Jak dodać nowe pole ( kolumnę ) na fakturze ?

Utworzono: 2011-12-12
Ostatnia aktualizacja: 2018-03-29
Liczba odwiedzin posta: 5932

Dodatkowe pole można dodać w menu Ustawienia konta > Konfiguracja > Faktury i dokumenty > Dodatkowe pole na fakturze (Dodatkowe pole na pozycjach faktury).

Dodatkowy opis w pozycjach faktury może być zamiennie używany z PKWiU. Kolumny nie będą wyświetlane razem.

W polu "Dodatkowe pole na fakturze" trzeba kliknąć na "więcej" i wpisać nazwę potrzebnego pola.

Od tej pory na każdej fakturze będzie istniała możliwość dodania wprowadzonego pola.

 

Więcej informacji na ten temat można znaleźć na tej stronie http://pomoc.fakturownia.pl/109881-Jak-dodac-pole-rabat-lub-PKWiU-na-fakturze

 



Powrót


Komentarze

lukaszk
lukaszk
Bardzo proszę o zapoznanie się ze zaktualizowanym opisem

2014-03-04 15:03

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
marek
Czy można dodać wyświetlanie kategorii do jakiej przypisany jest produkt. Pozwoli to na bieżąco kontrolować nowe produkty oraz weryfikować posiadane dane. Dzięki temu łatwiej uniknąć błędów na raportach

2018-03-29 01:43

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam,
kategoria nie jest wymaganym polem na fakturze, dlatego nie została ujęta w kolumnach widocznych na fakturze. Oznaczenie kategorii na fakturze jest mechanizmem systemowym i jest ono widoczne w raportach , które mają przeznaczenie również takie żeby filtrować je po kategoriach, jak na przykład raporty "Kategorie przychodów i wydatków/ Kategorie przychodów i wydatków( kategorie produktów)" ,
Dlatego też nie zdecydujemy się na dodanie dodatkowego pola z kategorią do pozycji na fakturze, ale oczywiście można skorzystać z powyższego postu i samemu stworzyć kolumnę "kategoria".

Pozdrawiam,
Piotr

2018-03-29 08:48

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz