Integracja Fakturowni z Finmap
Ostatnia aktualizacja: 2022-12-28
Sprawdź integrację Fakturowni z Finmap - serwisem online do prowadzenia rachunkowości finansowej w małym i średnim biznesie. Zobacz, jakie oferuje korzyści i jak włączyć integrację.
Integracje zewnętrzne w Fakturowni
Fakturownia udostępnia otwarte API, które umożliwia tworzenie integracji z innymi systemami. Dzięki temu możliwe są automatyzowanie procesów oraz wymiana danych pomiędzy niezależnymi systemami. Dla Klientów oznacza to możliwość synchronizacji usług i programów, których używają.
Aplikacja stworzona przez Finmap jest przykładem takiej integracji.
Finmap - serwis do prowadzenia rachunkowości finansowej
Finmap to platforma internetowa służąca do prowadzenia rachunkowości małych i średnich firm. Umożliwia automatyczne zarządzanie środkami przedsiębiorstwa dzięki integracjom z bankami i narzędziami do wystawiania faktur, co zastępuje ręczne prowadzenie tabel w programie Excel.
Jak działa integracja?
Integracja automatycznie wyświetli wszystkie Twoje płatności w Finmap na podstawie faktur przychodowych i kosztowych z Fakturowni oznaczonych jako "Opłacone". Dzięki temu otrzymasz automatyczne raporty o swoim przepływie pieniężnym na bieżąco lub będziesz mógł zaplanować nadchodzące płatności.Aby włączyć integracje, należy postępować zgodnie z poniższymi krokami:
- Przejdź do Finmap i w zakładce Moje konta → Edytuj wybierz konto, z którym chcesz się połączyć.
- Pamiętaj, że integrację można połączyć tylko z utworzonym już wcześniej kontem.
- Wybierz kraj Polska i w wyszukiwarce wpisz Fakturownia.
- Utwórz w Fakturowni Klucz API. Znajduje się on w zakładce Ustawienia → API.
- Skopiuj także swoją domenę konta np. twoja_nazwa.fakturownia.pl
- Wróć do Finmap i wklej skopiowane z Fakturowni dane: klucz API oraz domenę konta i wybierz datę, dla której chcesz pobrać dane.
- Wybierz dział Fakturowni, z którego pobiorą się dane.
- Kliknij Połącz.
Powrót
Dodaj komentarz