Aplikacja Import/Export pomiędzy różnymi kontami w Fakturowni

Utworzono: 2023-01-16
Ostatnia aktualizacja: 2024-01-22
Liczba odwiedzin posta: 947

Aplikacja Import/Export daje możliwość przenoszenia faktur oraz danych klientów pomiędzy różnymi kontami w Fakturowni. Dedykowana jest użytkownikom, którzy posiadają dwa lub więcej kont i ułatwia ona migrację danych pomiędzy nimi. Sprawdź, w jaki sposób korzystać z aplikacji i jak automatycznie przenosić dane między kontami!

Proces przenoszenia danych

UWAGA!

Dodawane połączenia

Aby rozpocząć przenoszenie danych między kontami, zacznij od stworzenia odpowiednich połączeń. W tym celu przygotuj poniższe dane dotyczące konta, z którym chcesz się powiązać:
  1. Adres konta w Fakturowni, czyli URL konta np. https://twoja_nazwa.fakturownia.pl/
  2. Utworzony API token zgodnie z instrukcją:
    1. Przejdź do zakładki Ustawienia>API>API token: Zobacz.
    2. Dodaj nowy Token.
    3. Wybierz rodzaj: Token oraz Opis: Import/Export.
    4. Zapisz i skopiuj token.
Gdy przygotowałeś już dane, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
  1. Wejdź do zakładki Ustawienia>Aplikacje/Dodatki.
  2. Znajdź aplikację Import/Export.
  3. Kliknij Aktywuj/Uruchom
  4. Kliknij przycisk Dodaj połączenie, znajdujący się w dolnej części ekranu.
  5. Wprowadź przygotowane wcześniej dane i kliknij Dodaj.
  6. Połączenie powinno zostać utworzone.

Przenoszenie danych

Wejdź w zakładkę Ustawienia>Aplikacje/Dodatki, znajdź aplikację Import/Export, kliknij Aktywuj/Uruchom i postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.
  1. Wybierz konto, z którego eksportujesz dane.
  2. Wybierz konto, do którego importujesz dane.
  3. Wybierz typ przenoszonych danych.
  4. W przypadku przenoszenia faktur, wybierz także Dział źródłowy oraz Dział docelowy
  5. Kliknij Start.  
  6. Nastąpi przetwarzanie danych z Fakturowni.
  7. Gdy dane zostaną przetworzone, możesz wybrać, które dokumenty (lub klientów) chcesz przenieść do konta docelowego.
  8. Następnie kliknij Start, a wybrane dane zostaną przeniesione.
  9. Zostaniesz również poinformowany, które dane udało się przenieść.
Masz jakieś pytania lub sugestie? Napisz do nas na integracje@fakturownia.pl


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
DanielT
Przy próbie przeniesienia danych pomiędzy kontami, wyskakuje błąd o ogólne charakterystyce, typu - "Operacja nie może zostać zrealizowana" i nie wiadomo co jest przyczyną. Czy ktoś miał podobne doświadczenia?

2023-08-25 15:36


alicjan
alicjan
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
prosimy o przekazanie zgłoszenia na integracje@fakturownia.pl wraz z podaniem nazwy konta w Fakturowni, którego dotyczy zgłoszenie. Sprawdzimy, co się stało.

2023-08-28 10:52


Avatar sugester medium
Igor
Bardzo skomplikowane. Przynajmniej na pierwszy rzut oka - nie ma informacji w instrukcji na którym koncie tworzyć te operacje - żródłowym czy docelowym

2023-09-06 09:06


Avatar sugester medium
Marcela
"Dane, których nie udało się zaimportować z powodu błędu"
Jakiego błędu ? i tak w kółko. Komedia żeby import 1 FV pomiędzy dwoma kontami nie był możliwy, ręcznie mam wklepywać ponad 150 pozycji ?

2023-09-14 11:06


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
w celu weryfikacji błędu proszę o przesłanie zgłoszenia drogą korespondencji prywatnej z podaniem danych konta w systemie oraz udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-.
Pozdrawiam,
Piotr

2023-09-21 15:09


Dodaj komentarz