Kategoryzacja przychodów i wydatków
Utworzono:
2013-01-24
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Ostatnia aktualizacja: 2021-11-10
Liczba odwiedzin posta: 6660
W Fakturowni istnieje opcja kategoryzowania przychodów i wydatków.
Na początek niezbędne jest dodanie własnych kategorii.
Aby to zrobić:
- przejdź do menu Ustawienia > Kategorie
- naciśnij niebieski przycisk Dodaj
- nazwij i (ewentualnie) opisz kategorię, a także dodaj cenniki
- naciśnij przycisk Zapisz
Od tego momentu możliwe jest przypisywanie kategorii do faktur i generowanie raportów tylko dla wybranych kategorii.
Aby przypisać kategorię do danej faktury, podczas tworzenia lub edytowania dokumentu dokonaj wyboru dogodnej dla siebie opcji w rubryce Kategoria.
Tutaj dowiesz się więcej na temat kategoryzacji przychodów i wydatków.
Powrót
Komentarze
Joanna
bardzo proszę o informację czy można eksportować do xls fv zakup/sprzedaż z przypisanymi kategoriami?
2017-11-09 11:34
Zgłoś naruszenie zasad
piotr.wajs
Pozdrawiam, Piotr
2017-11-09 14:22
Zgłoś naruszenie zasad
Mdro
2020-05-05 08:48
Zgłoś naruszenie zasad
piotr.wajs
tak zgadza się opcja została dodana do systemu w 2018 roku.
Pozdrawiam,
Piotr
2020-05-05 08:51
Zgłoś naruszenie zasad
Alicja
na jednej fakturze jest kilka pozycji z różnych kategorii. Czy można do każdej pozycji przypisać inną kategorię?
2021-05-05 12:37
Zgłoś naruszenie zasad
piotr.wajs
do samej faktury można przypisać jedną kategorię. Do pozycji na fakturze nie można przypisywać osobnych kategorii. Jednak produkty, które można wybrać na danych pozycjach faktury mogą mieć w swoich kartotekach wpisane różne kategorie.
Nie będą one jednak widoczne na pozycjach faktury.
Pozdrawiam,
Piotr
2021-05-06 13:19
Zgłoś naruszenie zasad
Dodaj komentarz