Zarządzanie nazwą konta w Fakturowni
Utworzono:
2016-03-29
Ostatnia aktualizacja: 2025-09-12
Ostatnia aktualizacja: 2025-09-12
Liczba odwiedzin posta: 9288
Fakturowania daje Użytkownikom możliwość posiadania wielu kont zarejestrowanych na jeden adres mailowy.
Dzięki tej opcji, po zalogowaniu się do systemu mają oni dostęp do różnych kont, na których mogą prowadzić dokumentację swoich firm, bez konieczności logowania się do każdego z nich osobno. W tym wpisie dowiesz się, jak możesz zarządzać nazwą swojego konta w Fakturowni.
W momencie dodania nowego konta, które przypisane będzie do tego samego adresu e-mail, w systemie pojawi się dodatkowa zakładka z nazwami firm. Będzie ona widoczna pomiędzy rubryką Szukaj, a adresem e-mail/loginem zalogowanego Użytkownika.

Nazwa nowo tworzonego konta domyślnie przyjmuje nazwę pierwotnego konta z kolejnym numerem, który dodaje system, dokładnie tak jak w naszym przykładzie. Pierwsze założone konto miało nazwę faktury-testowanie. Każde kolejno dodane konto otrzymuje w nazwie kolejny numer: faktury-testowanie1, faktury-testowanie2, faktury-testowanie3 itd..
Aby zmienić nazwy kont i wywoływanych firm na bardziej indywidualne nazwy:
Nowa wartość z rubryki Nazwa konta / firmy będzie widoczna w menu głównym po wybraniu tej firmy z listy. Maksymalna liczba znaków dla tego pola to 100. Po przełączeniu się na wybrane przez Ciebie konto w menu głównym widoczna będzie nazwa uwzględniająca 25 znaków. Znaki ponad limit nie będą wyświetlane.
Zmieniając dane w rubryce Adres konta, zmianie ulegnie nazwa konta widoczna na rozwijanej liście. Zmieni się również adres URL konta, który jest widoczny w pasku URL przeglądarki. Gdy zmienisz prefiks, stary URL Fakturowni dla Twojego konta nie będzie już działał. Jeśli masz zintegrowane aplikacje lub używasz API, będziesz musiał zmienić w nich adres URL na nowy.

Sprawdź również:
Jak zmienić hasło do konta?
Jak zmienić e-mail / login do konta?
Jak ustawić domyślne konto
Bezpieczeństwo w Fakturowni dzięki dwóm rodzajom dwustopniowej weryfikacji
Jak ustawić automatyczny czas wylogowania z systemu
Dzięki tej opcji, po zalogowaniu się do systemu mają oni dostęp do różnych kont, na których mogą prowadzić dokumentację swoich firm, bez konieczności logowania się do każdego z nich osobno. W tym wpisie dowiesz się, jak możesz zarządzać nazwą swojego konta w Fakturowni.
Instrukcja
Dowiedz się, jak skorzystać z tej funkcji, korzystając z interaktywnego przewodnika.
Jak zarządzać nazwą konta w Fakturowni?
W momencie dodania nowego konta, które przypisane będzie do tego samego adresu e-mail, w systemie pojawi się dodatkowa zakładka z nazwami firm. Będzie ona widoczna pomiędzy rubryką Szukaj, a adresem e-mail/loginem zalogowanego Użytkownika.

Nazwa nowo tworzonego konta domyślnie przyjmuje nazwę pierwotnego konta z kolejnym numerem, który dodaje system, dokładnie tak jak w naszym przykładzie. Pierwsze założone konto miało nazwę faktury-testowanie. Każde kolejno dodane konto otrzymuje w nazwie kolejny numer: faktury-testowanie1, faktury-testowanie2, faktury-testowanie3 itd..
WAŻNE! Nazwą konta w Fakturowni może zarządzać użytkownik z uprawnieniami administratorskimi, czyli ten, który ma dostęp do ustawień konta. Nazwę konta zmieni więc ten zalogowany adres e-mail, który ma przypisaną systemową rolę Właściciel konta oraz Administrator, a także własną rolę, która ma nadane uprawnienia administratorskie w postaci dostępu do ustawień konta.
Aby zmienić nazwy kont i wywoływanych firm na bardziej indywidualne nazwy:
- przejdź do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Twoje konto;
- dokonaj zmian w rubrykach: Nazwa konta /firmy oraz Adres konta, w przypadku zmian w rubryce adres konta aktywuj edycją przyciskiem Zmień.
Nowa wartość z rubryki Nazwa konta / firmy będzie widoczna w menu głównym po wybraniu tej firmy z listy. Maksymalna liczba znaków dla tego pola to 100. Po przełączeniu się na wybrane przez Ciebie konto w menu głównym widoczna będzie nazwa uwzględniająca 25 znaków. Znaki ponad limit nie będą wyświetlane.
Zmieniając dane w rubryce Adres konta, zmianie ulegnie nazwa konta widoczna na rozwijanej liście. Zmieni się również adres URL konta, który jest widoczny w pasku URL przeglądarki. Gdy zmienisz prefiks, stary URL Fakturowni dla Twojego konta nie będzie już działał. Jeśli masz zintegrowane aplikacje lub używasz API, będziesz musiał zmienić w nich adres URL na nowy.
UWAGA! W polu Nazwa konta/firmy nie korzystaj ze znaków specjalnych [] {} <> : , / \ ; &. Ich użycie może mieć wpływ na prawidłową wysyłkę e-mail z systemu.

Sprawdź działanie systemu korzystając z interaktywnej instrukcji
Interaktywny przewodnik poprowadzi Cię krok po kroku na rzeczywistych ekranach Fakturowni, umożliwiając łatwe zrozumienie i wykonanie potrzebnych działań.
Kliknij Start aby rozpocząć, a następnie klikaj w niebieskie pola, lub użyj strzałek w prawym dolnym rogu do nawigowania po instrukcji.
Sprawdź również:
Jak zmienić hasło do konta?
Jak zmienić e-mail / login do konta?
Jak ustawić domyślne konto
Bezpieczeństwo w Fakturowni dzięki dwóm rodzajom dwustopniowej weryfikacji
Jak ustawić automatyczny czas wylogowania z systemu
Powrót
Dodaj komentarz