Własne role - dostęp do aktywności na koncie
Utworzono:
2023-11-07
Ostatnia aktualizacja: 2023-11-07
Ostatnia aktualizacja: 2023-11-07
Liczba odwiedzin posta: 521
Tworzenie własnej roli daje możliwość przypisania uprawnień do konta zgodnie z zakresem obowiązków danego użytkownika. Oprócz podstawowych uprawnień jak tworzenie, edycja czy usuwanie faktur, dostęp do bazy klientów czy płatności możesz nadać również uprawnienia administratorskie. Z tego wpisu dowiesz się jak udzielić dostępu do spisu aktywności związanych z kontem.
Aby tworząc nową rolę dać uprawnienie administratorskie w postaci dostępu do aktywności na koncie:
.
Osoba posiadająca dostęp do aktywności konta będzie miała możliwość przejścia do menu Ustawienia > Aktywności. Należy pamiętać, że dostęp do pełnego zakresu aktywności będzie możliwy w przypadku włączenia funkcji Pokazuj aktywności użytkowników na koncie. Opcja ta jest dostępna do aktywacji po przejściu do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Twoje konto > sekcja Inne. Szczegóły odnośnie dostępnych aktywności, które można sprawdzić znajdziesz w tym wpisie → Jak sprawdzić aktywności na koncie.
Sprawdź również:
Własne role - dostęp do aktywności na koncie
Aby tworząc nową rolę dać uprawnienie administratorskie w postaci dostępu do aktywności na koncie:
.
- przejdź do zakładki Ustawienia > Użytkownicy i na panelu z lewej strony wybierz Role,
- w następnym kroku skorzystaj z przycisku Dodaj nową rolę,
- uzupełnij rubrykę Nazwa roli,
- w sekcji Uprawnienia zaznacz checkboxy przy tych opcjach, do których użytkownik ma mieć dostęp,
- aby nadać dostęp do aktywności na koncie zaznacz checkbox przy opcji Aktywności w sekcji Uprawnienia administratorskie,
- zatwierdź utworzenie nowej roli klikając Zapisz na dole strony i przypisz rolę do wybranego adresu e-mail.
Osoba posiadająca dostęp do aktywności konta będzie miała możliwość przejścia do menu Ustawienia > Aktywności. Należy pamiętać, że dostęp do pełnego zakresu aktywności będzie możliwy w przypadku włączenia funkcji Pokazuj aktywności użytkowników na koncie. Opcja ta jest dostępna do aktywacji po przejściu do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Twoje konto > sekcja Inne. Szczegóły odnośnie dostępnych aktywności, które można sprawdzić znajdziesz w tym wpisie → Jak sprawdzić aktywności na koncie.
Sprawdź również:
- Własne role - dostęp do dokumentów magazynowych
- Własne role - dostęp do użytkowników
- Własne role - dostęp do ustawień konta
- Własne role - dostęp do działów/firm w ramach konta
- Własne role - dostęp do płatności
- Własne role - dostęp do bazy produktów
- Własne role - dostęp do UPO
- Własne role - dostęp do aplikacji i dodatków
- Własne role - dostęp do dokumentów i zarządzania nimi
- Własne role - dostęp do zakładki księgowość
- Własne role - dostęp do cenników
- Własne role - dostęp do zakładki kody promocyjne
- Własne role - dostęp do magazynów
- Własne role - dostęp do klientów
Powrót
Dodaj komentarz