Jak stworzyć nowy dział i dać do niego dostęp współpracownikom?

Utworzono: 2014-04-09 Liczba odwiedzin posta: 3756

Gdy stworzyliśmy nowy dział ( w menu  Ustawienia > Dane firmy > Dodaj nowy dział )   i chcemy aby jeden z naszych współpracowników miał dostęp tylko do tego działu - musimy stworzyć konto takiemu współpracownikowi ( Ustawienia > Użytkownicy > Dodaj użytkownika ). Ustal login i hasło użytkownika i następnie przyporządkuj mu odpowiednia rolę w systemie. Jeśli nowy użytkownik ma mieć dostęp jedynie do określonego działu wybierz: użytkownik - uprawnienia tylko do xxx. Jeśli ma mieć możliwość dowolnie zarządzać kontem na fakturowni, przyporządkuj mu funkcje administrator. Pamiętaj: twoje konto jest zawsze nadrzędne w stosunku do nowych kont, którym udzielasz dostępu.

Uwaga: Gdy korzystamy z tej opcji klienci i produkty są wspólni, nie może także powtarzać się nr faktury.

Dodatkowe ograniczenia dla dodanych użytkowników systemu możesz wprowadzić w Ustawieniach > Ustawienia Konta > Konfiguracja



Powrót


Dodaj komentarz