Nowa rola - jakie uprawnienia możesz nadać?
Utworzono:
2023-11-29
Ostatnia aktualizacja: 2023-11-29
Ostatnia aktualizacja: 2023-11-29
Liczba odwiedzin posta: 734
Podczas dodawania nowych użytkowników do konta masz możliwość przypisania im jednej z ról systemowych. Dostępne role w systemie to Administrator, Księgowy lub Użytkownik. Rola Właściciel konta jest automatycznie przypisywana do adresu e-mail, który został użyty do rejestracji konta. Każda z ról ma z góry określone uprawnienia i opcje, do których użytkownik ma dostęp. Dodatkowo, system umożliwia stworzenie własnej roli i samodzielne określenie zakresu danych, do których użytkownik będzie miał dostęp w ramach konta. Z tego artykułu dowiesz się, jak stworzyć nową rolę, gdzie wybrać uprawnienia oraz jaki jest ich szczegółowy zakres.
Aby stworzyć nową rolę:
.
Aby przypisać własną rolę do adresu e-mail:
.
Każda z opcji widoczna na stronie z uprawnieniami daje dostęp do określonej funkcji lub danych na koncie.
Szczegółowy opis dostępnych na liście uprawnień znajdziesz w dedykowanych wpisach:
Jak stworzyć nową rolę?
Aby stworzyć nową rolę:
.
- przejdź do zakładki Ustawienia > Użytkownicy i na panelu z lewej strony wybierz Role,
- w następnym kroku skorzystaj z przycisku Dodaj nową rolę,
- uzupełnij rubrykę Nazwa roli,
- zaznacz checkboxy przy wybranych opcjach w sekcji Uprawnienia oraz Uprawnienia administratorskie, do których chcesz nadać dostęp,
- zatwierdź utworzenie roli klikając Zapisz na dole strony.
Jak przypisać własną rolę do adresu e-mail?
Aby przypisać własną rolę do adresu e-mail:
.
- przejdź na listę użytkowników korzystając z zakładki Ustawienia > Użytkownicy,
- przy wybranym adresie e-mail kliknij ikonę zębatki widoczną po prawej stronie i z dostępnych opcji wybierz Edytuj, >
- kliknij w pole Rola,
- system wyświetli listę ról dostępnych do wyboru na koncie, kliknij w nazwę utworzonej roli i zatwierdź zmiany przyciskiem Zapisz,
- na liście użytkowników w kolumnie rola pojawi się nazwa przypisanej roli.
Nowa rola - jakie uprawnienia możesz nadać?
Każda z opcji widoczna na stronie z uprawnieniami daje dostęp do określonej funkcji lub danych na koncie.
Szczegółowy opis dostępnych na liście uprawnień znajdziesz w dedykowanych wpisach:
- Własne role - dostęp do dokumentów magazynowych
- Własne role - dostęp do użytkowników
- Własne role - dostęp do ustawień konta
- Własne role - dostęp do działów/firm w ramach konta
- Własne role - dostęp do płatności
- Własne role - dostęp do bazy produktów
- Własne role - dostęp do UPO
- Własne role - dostęp do aplikacji i dodatków
- Własne role - dostęp do dokumentów i zarządzania nimi
- Własne role - dostęp do zakładki księgowość
- Własne role - dostęp do cenników
- Własne role - dostęp do zakładki kody promocyjne
- Własne role - dostęp do magazynów
- Własne role - dostęp do klientów
- Własne role - dostęp do opcji webhooki
Powrót
Dodaj komentarz