Pomoc techniczna - jak udzielić do niej dostępu?

Utworzono: 2013-01-22
Ostatnia aktualizacja: 2023-01-24
Liczba odwiedzin posta: 19053

Użytkownicy Fakturowni mają czasem problem podczas wprowadzania dokumentów do systemu lub napotykają inne niedogodności podczas pracy. W trosce o zarówno ich zadowolenie, jak i bezpieczeństwo wprowadzono funkcję udzielenia pomocy technicznej ze strony administratorów systemu. W wyjątkowych przypadkach możesz udzielić administratorom Fakturowni dostępu do swojego konta na określony przez Ciebie czas.

Aby to zrobić:

  • przejdź do menu Ustawienia > Ustawienia konta
  • przejdź do zakładki Twoje konto
  • zjedź na sam dół strony
  • naciśnij przycisk Udziel czasowego dostępu do konta dla pomocy technicznej
  • dokonaj wyboru dogodnego dla siebie terminu w rubryce pod przyciskiem (automatycznie zostanie wyświetlony dzień, który nastąpi dokładnie tydzień po udzielaniu dostępu, jednak możesz wpisać wtedy po prostu aktualną datę)
  • naciśnij przycisk Zapisz

udziel


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
basia
czy taka usługa jest dodatkowo płatna

2022-11-08 13:31


lukaszs
lukaszs
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
funkcja udzielenia dostępu do konta dla Pomocy Technicznej nie jest dodatkowo płatna.
W przypadku innych pytań jestem w dyspozycji.

Pozdrawiam,
Łukasz

2022-11-08 13:33


Avatar sugester medium
Piotr
mam problem z wysłaniem JPK za grudzień 2022- błąd autoryzacji, semantyczny i tak na okrągło.
Ponieważ nie mam profilu zaufanego muszę go wysłać kwota za 2021...ciągle wychodzi ten sam błąd.
Fachowcy z Min Finansów twierdzą, ze to błąd po stronie Waszego programu...prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu

2023-01-24 12:36


lukaszs
lukaszs
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
proszę o zgłoszenie błędu drogą mailową na adres info@fakturownia.pl ze wskazaniem adresu mailowego, na którym jest zarejestrowane konto oraz udzielonym dostępem do konta dla Pomocy Technicznej.

Dziękuję za kontakt.

Pozdrawiam,
Łukasz

2023-01-24 12:49


Dodaj komentarz