Jak zmienić właściciela konta
Ostatnia aktualizacja: 2024-06-06
Do swojego konta w Fakturowni możesz przypisać użytkowników z różnymi rolami. Adres e-mail, który zakłada konto w systemie, automatycznie otrzymuje rolę właściciela konta. System pozwala jednak na zmianę właściciela konta, umożliwiając przekazanie praw przypisanych do tej roli zarówno dotychczasowym, jak i nowo dodanym osobom. Z tego wpisu dowiesz się, jak zmienić właściciela konta i przypisać tę rolę innemu użytkownikowi.
Dowiedz się, jak skorzystać z tej funkcji, korzystając z interaktywnego przewodnika.
Jak zmienić właściciela konta?
Tylko aktualny właściciel konta może nadać tę rolę innej osobie (użytkownikowi z innymi adresem e-mail, który dodany jest w zakładce Ustawienia > Użytkownicy), tym samym zrzekając się jej. Właściciel konta może być tylko jeden. Status właściciela konta można nadać osobie, która ma przypisaną rolę systemową (Administrator, Księgowy lub Użytkownik) lub własną rolę.
Aby dokonać zmiany właściciela konta:
.
- przejdź do zakładki Ustawienia > Użytkownicy;
- przy wybranym adresie e-mail kliknij ikonę koła zębatego i z dostępnych opcji wybierz Ustaw na właściciela konta;
- zatwierdź wyświetlony przez system komunikat klikając OK - pamiętaj, że po zmianie właściciela do Twojego adresu e-mail przypisana zostanie rola Administratora konta.
- dodaj nowego użytkownika poprzez zakładkę Ustawienia > Użytkownicy > Dodaj/zaproś użytkownika (szczegółową instrukcję znajdziesz w artykule Jak dodać współpracownika do systemu);
- nadaj mu rolę właściciela konta zgodnie z instrukcją podaną powyżej.
Jak odłączyć od konta poprzedniego właściciela?
Jeśli chcesz, aby poprzedni właściciel konta nie miał już do niego dostępu, masz możliwość odłączenia tego adresu e-mail od konta.
Aby odłączyć poprzedniego właściciela konta:
.
- zaloguj się do konta adresem e-mail, który ma teraz rolę właściciel konta;
- przejdź do zakładki Ustawienia > Użytkownicy;
- przy adresie e-mail, który chcesz odłączyć, kliknij ikonę zębatki i z dostępnych opcji wybierz Odłącz - adres mailowy zostanie usunięty z listy i nie będzie miał dostępu do konta.
Interaktywny przewodnik poprowadzi Cię krok po kroku na rzeczywistych ekranach Fakturowni, umożliwiając łatwe zrozumienie i wykonanie potrzebnych działań.
Kliknij Start aby rozpocząć, a następnie klikaj w niebieskie pola, lub użyj strzałek w prawym dolnym rogu do nawigowania po instrukcji.
Sprawdź również:
Powrót
Dodaj komentarz