Jak udzielić dostępu Pomocy Technicznej?

Utworzono: 2013-01-22
Ostatnia aktualizacja: 2017-12-18
Liczba odwiedzin posta: 5074

Czasem zwracacie się Państwo do nas z prośbą abyśmy wprowadzili zmiany na wystawionych przez  Was dokumentach księgowych. Dbając o ochronę danych wprowadziliśmy funkcje, która zapewnia bezpieczeństwo przechowywanych danych na fakturownia.pl a jednocześnie w wyjątkowych sytuacjach umożliwia pomoc naszym klientom.  

Udzielenie dostępu administratorom systemu umożliwi nam sprawdzenie faktur, klientów i raportów. Czas trawania takiego dostępu sam ustalasz (np może być to dostęp na jeden dzień). Bez  Waszej wcześniejszej zgody nie mamy możliwości sprawdzenia wystawionych dokumentów księgowych, raportów i klientów. Dlatego jeżeli chcesz udzielić nam takiego dostępu, postępuj według poniższej ścieżki:

 

Jak udzielić dostępu administratorom:

Aby udzielić dostępu trzeba zalogować się do swojego konta na fakturownia.pl następnie przejść do menu Ustawienia, Ustawienia konta  przycisk "udziel dostępu pomocy technicznej" znajduje się na samym dole pierwszej zakładki - "twoje konto".  Po kliknięciu będzie automatycznie wybrana data na okres tygodnia, sugerujemy ją zmienić na datą z danego dnia, kiedy udzielamy dostępu i zapisać u dołu strony.



Powrót


Komentarze

Dodaj komentarz