Dublowanie Klientów jako osoba fizyczna i firma (integracja Shopify-Baselinker-Fakturownia)
Utworzono:
2021-09-22
Ostatnia aktualizacja: 2021-09-22
Ostatnia aktualizacja: 2021-09-22
Liczba odwiedzin posta: 1604
Błąd wynika z jednoczesnego wysyłania przez Baselinker danych do nowo powstałej faktury z takim samymi wartościami nabywcy i odbiorcy.
Gdy na fakturze podajemy Nabywcę jako osobę fizyczną, a do tego podajemy tę samą osobę jako odbiorcę, system najpierw utworzy głównego klienta (Nabywcę) jako osobę fizyczną zgodnie z oczekiwaniami.
Następnie będzie próbował użyć tych samych danych aby utworzyć Odbiorcę w systemie. Ponieważ jednak taki Klient już istnieje, zostanie utworzony zdublowany Klient o takie nazwie, ale o statusie Firma.
Podsumowując, nie powinno się przesyłać nabywcy i odbiorcy jeśli są oni tą samą osobą. Wystarczy Nabywca. Odbiorca jest dla sytuacji gdy jest to ktoś inny niż Nabywca.
Gdy na fakturze podajemy Nabywcę jako osobę fizyczną, a do tego podajemy tę samą osobę jako odbiorcę, system najpierw utworzy głównego klienta (Nabywcę) jako osobę fizyczną zgodnie z oczekiwaniami.
Następnie będzie próbował użyć tych samych danych aby utworzyć Odbiorcę w systemie. Ponieważ jednak taki Klient już istnieje, zostanie utworzony zdublowany Klient o takie nazwie, ale o statusie Firma.
Podsumowując, nie powinno się przesyłać nabywcy i odbiorcy jeśli są oni tą samą osobą. Wystarczy Nabywca. Odbiorca jest dla sytuacji gdy jest to ktoś inny niż Nabywca.
Powrót
Dodaj komentarz