Pomoc techniczna - jak udzielić do niej dostępu?

Utworzono: 2013-01-22
Ostatnia aktualizacja: 2025-06-30
Liczba odwiedzin posta: 29397

Potrzebujesz pomocy technicznej? W Fakturowni możesz szybko udzielić zespołowi wsparcia dostępu do swojego konta, by sprawniej rozwiązać problem. Z tego artykułu dowiesz się, jak bezpiecznie włączyć tymczasowy dostęp i na jak długo jest on aktywny.

Pomoc techniczna - jak udzielić do niej dostępu?


Użytkownicy Fakturowni mogą czasem napotkać trudności podczas wprowadzania dokumentów lub korzystania z systemu. W trosce o ich komfort i bezpieczeństwo wprowadzono funkcję tymczasowego dostępu technicznego. W wyjątkowych sytuacjach możesz udzielić administratorom Fakturowni dostępu do swojego konta na określony przez Ciebie czas, aby umożliwić im diagnozę i rozwiązanie problemu.

Aby udzielić dostępu dl pomocy technicznej:

 
  • przejdź do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta, którą znajdziesz w prawym górnym rogu strony, 

    Ustawienia konta w systemie do fakturowania z możliwością wystawienia dokumentów za pomocą kafelków dostępnych bezpośrednio z poziomu striny głównej konta.
     
  • zjedź na dół strony Twoje konto, którą automatycznie wyświetli system,
  • kliknij przycisk Udziel czasowego dostępu do konta dla pomocy technicznej

    Przycisk w ustawieniach konta systemu do fakturowania pozwalający na udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej.
     
  • w polu Dostęp dla pomocy technicznej do dnia wpisz dogodny termin, do którego dostęp ma być aktywny - domyślnie system ustawi datę przypadającą na tydzień do przodu od momentu udzielenia dostępu, ale możesz ją zmienić, np. wpisując bieżącą datę, 

    Pole wyboru daty, do kiedy nadany zostaje dostęp do konta dla pomocy technicznej z dostępem do innych opcji w ustawieniach konta.
     
  • zatwierdź zmiany przyciskiem Zapisz.

Dostęp do konta wygaśnie automatycznie po upływie daty, do której został przyznany. Możesz jednak cofnąć go wcześniej — wystarczy, że w polu Dostęp dla pomocy technicznej do dnia wpiszesz datę wcześniejszą niż bieżąca i zapiszesz zmiany. Dostęp zostanie wówczas natychmiast wycofany.

Sprawdź również:
Pierwsze kroki po założeniu konta w Fakturowni
Numer ID konta w systemie

Jak sprawdzić aktywności na koncie?
Potwierdzenie wysłania faktury
Inbox - skrzynka odbiorcza na wydatki


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
basia
czy taka usługa jest dodatkowo płatna

2022-11-08 13:31


lukaszs
lukaszs
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
funkcja udzielenia dostępu do konta dla Pomocy Technicznej nie jest dodatkowo płatna.
W przypadku innych pytań jestem w dyspozycji.

Pozdrawiam,
Łukasz

2022-11-08 13:33


Dodaj komentarz