jednak także opcja kategoryzowania Klientów.

Aby z niej skorzystać:
  • upewnij się, że wcześniej zostały przez Ciebie stworzone odpowiednie kategorie, do których możesz przypisać swoich Klientów (jeśli nie - przejdź do menu Ustawienia > Kategorie > Dodaj
  • przejdź do zakładki Klienci 
  • wybierz Klienta z listy i naciśnij przycisk Edytuj lub dodaj nowego Klienta przy pomocy przycisku Dodaj klienta
  • naciśnij przycisk Zobacz więcej opcji
  • wybierz kategorię spośród wcześniej przez Ciebie stworzonych 
  • naciśnij przycisk Zapisz
kategoria

Dzięki tej opcji możesz oznaczyć, jakim płatnikiem jest Klient lub przypisać go do danego projektu razem z fakturami i odpowiednimi produktami. 

Na liście Klientów można też filtrować po wybranej kategorii. 

filtr




 


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Marek
Czy jest możliwość rozdzielenie listy kategorii produktów od kategorii klientów? Nie jest to praktyczne rozwiązanie

2018-04-05 02:25


michalb
michalb
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
informuję, że system pozwala stworzyć wiele kategorii, które mogą być wykorzystane zarówno po stronie klientów jak i produktów.
Bardzo proszę o podanie przykładu na Pana koncie oraz o dostęp do konta dla pomocy technicznej (Ustawienia > Ustawienia konta > Udziel czasowego dostępu do konta dla pomocy technicznej > Zapisz).
Pozdrawiam,
Michał.

2019-05-20 15:13


Dodaj komentarz