Rodzaj Klienta - rozróżnienie w sekcji przychodów i wydatków
Utworzono:
2016-06-02
Ostatnia aktualizacja: 2023-10-05
Ostatnia aktualizacja: 2023-10-05
Liczba odwiedzin posta: 6516
W Fakturowni istnieje możliwość określenia rodzaju Klienta i tym samym odróżnienia Klientów-sprzedawców od Klientów-nabywców. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie oddzielnych Baz Klientów na potrzeby faktur sprzedażowych i zakupowych.
Aby aktywować tę funkcję:
Aby aktywować tę funkcję:
- przejdź do menu Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Klienci,
- zaznacz pole wyboru Oddzielna baza klientów dla przychodów i wydatków,
- zatwierdź zmiany klikając przycisk Zapisz.
Powrót
Komentarze
Marek
2018-04-11 09:06
michalb
wybranie wartości w polu: "Rodzaj klienta" (Sprzedający; Kupujący; Kupujący lub Sprzedający) będzie miało zastosowanie dopiero w momencie zaznaczenia checkboxu "Oddzielna baza klientów dla przychodów i wydatków".
Przy braku zaznaczenia tego checkboxu, dane tego samego klienta będzie można wczytać zarówno po stronie Przychodów jak i Wydatków.
Pozdrawiam,
Michał.
2019-07-12 15:10
Dodaj komentarz