Blokada konta pomimo opłaconego abonanemtu

Utworzono: 2016-07-29
Ostatnia aktualizacja: 2019-05-17
Liczba odwiedzin posta: 1243

Zdarza się tak, że mając opłacony abonament w Fakturowni i będąc zalogowanym na swoim koncie, omyłkowo podczas przeglądania cennika, wybierzemy inny pakiet, niż ten przez nas opłacony. Jest też możliwość, że zmienimy go z poziomu swoje konta Ustawienia > Ustawienia konta > Zmień typ konta

Wtedy program przenosi nas do strony Płatność



Chcąc dalej korzystać z naszego konta na Fakturowni, bez potrzeby opłacania omyłkowo wybranego abonamentu, proszę zwrócić uwagę na tekst poniżej "UWAGA: nadal masz opłacony plan "Start/Standard/Pro/Max". Możesz do niego wrócić klikając TUTAJ". 




Klikając zgodnie z instrukcją, z powrotem wybieramy swój opłacony pakiet i konto natychmiast odblokuje się.

Można także wejść w Ustawienia > Ustawienia konta i wykonać czynności analogicznie do powyższych > kliknąć TUTAJ.



Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
gustaw borychowski
potrzebuje znaleść karte xml do faktury26764-794-07-16 zdnia18.07.16r.

2016-09-10 14:49

Zgłoś naruszenie zasad

agata
agata
Witam serdecznie, nie do końca rozumiem o co Panu chodzi, proszę o sprecyzowanie problemu kontaktując się mailowo na adres info@fakturownia.pl

2016-09-12 08:16

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz