Integracja Fakturowni z Shoper

Utworzono: 2021-08-03
Ostatnia aktualizacja: 2024-02-06
Liczba odwiedzin posta: 4501

Użytkownicy Fakturowni, posiadający sklep internetowy na platformie Shoper, mogą skorzystać z integracji tych dwóch narzędzi. Jak to działa? Aplikacja generuje fakturę po zamówieniu (np. opłaconym - w zależności od ustawień) ze sklepu www opartego na platformie Shoper. Proces ten następuje automatycznie. Przeczytaj ten wpis i dowiedz się więcej o tym, jak skonfigurować Fakturownię z Shoperem!

Jak zacząć korzystać z integracji Fakturowni z Shoperem?

Wtyczka do integracji Fakturowni ze sklepem internetowym Shoper jest płatna. Możesz skorzystać z 14-dniowego okresu próbnego. Po tym czasie, za korzystanie z integracji zapłacisz 249 zł netto rocznie. Płatność odbywa się bezpośrednio w sklepie z dodatkami Shopera.

Aby zacząć korzystać z integracji, należy posiadać konto w systemie Fakturownia.pl i Shoper.pl oraz wykonać kilka prostych kroków w celu połączenia obydwu systemów. Aplikację należy zainstalować bezpośrednio w Shoperze.

  1. Zaloguj się do swojego e-sklepu shoper.pl i wybierz zakładkę Dodatki i integracje>Aplikacje.
  2. Następnie znajdź moduł Fakturowni oraz kliknij ZAINSTALUJ APLIKACJĘ. Fakturownia w Shoper
  3. Teraz wystarczy zaakceptować regulamin i zalogować się swoimi danymi do konta w Fakturowni. fakturownia shoper logownaie new

Konfiguracja wtyczki

  1. Po zalogowaniu się, uzyskasz dostęp do konfiguracji wtyczki. 
  2. W pierwszej kolejności wybierz dział, w ramach którego będą wystawiać się dokumenty sprzedaży.
  3. Następnie wskaż, jaki status zamówienia powinien wystawiać dokument. Możesz wybrać kilka statusów - wtedy dokument wystawi się dla statusu, który nastąpi jako pierwszy.
  4. Jeśli chcesz wystawiać korekty, zaznacz odpowiednią opcję i wskaż, jaki status ma wywoływać wystawienie się faktur korygujących.
  5. Wskaż także, jaki rodzaj dokumentu sprzedaży powinien generować się w systemie Fakturownia.
  6. Jeśli chcesz, wybierz także dodatkowe ustawienia. Możesz ustawić m.in. wysyłkę dokumentów do Klienta, widoczność dostawy, ukrywanie numeru zamówienia, czy pomijanie wystawiania dokumentów za 0zł. Najedź kursorem na literkę "i" przy wybranym ustawieniu, aby dowiedzieć się więcej.
  7. W przypadku obsługi magazynów, możesz włączyć ich podstawową synchronizację. Włączenie tej opcji spowoduje jednostronną synchronizację stanów produktów, względem magazynu w Fakturowni. W tej zakładce możesz wybrać m.in. sposób łączenia produktów, ujednolicenie cen, czy wybrać odpowiedni magazyn.

 

I to wszystko! Faktury będą generowane automatycznie po zmianie statusu zamówienia na zaznaczony w ustawieniach. 


Zmiana ustawień w aplikacji Fakturowni i Shopera

W trakcie używania aplikacji można dokonać zmiany ustawień na dwa sposoby.
  1. Z poziomu aplikacji Shoper: Wejdź w zakładkę Dodatki i integracje>Moje Aplikacje>Fakturownia i kliknij Ustawienia.Shoper Fakturownia Ustawienia
  2. Z poziomu Fakturowni: Kliknij w swoim profilu Fakturowni Ustawienia>Aplikacje/Dodatki, a następnie wybierz aplikację Shoper>Ustawienia.
W razie pytań lub trudności prosimy o kontakt - shoper@fakturownia.pl  


Sprawdź także: Aplikacja Fakturowni w Shoper

Zobacz także nasz tutorial video w serwisie YouTube: Integracja z platformą Shoper
 



Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Emil
Ile trwa wystawienie automatycznej faktury i wysłanie maila do klienta?

2021-12-12 16:04


Avatar sugester medium
Angelika
Kiedy integracja ze sklepami z home.pl?

2022-01-12 22:23


alicjan
alicjan
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
na chwilę obecną nie mamy planów na stworzenie takiej integracji.

2023-07-25 15:13


Avatar sugester medium
żon
Czy jest w aplikacji synchronizacja stanów magazynowych ?

2024-01-03 11:24


daniels
daniels
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
zgodnie z wpisem z Bazy Wiedzy > https://pomoc.fakturownia.pl/99132058-Integracja-Fakturowni-z-Shoper?access_token=c328c6728b
pod którym Państwo zamieścili pytanie możemy przeczytać:

W przypadku obsługi magazynów, możesz włączyć ich podstawową synchronizację. Włączenie tej opcji spowoduje jednostronną synchronizację stanów produktów, względem magazynu w Fakturowni. W tej zakładce możesz wybrać m.in. sposób łączenia produktów, ujednolicenie cen, czy wybrać odpowiedni magazyn.

2024-01-03 12:45


Dodaj komentarz