Kategoryzacja przychodów i wydatków
Utworzono:
2013-01-24
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 7997
W Fakturowni istnieje opcja kategoryzowania przychodów i wydatków.
Na początek niezbędne jest dodanie własnych kategorii.
Aby to zrobić:
- przejdź do menu Ustawienia > Kategorie
- naciśnij niebieski przycisk Dodaj
- nazwij i (ewentualnie) opisz kategorię, a także dodaj cenniki
- naciśnij przycisk Zapisz
Od tego momentu możliwe jest przypisywanie kategorii do faktur i generowanie raportów tylko dla wybranych kategorii.
Aby przypisać kategorię do danej faktury, podczas tworzenia lub edytowania dokumentu dokonaj wyboru dogodnej dla siebie opcji w rubryce Kategoria.
Tutaj dowiesz się więcej na temat kategoryzacji przychodów i wydatków.
Powrót
Komentarze
Joanna
bardzo proszę o informację czy można eksportować do xls fv zakup/sprzedaż z przypisanymi kategoriami?
2017-11-09 11:34
piotr.wajs
Pozdrawiam, Piotr
2017-11-09 14:22
Mdro
2020-05-05 08:48
piotr.wajs
tak zgadza się opcja została dodana do systemu w 2018 roku.
Pozdrawiam,
Piotr
2020-05-05 08:51
Alicja
na jednej fakturze jest kilka pozycji z różnych kategorii. Czy można do każdej pozycji przypisać inną kategorię?
2021-05-05 12:37
piotr.wajs
do samej faktury można przypisać jedną kategorię. Do pozycji na fakturze nie można przypisywać osobnych kategorii. Jednak produkty, które można wybrać na danych pozycjach faktury mogą mieć w swoich kartotekach wpisane różne kategorie.
Nie będą one jednak widoczne na pozycjach faktury.
Pozdrawiam,
Piotr
2021-05-06 13:19
Dodaj komentarz