Odłączenie od konta profilu Użytkownika

Utworzono: 2016-06-17
Ostatnia aktualizacja: 2025-04-07
Liczba odwiedzin posta: 3419

Osoby pełniące rolę Użytkownika na danym koncie w Fakturowni, nie muszą już prosić Właściciela czy Administratora konta o odłączenie ich od konta - mogą samodzielnie odłączyć swój adres e-mailowy. 

Aby to zrobić:
  1. przejdź do zakładki z nazwą Twojego loginu znajdującej się obok menu Ustawienia > Profil
  2. naciśnij przycisk Odłącz od konta 
  3. zatwierdź zmiany, klikając w Zapisz

Widok profilu użytkownika w Fakturowni z opcją odłączenia konta i danymi logowania przez Facebook, Google i Apple.

Po odłączeniu od konta np. pracodawcy, możesz zalogować się ponownie do Fakturowni na swój dotychczasowy login i korzystać z programu za pośrednictwem swojego prywatnego konta, gdzie w Ustawienia > Użytkownicy masz rolę Właściciela Konta. 

Sprawdź również:
Jak przełączać się między kontami podpiętymi pod ten sam login?
Jak dodać nowego użytkownika do swojego konta

Bezpieczeństwo w Fakturowni, dzięki dwóm rodzajom dwustopniowej weryfikacji
Jak zmienić hasło do konta?
Jak zarządzać nazwą konta w Fakturowni?


Powrót


Dodaj komentarz