Rodzaj Klienta - rozróżnienie w sekcji przychodów i wydatków

Utworzono: 2016-06-02
Ostatnia aktualizacja: 2023-10-05
Liczba odwiedzin posta: 6478

W Fakturowni istnieje możliwość określenia rodzaju Klienta i tym samym odróżnienia Klientów-sprzedawców od Klientów-nabywców. Dzięki temu możliwe jest uzyskanie oddzielnych Baz Klientów na potrzeby faktur sprzedażowych i zakupowych.

Aby aktywować tę funkcję:
  1. przejdź do menu Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Klienci


  2. zaznacz pole wyboru Oddzielna baza klientów dla przychodów i wydatków,
  3. zatwierdź zmiany klikając przycisk Zapisz.


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Marek
Czy bez zaznaczania tej opcji , pole "Rodzaj klienta" ma znaczenie? Jaka jest różnica gdy ustalimy rodzaj klienta i wybierzemy lub nie "Oddzielna baza klientów dla przychodów i wydatków"

2018-04-11 09:06


michalb
michalb
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
wybranie wartości w polu: "Rodzaj klienta" (Sprzedający; Kupujący; Kupujący lub Sprzedający) będzie miało zastosowanie dopiero w momencie zaznaczenia checkboxu "Oddzielna baza klientów dla przychodów i wydatków".
Przy braku zaznaczenia tego checkboxu, dane tego samego klienta będzie można wczytać zarówno po stronie Przychodów jak i Wydatków.
Pozdrawiam,
Michał.

2019-07-12 15:10


Dodaj komentarz