Dodaj do wydatków za pomocą opcji eksportu
Utworzono:
2025-04-25
Ostatnia aktualizacja: 2025-04-25
Ostatnia aktualizacja: 2025-04-25
Liczba odwiedzin posta: 16
Jeśli potrzebujesz przenieść fakturę do wydatków na inne konto w systemie, do którego masz dostęp, nie musisz tworzyć dokumentu od zera. Wystarczy skorzystać z opcji eksportu, a dane trafią prosto do nowej formatki na wskazanym przez Ciebie koncie. Dzięki tej opcji w kilka sekund utworzysz dokument na innym koncie bez ręcznego kopiowania danych. To prosty sposób, by przyspieszyć pracę i uniknąć błędów.
Jeśli na koncie masz fakturę przychodową lub wydatek, który chcesz dodać na inne konto w Fakturowni, do którego masz dostęp, możesz to zrobić korzystając z dedykowanej opcji. Dzięki temu unikniesz ręcznego kopiowania danych.
Aby dodać fakturę przychodową jako wydatek na inne konto za pomocą eksportu:
Opcja działa w ten sam sposób również dla faktur wydatkowych.
Sprawdź również:
Wydatki w systemie
Jak wprowadzić dodatkowe typy wydatków (np. umowa o prace, umowa o dzieło itp.)
Funkcja OCR - zaczytywanie skanów dokumentów kosztowych do zakładki Wydatki
Import faktur po stronie wydatków
Wystawianie faktur przychodowych z faktur kosztowych (i odwrotnie)
Dodaj do wydatków za pomocą eksportu
Jeśli na koncie masz fakturę przychodową lub wydatek, który chcesz dodać na inne konto w Fakturowni, do którego masz dostęp, możesz to zrobić korzystając z dedykowanej opcji. Dzięki temu unikniesz ręcznego kopiowania danych.
Aby dodać fakturę przychodową jako wydatek na inne konto za pomocą eksportu:
- przejdź do zakładki Przychody > Faktury, a następnie kliknij numer faktury, by przejść do jej podglądu;
- z menu podręcznego ponad dokumentem wybierz opcję Export > Dodaj do wydatków;
- system wyświetli listę kont, do których masz dostęp - kliknij nazwę konta, na którym chcesz dodać dokument jako wydatek;
- po wybraniu konta system przeniesie Cię do zakładki z wydatkami na wskazanym koncie i wyświetli formularz wydatku uzupełniony zgodnie z fakturą bazową (dane Nabywcy na formularzu uzupełnią się zgodnie z działem głównym na koncie, na którym tworzysz wydatek);
- aby utworzyć dokument zweryfikuj poprawność danych i kliknij przycisk Zapisz - na wskazanym koncie pojawi się gotowy dokument kosztowy.
Opcja działa w ten sam sposób również dla faktur wydatkowych.
Sprawdź również:
Wydatki w systemie
Jak wprowadzić dodatkowe typy wydatków (np. umowa o prace, umowa o dzieło itp.)
Funkcja OCR - zaczytywanie skanów dokumentów kosztowych do zakładki Wydatki
Import faktur po stronie wydatków
Wystawianie faktur przychodowych z faktur kosztowych (i odwrotnie)
Powrót
Dodaj komentarz