Rejestrowanie nowego konta na adres e-mail, który funkcjonuje jako Użytkownik na innym koncie w systemie.
Utworzono:
2018-08-24
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 2317
Często zdarza się, że Użytkownicy np. pracownicy firm, które korzystają z konta w Fakturowni na statusie Użytkownik (ograniczony dostęp do konta firmowego), mają potrzebę zakładania własnych kont w systemie.
Własne konto w systemie można utworzyć na dwa sposoby:
Po kliknięciu tego przycisku przejdziemy do standardowego okna zakładania nowego konta w systemie, w którym adres e-mail mający do tej pory status Użytkownika będzie miał status
Właściciela konta.
Po wejściu na stronę Fakturownia.pl i kliknięciu przycisku Załóż konto i wpisaniu dotychczasowych danych do logowania, program w panelu rejestracji "zada" pytanie kontrolne.
Intuicyjnie, wybierając opcję Tak, zakładamy swoje konto na istniejące już dane do logowania w systemie.
Wybierając opcję Nie przechodzimy do logowanie się na konto Użytkownika, do którego mamy dostęp.
Własne konto w systemie można utworzyć na dwa sposoby:
- pierwszy sposób jest to dodanie własnego konta poprzez własny profil Użytkownika.
Po kliknięciu tego przycisku przejdziemy do standardowego okna zakładania nowego konta w systemie, w którym adres e-mail mający do tej pory status Użytkownika będzie miał status
Właściciela konta.
- Drugi sposób to założenie konta przez zwykłą rejestracje konta na te same dane, na które Użytkownik logował się już do systemu.
Po wejściu na stronę Fakturownia.pl i kliknięciu przycisku Załóż konto i wpisaniu dotychczasowych danych do logowania, program w panelu rejestracji "zada" pytanie kontrolne.
Intuicyjnie, wybierając opcję Tak, zakładamy swoje konto na istniejące już dane do logowania w systemie.
Wybierając opcję Nie przechodzimy do logowanie się na konto Użytkownika, do którego mamy dostęp.
Powrót
Dodaj komentarz