Kategoryzacja przychodów i wydatków

Utworzono: 2013-01-24
Ostatnia aktualizacja: 2019-09-23
Liczba odwiedzin posta: 4139

W Fakturowni istnieje opcja kategoryzowania przychodów i wydatków.

Na początek niezbędne jest dodanie własnych kategorii.

Aby to zrobić:

  • przejdź do menu Ustawienia > Kategorie 
  • naciśnij niebieski przycisk Dodaj 
  • nazwij i (ewentualnie) opisz kategorię, a także dodaj cenniki
  • naciśnij przycisk Zapisz


Od tego momentu możliwe jest przypisywanie kategorii do faktur i generowanie raportów tylko dla wybranych kategorii. 

Aby przypisać kategorię do danej faktury, podczas tworzenia lub edytowania dokumentu dokonaj wyboru dogodnej dla siebie opcji w rubryce Kategoria.
 


Tutaj dowiesz się więcej na temat kategoryzacji przychodów i wydatków.



Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Joanna
Dzień dobry,

bardzo proszę o informację czy można eksportować do xls fv zakup/sprzedaż z przypisanymi kategoriami?

2017-11-09 11:34

Zgłoś naruszenie zasad

piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Witam, w strukturze eksportu dl xls nie ma kolumny przeznaczonej na kategorię.
Pozdrawiam, Piotr

2017-11-09 14:22

Zgłoś naruszenie zasad

Dodaj komentarz