Pomoc techniczna - jak udzielić do niej dostępu?
Utworzono:
2013-01-22
Ostatnia aktualizacja: 2023-03-14
Ostatnia aktualizacja: 2023-03-14
Liczba odwiedzin posta: 25663
Użytkownicy Fakturowni mają czasem problem podczas wprowadzania dokumentów do systemu lub napotykają inne niedogodności podczas pracy. W trosce o zarówno ich zadowolenie, jak i bezpieczeństwo wprowadzono funkcję udzielenia pomocy technicznej ze strony administratorów systemu. W wyjątkowych przypadkach możesz udzielić administratorom Fakturowni dostępu do swojego konta na określony przez Ciebie czas.
Aby to zrobić:
- przejdź do menu Ustawienia > Ustawienia konta
- przejdź do zakładki Twoje konto
- zjedź na sam dół strony
- naciśnij przycisk Udziel czasowego dostępu do konta dla pomocy technicznej
- dokonaj wyboru dogodnego dla siebie terminu w rubryce pod przyciskiem (automatycznie zostanie wyświetlony dzień, który nastąpi dokładnie tydzień po udzielaniu dostępu, jednak możesz wpisać wtedy po prostu aktualną datę)
- naciśnij przycisk Zapisz
Powrót
Komentarze
basia
2022-11-08 13:31
lukaszs
funkcja udzielenia dostępu do konta dla Pomocy Technicznej nie jest dodatkowo płatna.
W przypadku innych pytań jestem w dyspozycji.
Pozdrawiam,
Łukasz
2022-11-08 13:33
Piotr
Ponieważ nie mam profilu zaufanego muszę go wysłać kwota za 2021...ciągle wychodzi ten sam błąd.
Fachowcy z Min Finansów twierdzą, ze to błąd po stronie Waszego programu...prosze o pomoc w rozwiazaniu problemu
2023-01-24 12:36
lukaszs
proszę o zgłoszenie błędu drogą mailową na adres info@fakturownia.pl ze wskazaniem adresu mailowego, na którym jest zarejestrowane konto oraz udzielonym dostępem do konta dla Pomocy Technicznej.
Dziękuję za kontakt.
Pozdrawiam,
Łukasz
2023-01-24 12:49
Andrzej
2023-03-14 11:39
lukaszs
podaję numer na naszą infolinie +48 22 599 4019
Zapraszamy do kontaktu w godzinach:
9:00 - 17:00 od poniedziałku do piątku.
Pozdrawiam,
Łukasz
2023-03-14 11:40
Dodaj komentarz