Pomoc techniczna - jak udzielić do niej dostępu?
Utworzono:
2013-01-22
Ostatnia aktualizacja: 2019-10-01
Ostatnia aktualizacja: 2019-10-01
Liczba odwiedzin posta: 11596
Użytkownicy Fakturowni mają czasem problem podczas wprowadzania dokumentów do systemu lub napotykają inne niedogodności podczas pracy. W trosce o zarówno ich zadowolenie, jak i bezpieczeństwo wprowadzono funkcję udzielenia pomocy technicznej ze strony administratorów systemu. W wyjątkowych przypadkach możesz udzielić administratorom Fakturowni dostępu do swojego konta na określony przez Ciebie czas.
Aby to zrobić:
- przejdź do menu Ustawienia > Ustawienia konta
- przejdź do zakładki Twoje konto
- zjedź na sam dół strony
- naciśnij przycisk Udziel czasowego dostępu do konta dla pomocy technicznej
- dokonaj wyboru dogodnego dla siebie terminu w rubryce pod przyciskiem (automatycznie zostanie wyświetlony dzień, który nastąpi dokładnie tydzień po udzielaniu dostępu, jednak możesz wpisać wtedy po prostu aktualną datę)
- naciśnij przycisk Zapisz

Powrót
Komentarze
Dodaj komentarz