Blokada konta pomimo opłaconego abonanemtu
Utworzono:
2016-07-29
Ostatnia aktualizacja: 2024-06-05
Ostatnia aktualizacja: 2024-06-05
Liczba odwiedzin posta: 3263
Zdarza się tak, że mając opłacony abonament w Fakturowni i będąc zalogowanym na swoim koncie, omyłkowo podczas przeglądania cennika, wybierzemy inny plan, niż ten przez nas opłacony. Jest też możliwość, że zmienimy go z poziomu swoje konta Ustawienia > Ustawienia konta > Zmień typ konta.
Wtedy program przenosi nas do strony Płatność.
Chcąc dalej korzystać z naszego konta na Fakturowni, bez potrzeby opłacania omyłkowo wybranego abonamentu, proszę zwrócić uwagę na tekst poniżej "UWAGA: nadal masz opłacony plan "Start/Standard/Pro/Max". Możesz do niego wrócić klikając TUTAJ".
Klikając zgodnie z instrukcją, z powrotem wybieramy swój opłacony plan i konto natychmiast odblokuje się.
Można także wejść w Ustawienia > Ustawienia konta i wykonać czynności analogicznie do powyższych > kliknąć TUTAJ.
Wtedy program przenosi nas do strony Płatność.
Chcąc dalej korzystać z naszego konta na Fakturowni, bez potrzeby opłacania omyłkowo wybranego abonamentu, proszę zwrócić uwagę na tekst poniżej "UWAGA: nadal masz opłacony plan "Start/Standard/Pro/Max". Możesz do niego wrócić klikając TUTAJ".
Klikając zgodnie z instrukcją, z powrotem wybieramy swój opłacony plan i konto natychmiast odblokuje się.
Można także wejść w Ustawienia > Ustawienia konta i wykonać czynności analogicznie do powyższych > kliknąć TUTAJ.
Powrót
Komentarze
gustaw borychowski
2016-09-10 14:49
agata
2016-09-12 08:16
Dodaj komentarz