Integracja Fakturowni z Shoper
Ostatnia aktualizacja: 2022-11-02
Jak zacząć korzystać z integracji Fakturowni z Shoperem?
Aby zacząć korzystać z integracji, należy posiadać konto w systemie Fakturownia.pl i Shoper.pl oraz wykonać kilka prostych kroków w celu połączenia obydwu systemów. Aplikację należy zainstalować w shoperowym App Store. Na stronie internetowej shoper.pl wystarczy wybrać Dodatki, a następnie App Store. Kolejny krok to kliknięcie przy module Fakturowni opcji ZAINSTALUJ.
Teraz wystarczy zaakceptować regulamin i zalogować się swoimi danymi do konta w Fakturowni.
Teraz należy uzupełnić formularz tj. zaznaczyć kiedy po zamówieniach w Shoperze faktury powinny pojawiać się w Fakturowni (np. po zmianie statusu zamówienia na Gotowe do wysłania).
Kolejny krok to uzupełnienie danych sprzedającego na fakturach, zaznaczenie czy należy wysyłać fakturę także do Klienta oraz wybór rodzaju dokumentów wystawianych w Fakturowni.
I to wszystko! Faktury będą generowane automatycznie po zmianie statusu zamówienia na zaznaczony w ustawieniach.
Zobacz film, jak połączyć Fakturownię z Shoperem
Zmiana ustawień w aplikacji Fakturowni i Shopera
W trakcie używania aplikacji można dokonać zmiany ustawień. Wystarczy wejść w aplikację w Shoper App Store i kliknąć w Ustawienia.
W Ustawienia możesz również wejść z poziomu Fakturowni - wystarczy, że klikniesz w swoim profilu w Aplikacje/Dodatki, potem w aplikację Shoper, następnie Ustawienia. Gotowe!
W Ustawieniach można dokonywać zmian, jeśli chodzi o wystawienie faktury (status zamówienia). Można zaznaczyć również opcję wysyłania dokumentu do klienta. W tym miejscu możliwe jest również odznaczenie kwestii dostawy (wtedy ta nie będzie pojawiać się jako jedna z pozycji na fakturze/paragonie).
W razie pytań lub trudności prosimy o kontakt - shoper@fakturownia.pl.
Sprawdź także: Aplikacja Fakturowni w Shoper
Powrót
Komentarze
Emil
2021-12-12 16:04
Angelika
2022-01-12 22:23
Dodaj komentarz