Jak sprawdzić aktywność na koncie?

Utworzono: 2014-02-07
Ostatnia aktualizacja: 2019-07-11
Liczba odwiedzin posta: 4052

Fakturownia daje Użytkownikom możliwość sprawdzenia ich aktywności, czyli tego, jakie czynności i w jakim czasie były przez nich wykonywane na koncie. 

Do Aktywności dostęp ma jednak tylko Użytkownik systemowy z rolą właściciela konta - najczęściej osoba dokonująca rejestracji.

Informacje na temat swojej aktywności znajdziesz po przejściu do menu Ustawienia > Aktywności

Użytkownicy posiadający konta z pakietem Start do dyspozycji mają aktywności związane z wysyłką faktur, do których należą:

- wysłanie faktury,
- wysłanie faktury po dokonaniu auto-płatności,
- wysłanie przypomnienia o nieopłaconej fakturze,
- wysłanie automatycznego przypomnienia o nieopłaconej fakturze,
- wysłanie faktury cyklicznej,
- utworzenie faktury cyklicznej. 


Użytkownicy posiadający konta z większymi planami abonamentowymi: Standard, Pro, Pro Plus mają możliwość włączenia pełnych informacji o aktywnościach Użytkownika na koncie. 

Klikając na zakładkę Aktywności (widoczną w menu Ustawienia po aktywowaniu funkcji Pokazuj aktywności użytkowników w menu Ustawienia > Ustawienia konta > Inne) dowiesz się wszystkiego o wystawionych dokumentach, czasie ich edycji, wydruku, a także tym, czy wysłany dokument został dostarczony do Klienta.
 
Poza wyżej wymienionymi aktywnościami będą widoczne także:  
- Autopłatności wysłanie (własny szablon),
- Backup danych,
- Druk fiskalny,
- Edycja dokumentów,
- Edycja działu,
- Edycja konta,
- Edycja notatki operatora,
- Edycja operacji magazynowej,
- Edycja wpisu historii zmian konta,
- Informacja o zmianie vendora,
- Reset nieudanych logowań,
- Rozkaz wysłany do drukarki fiskalne,
- Token reset,
- Usunięcie dokumentu,
- Usunięcie działu,
- Usunięcie konta,
- Usunięcie operacji magazynowej,
- Utworzenie działu
- Utworzenie automatycznej płatności,
- Utworzenie dokumentu, Utworzenie nowego wpisu w historii zmian konta,
- Wydrukowanie dokumentu, Wygenerowanie linku do resetu hasła,  
- Wysłanie linku generującego Proformę,  
- Zaproszenie Użytkownika,
- Zmiana planu konta w okresie próbnym-wybranie wyższego,
- Zmiana statusu.


Do Aktywności można przejść z poziomu jakiegokolwiek wystawionego dokumentu w systemie. 
W podglądzie faktury mamy rubrykę Aktywności związane z dokumentem, a w niej podświetloną na niebiesko frazę wszystkie aktywności. 
Po kliknięciu na nią program przeniesie nas to powyższych aktywności. 

Z opcji wszystkie aktywności może skorzystać jedynie Użytkownik o statusie właściciela konta

W darmowym pakiecie abonamentowym Micro nie ma widocznej opcji Aktywności. 



Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
old2014-aloalo@poczta.onet.pl
Witam.
Chciałbym wyłączyć aktywność na swoim koncie ?

2016-08-10 21:27

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam, w takim razie proszę skorzystać z instrukcji powyżej i odznaczyć pole "Pokazuj aktywności użytkowników".

2016-08-11 08:59

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz