Import płatności Stripe
Ostatnia aktualizacja: 2024-05-22
Jeżeli korzystasz ze Stripe'a, możesz zaimportować listę płatności do Fakturowni. Dzięki temu Twoje transakcje automatycznie pojawią się w systemie.
Aby móc zaimportować płatności, będziesz potrzebować pliku eksportu zawierającą szczegóły transakcji. Po zalogowaniu na swoje konto Stripe wejdź w zakładkę płatności (payments), a następnie wciśnij przycisk export. Pojawi się okienko, w którym możesz wybrać preferowaną strefę czasową, zakres dat i żądane kolumny.
Kliknięcie export spowoduje pobranie na Twoje urządzenie raportu CSV, obejmującego wszystkie Twoje płatności.
Po przejściu do Fakturowni wejdź w menu
Ustawienia > Integracje i dodatki > Importy > Stripe następnie kliknij Aktywuj, aby przejść do kolejnego ekranu.
Dodaj za pomocą odpowiedniego przycisku plik ekstortu w formacie CSV i kliknij Importuj.
Sprawdź także tutorial video w serwisie YouTube: Integracja z systemem płatności Stripe
Powrót
Komentarze
Martyna
2022-09-22 17:49
julitac
proszę o przesłanie w prywatnej korespondencji przykładowy plik, który próbuje Pani importować.
2022-09-23 12:11
TechTG
Też mi nie działa import
2022-11-11 12:13
julitac
proszę o przesłanie w prywatnej korespondencji przykładowy plik, który próbują Państwo importować.
Pozdrawiam
Julita
2022-11-14 09:34
Maksym
2023-06-23 14:56
michalb
proszę o informację na czym dokładnie polega problem przy imporcie płatności ze Stripe?
2023-06-26 11:54
Patryk
2023-12-05 08:41
michalb
jest możliwość wprowadzenia faktur z przeliczeniem na dowolną walutę.
(https://pomoc.fakturownia.pl/3224356-Faktura-dwuwalutowa-dwie-waluty-na-jednym-dokumencie)
Pozdrawiam,
2023-12-06 09:07
daniels
mechanizm łączenia płatności w Fakturowni analizuje także kwotę i walutę transakcji względem potencjalnej faktury do powiązania. W związku z tym, jeśli otrzymuje Pan płatności w Stripe w danej walucie (i w eksportowanym pliku płatność jest właśnie w tej walucie), to waluta i cena faktury w Fakturowni musi się pokrywać z tą płatnością.
Zakładając, że jako walutę główną konta w Fakturowni, mają Państwo ustawione PLN, nie ma potrzeby przewalutowania danych faktur, ponieważ przy eksporcie do raportów m.in KPiR waluta zostanie automatycznie przeliczona na walutę główną konta, czyli PLN.
2023-12-06 12:09
Michał Leśniowski
2023-12-21 14:51
daniels
integracja polega na tym, że łączy dokumenty wystawione w Fakturowni z zaimportowanymi płatnościami, oznaczając że są opłacone. Integracja nie generuje automatycznie nowych dokumentów takich jak faktury itp.
2023-12-27 08:21
Ola
Opcja miesiecznego wystawiania faktur z danych pobranych ze stripe absolutnie nie wchodzi w moim biznesie w grę. Chodzi o automat - dokonano zakupu, faktura wystawiona. i koniec.
Mają Państwo taką opcję, czy nie?
dziękuję za informację
2024-02-02 10:05
daniels
integracja ze Stripe polega na tym, że łączy dokumenty wystawione w Fakturowni z zaimportowanymi płatnościami, oznaczając że są opłacone.
Dziękujemy za sugestie, dołączymy automatyczną integracje ze Stripe do listy planowanych integracji.
Jeśli chodzi o integracje z Zapier znajduje się już na tej liście i w przyszłości pojawi się w systemie. Jednak nie jestem w stanie podać przybliżonej daty. Obecnie wszystkie nasze siły koncentrują się na wprowadzeniu integracji Fakturowni z KSeF.
2024-02-05 09:44
Michal
2024-03-09 20:17
daniels
zgodnie z poprzednią wiadomością na tę chwilę nie posiadamy takiego rozwiązania. Obecnie wszystkie nasze siły koncentrują się na wprowadzeniu integracji Fakturowni z KSeF.
2024-03-11 10:57
Miriam
Nie jestem w stanie załadować pliuku do fakturowni. Pojawia mi sie komunikat,, nieprawidłowy plik wejściowy''. Widziałam poprzednie komentarze ale nie ma tam konkretnej odpowiedzi jak rozwiazać ten problem. Będę wdzięczna za pomoc.
2024-05-21 20:59
daniels
proszę o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail integracje@fakturownia.pl wraz z podaniem nazwy Państwa konta w Fakturowni. Nazwa konta znajduje się w domenie - np. www.nazwakonta.fakturownia.pl
Dodatkowo jeśli problem dotyczy importu płatności bankowych, proszę o informacje za pomocą jakiej ścieżki Państwo z niego korzystają, oraz przeslanie pliku, który chcieli Państwo zaimportować.
Prosimy również o udzielenie dostępu do pomocy technicznej w celu zweryfikowania zgłoszenia: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Jak-udzielic-dostepu-Pomocy-Technicznej-
2024-05-22 08:52
Dodaj komentarz