Kategoryzowanie Klientów
Utworzono:
2016-08-12
Ostatnia aktualizacja: 2023-03-06
Ostatnia aktualizacja: 2023-03-06
Liczba odwiedzin posta: 6860
Fakturownia daje Użytkownikom możliwość dodawania kategorii do przychodów i wydatków (Kategoryzacja przychodów i wydatków) oraz grupowania produktów (Grupowanie produktów).
Istnieje jednak także opcja kategoryzowania Klientów.
Aby z niej skorzystać:
Dzięki tej opcji możesz oznaczyć, jakim płatnikiem jest Klient lub przypisać go do danego projektu razem z fakturami i odpowiednimi produktami.
Na liście Klientów można też filtrować po wybranej kategorii.
Istnieje jednak także opcja kategoryzowania Klientów.
Aby z niej skorzystać:
- upewnij się, że wcześniej zostały przez Ciebie stworzone odpowiednie kategorie, do których możesz przypisać swoich Klientów (jeśli nie - przejdź do menu Ustawienia > Kategorie > Dodaj)
- przejdź do zakładki Klienci
- wybierz Klienta z listy i naciśnij przycisk Edytuj lub dodaj nowego Klienta przy pomocy przycisku Dodaj klienta
- naciśnij przycisk Zobacz więcej opcji
- wybierz kategorię spośród wcześniej przez Ciebie stworzonych
- naciśnij przycisk Zapisz
Dzięki tej opcji możesz oznaczyć, jakim płatnikiem jest Klient lub przypisać go do danego projektu razem z fakturami i odpowiednimi produktami.
Na liście Klientów można też filtrować po wybranej kategorii.
Powrót
Komentarze
Marek
2018-04-05 02:25
michalb
informuję, że system pozwala stworzyć wiele kategorii, które mogą być wykorzystane zarówno po stronie klientów jak i produktów.
Bardzo proszę o podanie przykładu na Pana koncie oraz o dostęp do konta dla pomocy technicznej (Ustawienia > Ustawienia konta > Udziel czasowego dostępu do konta dla pomocy technicznej > Zapisz).
Pozdrawiam,
Michał.
2019-05-20 15:13
Dodaj komentarz