Jak przełączać się między kontami podpiętymi pod ten sam login?
Utworzono:
2025-03-17
Ostatnia aktualizacja: 2025-03-17
Ostatnia aktualizacja: 2025-03-17
Liczba odwiedzin posta: 182
Koniec z wielokrotnym logowaniem! W Fakturowni wystarczy jedno konto e-mail i hasło, aby przełączać się między firmami lub działami, do których masz dostęp. Szybko, wygodnie i bez zbędnych komplikacji. Sprawdź jak przełączysz się między kontami, do których masz dostęp – bez potrzeby logowania się różnymi danymi.
Dostęp do wielu kont w Fakturowni możesz uzyskać poprzez samodzielne ich założenie. Jeśli masz już konto dla jednej działalności i chcesz utworzyć nowe konto dla drugiej firmy z osobną bazą danych, ale pod te same dane logowania co teraz, możesz to zrobić. Należy jednak pamiętać, że tak założone konto będzie wymagało osobnej płatności za abonament. Jeśli chcesz prowadzić dokumentację wielu firm w ramach jednego abonamentu, skorzystaj z opcji wiele firm, która dostępna jest od planu Standard. Więcej o tej opcji przeczytasz w artykule wszystko o opcji wiele firm, wiele działów.
Aby dodać kolejne konto pod ten sam login, przejdź do zakładki Ustawienia > Dane firmy, a następnie skorzystaj z opcji Dodaj nową firmę > Dodaj firmę (przez nowe konto).
Po zatwierdzeniu komunikatu system poprosi Cię o nadanie własnej nazwy dla konta (o ile nie jest już zajęta). Domyślnie system zaczyta aktualną nazwę Twojego pierwszego konta i doda do niej numer 1 (lub kolejny, jeśli to kolejne konto o takiej samej nazwie). Po zatwierdzeniu przyciskiem Przejdź do programu nowe konto zostanie przepisane do Twojego adresu e-mail.

Dostęp do konta możesz również uzyskać w momencie, gdy jego właściciel lub administrator doda Cię jako użytkownika poprzez zakładkę Ustawienia > Użytkownicy > Dodaj/zaproś użytkownika o czym więcej przeczytasz w artykule jak dodać nowego użytkownika do swojego konta. Możesz również otrzymać dostęp jako Księgowy.
Jeśli masz już dostęp do kilku kont (minimum dwóch) z poziomu menu głównego pojawi się możliwość wyboru konta, na którym chcesz wystawiać dokumenty.
Pomiędzy rubryką Szukaj, a adresem e-mail, na który jesteś zalogowany, pojawi się nazwa konta, na którym aktualnie możesz wykonywać działania takie jak wystawianie dokumentów czy konfiguracja ustawień (w zależności od uprawnień).

Aby przełączyć się na inne konto, do którego masz dostęp, kliknij aktualnie wyświetlaną nazwę. System wyświetli listę kont, do których Twój adres e-mail ma dostęp.

Aby zmienić konto, wystarczy kliknąć jego nazwę na liście. Po przeładowaniu strony uzyskasz dostęp do danych na właściwym koncie, a między rubryką Szukaj i adresem e-mail pojawi się nazwa konta, na którym aktualnie jesteś. Zmiana konta odbywa się każdorazowo w ten sam sposób.
Sprawdź również:
Jak zmienić dane sprzedawcy/dział na fakturze?
Zarządzanie nazwą konta w Fakturowni
Języki interfejsu w Fakturowni
Zmiana planu (typu konta)
Jak ustawić domyślne konto?
Jak uzyskać dostęp do wielu kont?
Dostęp do wielu kont w Fakturowni możesz uzyskać poprzez samodzielne ich założenie. Jeśli masz już konto dla jednej działalności i chcesz utworzyć nowe konto dla drugiej firmy z osobną bazą danych, ale pod te same dane logowania co teraz, możesz to zrobić. Należy jednak pamiętać, że tak założone konto będzie wymagało osobnej płatności za abonament. Jeśli chcesz prowadzić dokumentację wielu firm w ramach jednego abonamentu, skorzystaj z opcji wiele firm, która dostępna jest od planu Standard. Więcej o tej opcji przeczytasz w artykule wszystko o opcji wiele firm, wiele działów.
Aby dodać kolejne konto pod ten sam login, przejdź do zakładki Ustawienia > Dane firmy, a następnie skorzystaj z opcji Dodaj nową firmę > Dodaj firmę (przez nowe konto).
Po zatwierdzeniu komunikatu system poprosi Cię o nadanie własnej nazwy dla konta (o ile nie jest już zajęta). Domyślnie system zaczyta aktualną nazwę Twojego pierwszego konta i doda do niej numer 1 (lub kolejny, jeśli to kolejne konto o takiej samej nazwie). Po zatwierdzeniu przyciskiem Przejdź do programu nowe konto zostanie przepisane do Twojego adresu e-mail.

Dostęp do konta możesz również uzyskać w momencie, gdy jego właściciel lub administrator doda Cię jako użytkownika poprzez zakładkę Ustawienia > Użytkownicy > Dodaj/zaproś użytkownika o czym więcej przeczytasz w artykule jak dodać nowego użytkownika do swojego konta. Możesz również otrzymać dostęp jako Księgowy.
Jak przełączać się między kontami podpiętymi pod ten sam login?
Jeśli masz już dostęp do kilku kont (minimum dwóch) z poziomu menu głównego pojawi się możliwość wyboru konta, na którym chcesz wystawiać dokumenty.
Pomiędzy rubryką Szukaj, a adresem e-mail, na który jesteś zalogowany, pojawi się nazwa konta, na którym aktualnie możesz wykonywać działania takie jak wystawianie dokumentów czy konfiguracja ustawień (w zależności od uprawnień).

Aby przełączyć się na inne konto, do którego masz dostęp, kliknij aktualnie wyświetlaną nazwę. System wyświetli listę kont, do których Twój adres e-mail ma dostęp.

Aby zmienić konto, wystarczy kliknąć jego nazwę na liście. Po przeładowaniu strony uzyskasz dostęp do danych na właściwym koncie, a między rubryką Szukaj i adresem e-mail pojawi się nazwa konta, na którym aktualnie jesteś. Zmiana konta odbywa się każdorazowo w ten sam sposób.
Sprawdź również:
Jak zmienić dane sprzedawcy/dział na fakturze?
Zarządzanie nazwą konta w Fakturowni
Języki interfejsu w Fakturowni
Zmiana planu (typu konta)
Jak ustawić domyślne konto?
Powrót
Dodaj komentarz