Jak zmienić właściciela konta

Utworzono: 2015-03-11
Ostatnia aktualizacja: 2024-06-06
Liczba odwiedzin posta: 5940

Do swojego konta w Fakturowni możesz przypisać użytkowników z różnymi rolami. Adres e-mail, który zakłada konto w systemie, automatycznie otrzymuje rolę właściciela konta. System pozwala jednak na zmianę właściciela konta, umożliwiając przekazanie praw przypisanych do tej roli zarówno dotychczasowym, jak i nowo dodanym osobom. Z tego wpisu dowiesz się, jak zmienić właściciela konta i przypisać tę rolę innemu użytkownikowi.
 

Instrukcja

Dowiedz się, jak skorzystać z tej funkcji, korzystając z interaktywnego przewodnika.

Jak zmienić właściciela konta?


Tylko aktualny właściciel konta może nadać tę rolę innej osobie (użytkownikowi z innymi adresem e-mail, który dodany jest w zakładce Ustawienia > Użytkownicy), tym samym zrzekając się jej. Właściciel konta może być tylko jeden. Status właściciela konta można nadać osobie, która ma przypisaną rolę systemową (Administrator, Księgowy lub Użytkownik) lub własną rolę

Aby dokonać zmiany właściciela konta:
.
w przypadku osoby, której adres e-mail jest już dodany na liście Użytkowników Twojego konta:
 
  1. przejdź do zakładki Ustawienia > Użytkownicy

    Ekran aplikacji do zarządzania fakturami pokazujący opcje dodawania faktur, wydatków i zamówień oraz menu ustawień z zaznaczoną opcją 'Użytkownicy'.

  2. przy wybranym adresie e-mail kliknij ikonę koła zębatego i z dostępnych opcji wybierz Ustaw na właściciela konta

    Ekran zarządzania użytkownikami z listą użytkowników, ich rolami oraz opcją ustawienia nowego właściciela konta dla wybranego użytkownika.

  3. zatwierdź wyświetlony przez system komunikat klikając OK - pamiętaj, że po zmianie właściciela do Twojego adresu e-mail przypisana zostanie rola Administratora konta. 

    Komunikat z potwierdzeniem zmiany właściciela konta w ramach konta w systemie Fakturownia, z przyciskami OK i Anuluj.
 
w przypadku osoby, której adres e-mail nie jest dodany do listy Użytkowników Twojego konta:
.
  1. dodaj nowego użytkownika poprzez zakładkę Ustawienia > Użytkownicy > Dodaj/zaproś użytkownika (szczegółową instrukcję znajdziesz w artykule Jak dodać współpracownika do systemu); 

    Interfejs zarządzania użytkownikami w Fakturowni, pokazujący listę użytkowników z przyciskami do dodawania użytkowników i zarządzania ich rolami.

  2. nadaj mu rolę właściciela konta zgodnie z instrukcją podaną powyżej.
 

Jak odłączyć od konta poprzedniego właściciela?


Jeśli chcesz, aby poprzedni właściciel konta nie miał już do niego dostępu, masz możliwość odłączenia tego adresu e-mail od konta. 


Aby odłączyć poprzedniego właściciela konta:
.
  1. zaloguj się do konta adresem e-mail, który ma teraz rolę właściciel konta;
  2. przejdź do zakładki Ustawienia > Użytkownicy;
  3. przy adresie e-mail, który chcesz odłączyć, kliknij ikonę zębatki i z dostępnych opcji wybierz Odłącz - adres mailowy zostanie usunięty z listy i nie będzie miał dostępu do konta.  

    Ekran zarządzania użytkownikami w Fakturowni z zaznaczonym użytkownikiem i rozwiniętym menu opcji, pokazującym możliwość edycji, odłączenia lub ustawienia na właściciela konta.
 
Sprawdź działanie systemu korzystając z interaktywnej instrukcji

Interaktywny przewodnik poprowadzi Cię krok po kroku na rzeczywistych ekranach Fakturowni, umożliwiając łatwe zrozumienie i wykonanie potrzebnych działań.

Kliknij Start aby rozpocząć, a następnie klikaj w niebieskie pola, lub użyj strzałek w prawym dolnym rogu do nawigowania po instrukcji.


 

Sprawdź również:



Powrót


Dodaj komentarz