Jak zmienić właściciela konta

Utworzono: 2015-03-11
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 4558

W Fakturowni istnieje możliwość zmiany właściciela konta, dzięki czemu zarówno dotychczasowym, jak i nowo dodanym osobom można przekazać prawa należące do właściciela konta.

Co ważne, tylko aktualny właściciel konta może nadać tę rolę innej osobie, tym samym zrzekając się jej – właściciel konta może być tylko jeden. 

Status właściciela konta można nadać osobie pełniącej rolę i Administratora, i Księgowego, i Użytkownika. 

Aby dokonać takiej zmiany:

- w przypadku osoby, która jest już na liście Użytkowników Twojego konta:

  • przejdź do menu Ustawienia > Użytkownicy;
  • za pomocą koła zębatego przy wybranym profilu naciśnij przycisk Ustaw na właściciela konta;
  • naciśnij przycisk OK pod wyświetlonym komunikatem, pamiętając, że tym samym przejmiesz rolę Administratora.


Zrzut ekranu 2021 08 23 o 12

- w przypadku osoby, której nie ma jeszcze na liście Użytkowników Twojego konta (nie jest jeszcze do niego dodana):

Dziękujemy za Wasze wsparcie i mnóstwo pomysłów na nowe funkcje, które nam przesyłacie. Zachęcamy do śledzenia nas na TwitterzeFacebookuPodcaście oraz Instagramie.


Powrót


Dodaj komentarz