Jak ograniczyć widoczność Klientów
Utworzono:
2012-11-15
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 10184
W Fakturowni istnieje możliwość ograniczenia widoczności Klientów oraz sprawienia, że dany Klient nie będzie widoczny dla wszystkich użytkowników, a jedynie dla Właściciela i Administratorów konta.
Aby to zrobić:
- przejdź do menu Ustawienia > Ustawienia konta;
- przejdź do zakładki Konfiguracja > Użytkownicy i uprawnienia;
- zaznacz pole wyboru Ograniczenie widoczności Klientów > Zapisz;
- przejdź do zakładki Klienci w górnym pasku menu;
- za pomocą koła zębatego naciśnij przycisk Edytuj przy wybranej nazwie Klienta;
- w rubryce Dostęp do danych wybierz opcję Tylko użytkownicy z pełnym dostępem;
- naciśnij przycisk Zapisz.
Aby w podobny sposób ograniczyć widoczność produktów czy magazynów zastosuj się do instrukcji opisanych we wpisie Ograniczenie widoczności produktów czy Ograniczenie widoczności magazynów.
Dziękujemy za Wasze wsparcie i mnóstwo pomysłów na nowe funkcje, które nam przesyłacie. Zachęcamy do śledzenia nas na Twitterze, Facebooku, Podcaście oraz Instagramie.
Powrót
Komentarze
gpkomp
Mamy kilku klientów oznaczonych w taki sposób, administratorów (i zarazem użytkowników) systemu jest tylko 2, i problem jest taki że gdy u klienta zaznaczona jest opcja "Tylko użytkownicy z pełnym dostępem" to przy wystawianiu faktury, wpisując w polu NABYWCA wyraz zawarty w nazwie klienta nie wyszukuje tej firmy.
Nie wiem w jakim celu opcja ta została wprowadzona, ale nie sądzę aby większości była przydatna, wręcz przeciwnie - utrudnia prace.
2013-09-26 14:26
lukaszk
2013-09-27 11:42
Dodaj komentarz