Jak podłączyć konto z Przelewy24.pl

Utworzono: 2012-08-16
Ostatnia aktualizacja: 2023-11-03
Liczba odwiedzin posta: 15673

Aby aktywować płatności online należy przejść do menu Ustawienia > Ustawienia konta i w sekcji Inne zaznaczyć checkbox Autopłatności.

autop%C5%82atno%C5%9Bci


Płatności online z Przelewy24.pl podłącza się w menu Ustawienia > Płatności online.

p%C5%82atno%C5%9Bci online

Aby podłączyć Przelewy24.pl do Fakturowni trzeba podać ID Sprzedawcy (jest to login do konta w Przelewy24.pl) oraz Klucz do CRC (pobiera się go na stronie: Przelewy24.pl > Moje dane > pole Klucz do CRC).

Jeśli przyjmujemy przelewy kartą od firm spoza Polski to należy włączyć opcję: Ustawienia > Płatności online > Ustawienia > Wybór kraju na formatce płatności - dzięki czemu klient opłacający będzie mógł wybrać kraj przy dokonywaniu opłaty.

podlaczenie platnosci 24 fakturownia pl



Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Robert Cieloszczyk
A jak zmodyfikować "Komunikat wyświetlany po udanej płatności"? Ponieważ jest on chyba read only a domyślnie ma odniesienie do PayU.pl w treści

2016-02-08 00:12


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam, aby ustawić komunikat po poprawnej płatności należy wejść w zakładkę Ustawienia> Płatności online > Ustawienia (zakładka) > Komunikat wyświetlany po udanej płatności, treść która się tam wyświetla jet to treść przykładowa jaka mogłaby zostać tam wpisana , w tym przykładzie posłużyliśmy się platformą Pay U. Modyfikacji dokonujemy dodając własny wpis.

2016-02-08 17:36


Avatar sugester medium
Magda Stęga
Hej,

Odnośnie korzystania z Przelewy24.

Czy dobrze rozumiem, że ID Sprzedawcy oraz Klucz do CRC będzie dostępny gdy się zarejestruję na Przelewy24 i podpiszę umowę?

Nie chcę podpisywać umowy gdyż to na razie 1 Klient, który w takiej formie chce płacić. Czy znacie inne rozwiązanie umożliwiające Klientowi, który jest gotowy zapłacić tu i teraz za pomocą karty?

Bardzo dziękuję za pomoc i odpowiedź!
Magda (ona/jej)

2022-06-26 14:17


Kacper_Seta
Kacper_Seta
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
tak, dane wymagane do integracji z płatnościami online można znaleźć na swoim koncie u danego dostawcy płatności online.

Link do płatności musi kierować na indywidualne konta u danego dostawcy, wymagana jest więc rejestracja i podpisanie umowy u dostawcy płatności online.

Pozdrawiam
Kacper

2022-06-27 09:15


Dodaj komentarz