Odłączenie od konta profilu Użytkownika
Utworzono:
2016-06-17
Ostatnia aktualizacja: 2025-04-07
Ostatnia aktualizacja: 2025-04-07
Liczba odwiedzin posta: 3419
Osoby pełniące rolę Użytkownika na danym koncie w Fakturowni, nie muszą już prosić Właściciela czy Administratora konta o odłączenie ich od konta - mogą samodzielnie odłączyć swój adres e-mailowy.
Aby to zrobić:

Po odłączeniu od konta np. pracodawcy, możesz zalogować się ponownie do Fakturowni na swój dotychczasowy login i korzystać z programu za pośrednictwem swojego prywatnego konta, gdzie w Ustawienia > Użytkownicy masz rolę Właściciela Konta.
Sprawdź również:
Jak przełączać się między kontami podpiętymi pod ten sam login?
Jak dodać nowego użytkownika do swojego konta
Bezpieczeństwo w Fakturowni, dzięki dwóm rodzajom dwustopniowej weryfikacji
Jak zmienić hasło do konta?
Jak zarządzać nazwą konta w Fakturowni?
Aby to zrobić:
- przejdź do zakładki z nazwą Twojego loginu znajdującej się obok menu Ustawienia > Profil
- naciśnij przycisk Odłącz od konta
- zatwierdź zmiany, klikając w Zapisz

Po odłączeniu od konta np. pracodawcy, możesz zalogować się ponownie do Fakturowni na swój dotychczasowy login i korzystać z programu za pośrednictwem swojego prywatnego konta, gdzie w Ustawienia > Użytkownicy masz rolę Właściciela Konta.
Sprawdź również:
Jak przełączać się między kontami podpiętymi pod ten sam login?
Jak dodać nowego użytkownika do swojego konta
Bezpieczeństwo w Fakturowni, dzięki dwóm rodzajom dwustopniowej weryfikacji
Jak zmienić hasło do konta?
Jak zarządzać nazwą konta w Fakturowni?
Powrót
Dodaj komentarz