Integracja Fakturowni z Conrego

Utworzono: 2024-07-09
Ostatnia aktualizacja: 2024-07-12
Liczba odwiedzin posta: 51

Sprawdź integrację Fakturowni z CONREGO - systemem do rejestracji uczestników i zarządzania wydarzeniami, zaprojektowanym w celu usprawnienia i ulepszenia procesu obsługi wydarzeń. Zobacz, jak zacząć z niego korzystać.

Integracje zewnętrzne w Fakturowni

Fakturownia oferuje otwarte i bezpłatne API, które umożliwia łatwą integrację różnych systemów i aplikacji z systemem do fakturowania. Dzięki tworzeniu takich integracji, Klienci mogą zautomatyzować procesy i wymieniać informacje między usługami i programami, które wykorzystują w swojej codziennej działalności biznesowej.

System CONREGO również korzysta z publicznego API udostępnionego przez Fakturownię.

CONREGO - System rejestracji uczestników i obsługi wydarzeń

Integracja CONREGO z Fakturownią pozwala usprawnić funkcjonalności dostępne w CONREGO i wesprzeć proces przepływu dokumentów pomiędzy systemami.

CONREGO to system rejestracji uczestników i zarządzania wydarzeniami, który usprawnia obsługę konferencji, szkoleń i imprez masowych dzięki przyjaznemu interfejsowi i łatwo dostępnym funkcjom:

  • Wysyłka zaproszeń: Wysyłaj spersonalizowane zaproszenia do rejestracji na wydarzenie, importując listę odbiorców z pliku XLS.
  • Rejestracja uczestników: Zaoferuj uczestnikom eventu bezpieczny, zgodny z RODO formularz rejestracyjny.
  • Obsługa płatności: Twórz cenniki zależne od terminu rejestracji, udostępniaj gościom kody rabatowe, pozwalaj na rozliczenia w dowolnej walucie i dogodnych metodach płatności oraz zintegruj się z Fakturownią, aby zautomatyzować księgowanie faktur.
  • Mailingi: Wysyłaj spersonalizowane wiadomości e-mail i SMS-y, wejściówki z kodem QR oraz załączniki z mapą obiektu.
  • Strona internetowa: Zadbaj o pierwsze wrażenie i uruchom estetyczną oraz responsywną stronę wydarzenia z własnym brandingiem.
  • Obsługa recepcji i kontroli dostępu: Identyfikuj uczestników wydarzenia podczas recepcji konferencyjnej i kontroluj ich dostęp do wybranych stref za pomocą laptopa i skanera kodów QR lub aplikacji mobilnej CONREGO Check-in.
  • Personalizacja dokumentów: Twórz spersonalizowane pliki PDF, które mogą posłużyć jako identyfikator, wejściówka czy certyfikat Twojego wydarzenia.
  • Raporty: Łatwo pobieraj raporty lub wysyłaj je prosto z systemu na swoją skrzynkę.

Jak działa integracja?

Aby skonfigurować integrację, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
  1. Zaloguj się do swojego konta w Fakturowni i pobierz API token z zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Integracja > Zobacz API tokeny.
  2. Przejdź w swoim koncie CONREGO do zakładki Konfiguracja > Integracje > Fakturownia.pl i wprowadź dane we właściwe pola. 
  3. Po wprowadzeniu wszystkich danych, należy kliknąć Pobierz dane konta. Dzięki temu CONREGO pobierze do systemu dane z Fakturowni: kategorie, działy i metody płatności.
  4. Skonfiguruj ustawienia faktur proforma: kategorie sprzedaży, terminy płatności, waluty oraz metody płatności i zapisz zmiany.

Więcej informacji o integracji Fakturowni z CONREGO.



 



Powrót


Dodaj komentarz