Profil- Kod weryfikacyjny helpdesku

Utworzono: 2018-06-22
Ostatnia aktualizacja: 2018-06-22
Liczba odwiedzin posta: 50

Zdarza się tak, że Użytkownik mający konto lub kilka kont w systemie, chce dokonać zmian na kontach, które wymagają ingerencji operatora.

Takie zmiany to:
  • wysłanie linku weryfikującego adres e-mail, 
  • przeksięgowanie płatności za abonament między kontami tego samego Użytkownika w systemie. 
W takich przypadkach Użytkownik jest weryfikowany przez Operatora za pomocą kodu weryfikacyjnego dla helpdesku. 
Chcąc podać Operatorowi  w korespondencji e-mail taki kod, należy kliknąć w zakładkę z nazwą loginu po lewej stornie od zakładki Ustawienia konta i wybrać zakładkę Profil.

Następnie, z rubryki Kod weryfikujący helpdesku kopiujemy wygenerowany kod i przesyłamy Operatorowi. 





Po wykorzystaniu jednego kodu do wyżej wymienionych czynności, kolejny kod można wygenerować za pomocą przycisku Generuj kod
 


Powrót


Dodaj komentarz