Integracja Fakturowni z Shoper

Utworzono: 2021-08-03
Ostatnia aktualizacja: 2022-01-12
Liczba odwiedzin posta: 1930

Użytkownicy Fakturowni posiadający sklep internetowy na platformie Shoper mogą skorzystać z integracji tych dwóch narzędzi. Jak to działa? Aplikacja generuje fakturę po zamówieniu (np. opłaconym - w zależności od ustawień) ze sklepu www opartego na platformie Shoper. Proces ten następuje automatycznie. 

Jak zacząć korzystać z integracji Fakturowni z Shoperem?

Aby zacząć korzystać z integracji, należy posiadać konto w systemie Fakturownia.pl i Shoper.pl oraz wykonać kilka prostych kroków w celu połączenia obydwu systemów. Aplikację należy zainstalować w shoperowym App Store. Na stronie internetowej shoper.pl wystarczy wybrać Dodatki, a następnie App Store. Kolejny krok to kliknięcie przy module Fakturowni opcji ZAINSTALUJ. 

Fakturownia w Shoper


Teraz wystarczy zaakceptować regulamin i zalogować się swoimi danymi do konta w Fakturowni. 

 

fakturownia shoper logownaie new

 

Teraz należy uzupełnić formularz tj. zaznaczyć kiedy po zamówieniach w Shoperze faktury powinny pojawiać się w Fakturowni (np. po zmianie statusu zamówienia na Gotowe do wysłania).  

Kolejny krok to uzupełnienie danych sprzedającego na fakturach, zaznaczenie czy należy wysyłać fakturę także do Klienta oraz wybór rodzaju dokumentów wystawianych w Fakturowni.  

shoper formularz

I to wszystko! Faktury będą generowane automatycznie po zmianie statusu zamówienia na zaznaczony w ustawieniach. 

Zobacz film, jak połączyć Fakturownię z Shoperem



Zmiana ustawień w aplikacji Fakturowni i Shopera

W trakcie używania aplikacji można dokonać zmiany ustawień. Wystarczy wejść w aplikację w Shoper App Store i kliknąć w Ustawienia.

Shoper Fakturownia Ustawienia

 
W Ustawienia możesz również wejść z poziomu Fakturowni - wystarczy, że klikniesz w swoim profilu w Aplikacje/Dodatki, potem w aplikację Shoper, następnie Ustawienia. Gotowe!


aplikacje i dodatki %281%29



aplikacja Shoper


ustawienia Shoper w Fakturowni


W Ustawieniach można dokonywać zmian, jeśli chodzi o wystawienie faktury (status zamówienia). Można zaznaczyć również opcję wysyłania dokumentu do klienta. W tym miejscu możliwe jest również odznaczenie kwestii dostawy (wtedy ta nie będzie pojawiać się jako jedna z pozycji na fakturze/paragonie). 



W razie pytań lub trudności prosimy o kontakt - shoper@fakturownia.pl.  

Sprawdź także: Aplikacja Fakturowni w Shoper



Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Emil
Ile trwa wystawienie automatycznej faktury i wysłanie maila do klienta?

2021-12-12 16:04

Zgłoś naruszenie zasad

Avatar sugester medium
Angelika
Kiedy integracja ze sklepami z home.pl?

2022-01-12 22:23

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz