Jak sprawdzić aktywność na koncie?

Utworzono: 2014-02-07
Ostatnia aktualizacja: 2023-06-20
Liczba odwiedzin posta: 9095

Fakturownia daje Użytkownikom możliwość sprawdzenia ich aktywności, czyli tego, jakie czynności i w jakim czasie były przez nich wykonywane na koncie. 

Do Aktywności dostęp ma jednak tylko Użytkownik systemowy z rolą właściciela konta - najczęściej osoba dokonująca rejestracji.

Informacje na temat swojej aktywności znajdziesz po przejściu do menu Ustawienia > Aktywności

Użytkownicy mają do dyspozycji wykaz aktywności związanych z wysyłką faktur, do których należą:

- wysłanie faktury,
- wysłanie faktury po dokonaniu auto-płatności,
- wysłanie przypomnienia o nieopłaconej fakturze,
- wysłanie automatycznego przypomnienia o nieopłaconej fakturze,
- wysłanie faktury cyklicznej,
- utworzenie faktury cyklicznej. 
 

Przechodząc do zakładki Aktywności (widocznej w menu Ustawienia po aktywowaniu funkcji Pokazuj aktywności użytkowników w menu Ustawienia > Ustawienia konta > Inne) dowiesz się wszystkiego o wystawionych dokumentach, czasie ich edycji, wydruku, a także tym, czy wysłany dokument został dostarczony do Klienta.
 
Poza wyżej wymienionymi aktywnościami będą widoczne także:  
- Autopłatności wysłanie (własny szablon),
- Backup danych,
- Druk fiskalny,
- Edycja dokumentów,
- Edycja działu,
- Edycja konta,
- Edycja notatki operatora,
- Edycja operacji magazynowej,
- Edycja wpisu historii zmian konta,
- Informacja o zmianie vendora,
- Reset nieudanych logowań,
- Rozkaz wysłany do drukarki fiskalne,
- Token reset,
- Usunięcie dokumentu,
- Usunięcie działu,
- Usunięcie konta,
- Usunięcie operacji magazynowej,
- Utworzenie działu
- Utworzenie automatycznej płatności,
- Utworzenie dokumentu, Utworzenie nowego wpisu w historii zmian konta,
- Wydrukowanie dokumentu, Wygenerowanie linku do resetu hasła,  
- Wysłanie linku generującego Proformę,  
- Zaproszenie Użytkownika,
- Zmiana planu konta w okresie próbnym-wybranie wyższego,
- Zmiana statusu.


Do Aktywności można przejść z poziomu jakiegokolwiek wystawionego dokumentu w systemie. 
W podglądzie faktury mamy rubrykę Aktywności związane z dokumentem, a w niej podświetloną na niebiesko frazę wszystkie aktywności. 
Po kliknięciu na nią program przeniesie nas to powyższych aktywności. 

Z opcji wszystkie aktywności może skorzystać jedynie Użytkownik o statusie właściciela konta
 



Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
old2014-aloalo@poczta.onet.pl
Witam.
Chciałbym wyłączyć aktywność na swoim koncie ?

2016-08-10 21:27


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam, w takim razie proszę skorzystać z instrukcji powyżej i odznaczyć pole "Pokazuj aktywności użytkowników".

2016-08-11 08:59


Avatar sugester medium
eLka
Czy można wydrukować lub wyeksportować do pliku aktywności związane z konkretną fakturą?
Chodzi o rodzaj raportu, że dla faktury XX zostały wykonane poszczególne czynościi np.
wystawiono dnia .....
wysłano dnia ....
wysłano przypomnienie ....
itp.

2021-12-19 22:04


irynak
irynak
Dzień dobry.

Dziękuję, sugestie przekazujemy do Działu rozwoju produktu.

Na chwilę obecną mamy opcję "szybkiego wydruku" aktywności: ctrl + P lub cmd + P. 

Mając dostęp do rozszerzonych aktywności Użytkowników można wejść w zakładkę Ustawienia > Aktywności > Rodzaj aktywności - np. wysyłanie mailem > Szukaj. 

Po przefiltrowaniu aktywności wciskając CTRL + P możemy zrobić wydruk danej aktywności na koncie.

Pozdrawiam

2021-12-27 16:58


Avatar sugester medium
Piotr
Dzień dobry, od marca 2023 zauważyłem, że nie działa prawidłowo informacja o aktywności danego konta. Mam konto dla pracownika, który wykonuje dane czynności, a w aktywności mam informację tylko o tym, że się zalogował, a widziałem co robił w fakturowni (pozostałych czynności brak). Wcześniej przed 30.03.2023 funkcja pokazywała aktywność prawidłowo.

2023-06-19 22:53


jarek
jarek
Odpowiedź główna   Dzień dobry, 

dziękuje za przesłanie wiadomości. Jeżeli na koncie zaznaczona jest funkcja ,,Pokazuj aktywności użytkowników" opisana w artykule do bazy wiedzy. Powinny być wykazywane aktywności wykonywane przez zalogowanego użytkownika. 

W związku z powyższym, jeżeli w zakładce Aktywności nie są wykazane działania mimo zaznaczenia powyższej funkcji proszę o podanie adresu mailowego konta, którego zgłoszenie dotyczy.
Adres mailowy jaki wykorzystuje użytkownik do logowania do konta, którego aktywności nie są widoczne. Proszę również o udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej zgodnie z linkiem do bazy wiedzy przesłanym poniżej. 

Link do bazy wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

2023-06-20 13:50


Dodaj komentarz