Jak zmienić właściciela konta
Utworzono:
2015-03-11
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 4558
W Fakturowni istnieje możliwość zmiany właściciela konta, dzięki czemu zarówno dotychczasowym, jak i nowo dodanym osobom można przekazać prawa należące do właściciela konta.
Co ważne, tylko aktualny właściciel konta może nadać tę rolę innej osobie, tym samym zrzekając się jej – właściciel konta może być tylko jeden.
Status właściciela konta można nadać osobie pełniącej rolę i Administratora, i Księgowego, i Użytkownika.
Aby dokonać takiej zmiany:
- w przypadku osoby, która jest już na liście Użytkowników Twojego konta:
- przejdź do menu Ustawienia > Użytkownicy;
- za pomocą koła zębatego przy wybranym profilu naciśnij przycisk Ustaw na właściciela konta;
- naciśnij przycisk OK pod wyświetlonym komunikatem, pamiętając, że tym samym przejmiesz rolę Administratora.
- w przypadku osoby, której nie ma jeszcze na liście Użytkowników Twojego konta (nie jest jeszcze do niego dodana):
- dodaj nowego Użytkownika zgodnie z instrukcją z wpisu Jak dodać współpracownika do systemu i dać mu dostęp do danego działu;
- nadaj mu rolę zgodnie z instrukcją powyżej.
Powrót
Dodaj komentarz