Jak wysyłać przypomnienie o konieczności dokonania płatności

Utworzono: 2012-09-26
Ostatnia aktualizacja: 2019-03-29
Liczba odwiedzin posta: 16969

Przypomnienia o niezapłaconych przez Klientów fakturach można wysyłać ręcznie lub ustawić aby system sam automatycznie wysyłał takie przypomnienia.

Przypomnienie można wysłać ręcznie z podglądu danej faktury (zrzut poniżej)

Obraz w treści 1
Wiadomość przypominającą o płatności można edytować dla danego przypadku bądź globalnie dla całego systemu.
 
Obraz w treści 2
 
Istnieje możliwość dowolnej modyfikacji szablonu, który jest wysyłany. Edycja szablonu znajduję się w menu Ustawienia > Ustawienia Konta > (zakładka) Wysyłanie e-mailem
 
Można również ustawić automatyczną wysyłkę wiadomości po określonej ilości od terminu zapłaty danej faktury.
 
Obraz w treści 4
 


Powrót


Komentarze

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Faktycznie istnieje taka zależność jaka Pan opisał, zgłosiłem sprawę do naszego działu technicznego. W momencie realizacji zadania zostanie Pan o tym poinformowany w korespondencji zwrotnej.

2015-01-28 15:40

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
Specta Sp. z o.o.
Byłoby super żeby w programie była jeszcze opcja automatycznego przypomnienia o zbliżającym się terminie płatności za fakturę to wtedy program swoją funkcjonalnością kładłby konkurencję na kolana !!!

2017-02-27 03:54

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Dziękujemy za sugestię i prosimy o głosy w tej sprawie . Myślę ze zainteresowanie tą sugestią pozwoli nam ją dodać na kolejkę zadań i w końcowym efekcie wykonać taką funkcjonalność.

2017-03-01 09:44

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
Mateusz
świetny pomysł od Specta.

2017-05-30 14:27

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Dziękujemy za głosy, monitorujemy ten post. W momencie gdy będziemy mieli wystarczającą liczbę głosów, zadanie zostanie dodane na naszą kolejkę aktualizacji,

2017-05-30 15:26

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
Małgorzata
Czy można jakoś wykluczyć faktury za pobraniem? W systemie ustawiają się jako nieopłacone.

2017-06-20 13:31

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam, nie ma takiej możliwości, ale można wykluczyć Klienta, do którego takie faktury są wysyłane. Wystarczy edytować danego Klienta i oznaczyć okno pokazane na rysunku.

2017-06-20 13:42

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam,
nie ma takiej możliwości.
Można wykluczyć Klienta, któremu takie faktury są wysyłane.
Instrukcja podana jest tutaj: http://pomoc.fakturownia.pl/785999-Automatyczne-przypomnienie-o-koniecznosci-oplacenia-faktury-po-terminie-platnosci-.

2017-06-20 13:44

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
Małgorzata
Wielka szkoda. Mam bardzo wielu jednorazowych klientów, którzy właśnie wybierają pobranie, nie jestem w stanie ich wykluczyć, przez to nie mogę korzystać z automatycznego wysyłania przypomnień. Może jednak będzie taka opcja w przyszłości?

2017-06-21 07:25

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam, w najbliższym czasie nie planujemy aktualizacji tej części systemie, ale oczywiście przekazuje Pana uwagi do działu rozwoju produktu.
Pozdrawiam,
Piotr.

2017-06-21 11:27

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
nicielnikZofia
Ile opiewafaktura za ten mie-c lipiec

2017-08-07 22:44

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam, proszę o podanie adresu e-mail konta zarejestrowanego w systemie, wtedy będę mógł określić jaki plan został wykupiony.

2017-08-08 08:10

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
Michał
Przydałoby się kilka funkcjonalności:
1) Ta o których wspominał Specta, czyli ustawiania ujemnych dat w wysyłce powiadomień.
2) Możliwość ustawiania kilku szablonów przypomnień, do wyboru ręcznie lub przypisanych do poszczególnych dni przypomnień.
3) Przydałby sie jeszcze szablon wiadomości po zapłacie faktury lub zmiany statusu na "Opłacona"

Teraz pytanie, czy jest shortcode który wyciąga z bazy ilość spóźnienia - dni po terminie płatności?

2017-11-21 20:26

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Dzień dobry,

bardzo dziękuję za sugestię. Opinie i sugestie naszych Użytkowników są dla nas niezmiernie ważne i wyznaczają nam kierunek dalszego rozwoju systemu.
Głosy innych Użytkowników systemu przyspieszą wdrożenie funkcji, dlatego zachęcamy do głosowania na sugestie dodane na naszym forum.



 


Pozdrawiam
Piotr Wajszczuk

--
Piotr Wajszczuk Piotr Wajszczuk
Customer Success Specialist +48 22 307 33 42   piotr@fakturownia.pl
fakturownia.pl linkedin   facebook   twitter

 
--

Pomoc do systemu Fakturownia:
Baza wiedzy: http://pomoc.fakturownia.pl
Forum sugestii: http://sugester.fakturownia.pl
 

2017-11-22 11:36

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz