Adres e-mail, z którego będą wysyłane e-maile do klientów

Utworzono: 2023-11-08
Ostatnia aktualizacja: 2024-04-12
Liczba odwiedzin posta: 819

W ramach ustawień konta możesz skonfigurować również opcje, które dotyczą wysyłki dokumentów z systemu. Możesz skorzystać z domyślnych ustawień wysyłki lub użyć własnej nazwy adresu e-mail, tak by przesłana wiadomość wyglądała, jak wysłana przez Twoją własną skrzynkę mailową. Z tego wpisu dowiesz się, gdzie podać adres mailowy, który wyświetli się jako nadawca wiadomości. 


Adres e-mail, z którego będą wysyłane e-maile do klientów


Aby ustawić własny adres e-mail, z którego będą wysyłane e-maile:
.
  1. przejdź do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Wysyłanie e-mailem,
  2. w sekcji Sposób wysyłania maili zaznacz checkbox obok opcji Użyj własnej nazwy adresu e-mail


  3. w rubryce Adres e-mail, z którego będą wysyłane e-maile do klientów wpisz swój adres e-mail, którego chcesz użyć, 


  4. zatwierdź zmiany klikając Zapisz na dole strony.

Wiadomości będą wysyłane za pośrednictwem naszego serwera. Jednak jako Nadawca wiadomości zamiast adresu noreply@fakturownia.pl, który pojawia się przy ustawieniach domyślnych, kontrahent zobaczy Twój adres mailowy. 

Jeśli korzystasz z opcji Użyj własnej nazwy adresu e-mail, sugerujemy, aby ustawić także odpowiednią konfigurację DNS we własnej domenie (tej, z której wiadomości będą wysyłane). Szczegóły odnośnie do konfiguracji DNS znajdziesz w dedykowanym artykule  → Ustawienia DNS oraz DKIM przy wysyłce e-maili z własnego adresu.


Sprawdź również:


Powrót


Dodaj komentarz