Aplikacja Import/Export pomiędzy różnymi kontami w Fakturowni
Utworzono:
2023-01-16
Ostatnia aktualizacja: 2024-01-22
Ostatnia aktualizacja: 2024-01-22
Liczba odwiedzin posta: 947
Aplikacja Import/Export daje możliwość przenoszenia faktur oraz danych klientów pomiędzy różnymi kontami w Fakturowni. Dedykowana jest użytkownikom, którzy posiadają dwa lub więcej kont i ułatwia ona migrację danych pomiędzy nimi. Sprawdź, w jaki sposób korzystać z aplikacji i jak automatycznie przenosić dane między kontami!
Proces przenoszenia danych
UWAGA!- Aplikacja nie daje możliwości przenoszenia danych w ramach jednego konta.
- Pamiętaj, aby przed użyciem aplikacji wyłączyć Zabezpieczenie przed zmianą rachunku bankowego na fakturach.
Dodawane połączenia
Aby rozpocząć przenoszenie danych między kontami, zacznij od stworzenia odpowiednich połączeń. W tym celu przygotuj poniższe dane dotyczące konta, z którym chcesz się powiązać:- Adres konta w Fakturowni, czyli URL konta np. https://twoja_nazwa.fakturownia.pl/
- Utworzony API token zgodnie z instrukcją:
- Przejdź do zakładki Ustawienia>API>API token: Zobacz.
- Dodaj nowy Token.
- Wybierz rodzaj: Token oraz Opis: Import/Export.
- Zapisz i skopiuj token.
- Wejdź do zakładki Ustawienia>Aplikacje/Dodatki.
- Znajdź aplikację Import/Export.
- Kliknij Aktywuj/Uruchom
- Kliknij przycisk Dodaj połączenie, znajdujący się w dolnej części ekranu.
- Wprowadź przygotowane wcześniej dane i kliknij Dodaj.
- Połączenie powinno zostać utworzone.
Przenoszenie danych
Wejdź w zakładkę Ustawienia>Aplikacje/Dodatki, znajdź aplikację Import/Export, kliknij Aktywuj/Uruchom i postępuj zgodnie z poniższą instrukcją.- Wybierz konto, z którego eksportujesz dane.
- Wybierz konto, do którego importujesz dane.
- Wybierz typ przenoszonych danych.
- W przypadku przenoszenia faktur, wybierz także Dział źródłowy oraz Dział docelowy.
- Kliknij Start.
- Nastąpi przetwarzanie danych z Fakturowni.
- Gdy dane zostaną przetworzone, możesz wybrać, które dokumenty (lub klientów) chcesz przenieść do konta docelowego.
- Następnie kliknij Start, a wybrane dane zostaną przeniesione.
- Zostaniesz również poinformowany, które dane udało się przenieść.
Powrót
Komentarze
DanielT
2023-08-25 15:36
alicjan
prosimy o przekazanie zgłoszenia na integracje@fakturownia.pl wraz z podaniem nazwy konta w Fakturowni, którego dotyczy zgłoszenie. Sprawdzimy, co się stało.
2023-08-28 10:52
Igor
2023-09-06 09:06
Marcela
Jakiego błędu ? i tak w kółko. Komedia żeby import 1 FV pomiędzy dwoma kontami nie był możliwy, ręcznie mam wklepywać ponad 150 pozycji ?
2023-09-14 11:06
piotr.wajs
w celu weryfikacji błędu proszę o przesłanie zgłoszenia drogą korespondencji prywatnej z podaniem danych konta w systemie oraz udzielenie dostępu do konta dla pomocy technicznej: https://pomoc.fakturownia.pl/148038-Pomoc-techniczna-jak-udzielic-do-niej-dostepu-.
Pozdrawiam,
Piotr
2023-09-21 15:09
Dodaj komentarz