Jak udzielić dostępu Pomocy Technicznej?

Utworzono: 2013-01-22
Ostatnia aktualizacja: 2017-08-07
Liczba odwiedzin posta: 4796

Czasem zwracacie się Państwo do nas z prośbą abyśmy wprowadzili zmiany na wystawionych przez  Was dokumentach księgowych. Dbając o ochronę danych wprowadziliśmy funkcje, która zapewnia bezpieczeństwo przechowywanych danych na fakturownia.pl a jednocześnie w wyjątkowych sytuacjach umożliwia pomoc naszym klientom.  

Udzielenie dostępu administratorom systemu umożliwi nam sprawdzenie faktur, klientów i raportów. Czas trawania takiego dostępu sam ustalasz (np może być to dostęp na jeden dzień). Bez  Waszej wcześniejszej zgody nie mamy możliwości sprawdzenia wystawionych dokumentów księgowych, raportów i klientów. Dlatego jeżeli chcesz udzielić nam takiego dostępu, postępuj według poniższej ścieżki:

 

Jak udzielić dostępu administratorom:

Aby udzielić dostępu trzeba zalogować się do swojego konta na fakturownia.pl następnie przejść do menu Ustawienia, Ustawienia konta  przycisk "udziel dostępu pomocy technicznej" znajduje się na samym dole pierwszej zakładki - "twoje konto".  Po kliknięciu będzie automatycznie wybrana data na okres tygodnia, sugerujemy ją zmienić na datą z danego dnia, kiedy udzielamy dostępu i zapisać u dołu strony.



Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
old2014-Jabol
udzielilem dostepu do konta, adress mailowy moto-serv@wp.pl

podaje przyklad nr faktury powinien byc taki : 20/02/16 a jest 58320/02/16

wystawilem juz 5 faktur, ksiegowosc moja napisze zmianke na temat tych faktur wiec nie bede musial ich zmieniac

ale nastepne nr faktur proszę aby pojawialy sie normalnie
pozdrawiam Jablonski S.

2016-02-23 22:06

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Proszę jeszcze o podanie adresu e-mail konta, na którym wystawia Pan dokumenty.

2016-06-06 13:46

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
eszu44@gmail.com
Wypisałem fakturę zakupu dokument został automatycznie powiązany z PZ ale nie wszystkie pozycje, dlaczego ? Wszystkie pozycje na fakturze są oznaczone jako towar a nie usługa.
Proszę o pomoc

2016-10-13 16:17

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam, zamieścił Pan takie pytanie na czacie Fakturowni, czekam jeszcze na numery dokumentów i udzielenie dostępu do konta.

2016-10-13 16:19

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz