Jak zmienić hasło do konta?
Utworzono:
2023-06-02
Ostatnia aktualizacja: 2024-05-27
Ostatnia aktualizacja: 2024-05-27
Liczba odwiedzin posta: 3276
Zakładając konto w Fakturowni, musisz podać adres mailowy, na który zostanie ono zarejestrowane oraz ustalić hasło, które zabezpieczy Twoje dane przed dostępem niepowołanych osób. Im silniejsze hasło, tym większa gwarancja, że Twoje dane są bezpieczne. Poza tym okresowa zmiana haseł z zachowaniem minimalnych wymagań dobrego klucza zabezpieczającego to jedna z podstawowych zasad bezpieczeństwa i higieny działania w sieci.
Jak więc zmienić hasło do konta w Fakturowni, kiedy masz do niego dostęp i chcesz je zaktualizować? Co zrobić w sytuacji, gdy zapomnisz aktualnego hasła i stracisz możliwość logowania się do swojego konta? W tym wpisie wskażemy Ci, z jakich opcji zmiany hasła możesz skorzystać w zależności od tego, czy masz dostęp do konta, czy nie jesteś w stanie się do niego zalogować poprawnie.
Spis treści artykułu:
.
Hasło do konta możesz zmienić w dowolnym momencie. Jak już wspomnieliśmy wcześniej, warto je aktualizować co jakiś czas, tak by mieć pewność, że nasze dane są bezpieczne.
Aktualizacja hasła jest dostępna po zalogowaniu się do konta w Fakturowni. Aby zmienić je na nowe, kliknij adres mailowy widoczny pomiędzy zakładką Ustawienia, a nazwą Twojego konta lub rubryką Szukaj. Z rozwiniętych opcji wybierz Profil, a następnie Edytuj profil / Zmień hasło widoczny w prawym, górnym rogu. Edycja profilu może wymagać od Ciebie ponownego zalogowania się do konta.
System wyświetli formularz edycji Twojego profilu.
Aby zmienić aktualne hasło, kliknij frazę Zmień hasło..., którą znajdziesz nad checkboxami o informacjach marketingowych. Na ekranie pojawią 3 rubryki: aktualne hasło, nowe hasło i powtórzenie hasła.
W rubryce aktualne hasło wpisz to hasło, którym aktualnie logujesz się do konta.
Zmiana hasła na nowe wymaga podania go dwukrotnie. Nadaj nowe hasło do konta w dedykowanej rubryce, a następnie podaj je drugi raz w miejscu, w którym system wymaga powtórzenia hasła. Zatwierdź zmianę hasła przyciskiem Zapisz widocznym na dole strony.
Po zapisaniu zmian system wyświetli ponownie profil użytkownika, a z prawej strony pojawi się powiadomienie o pomyślnym zaktualizowaniu danych.
Od tego momentu zalogowanie do konta będzie możliwe po podaniu nowo zdefiniowanego hasła.
Często zdarzają się sytuacje, w których po prostu zapominamy jakie hasło ustaliliśmy przy rejestrowaniu konta. Wielokrotne podanie błędnego hasła może doprowadzić do zablokowania dostępu do niego. Jeśli logując się do Fakturowni, 10-krotnie wpiszesz błędne hasło, system zablokuje konto i wyświetli komunikat:
Jeśli masz problem z zalogowaniem pomimo kilku prób podania hasła, warto w takiej sytuacji skorzystać z opcji przypomnienia hasła, która dostępna jest z poziomu formularza logowania, by dostęp do konta nie został zablokowany.
Aby skorzystać z opcji przypomnienia hasła, przejdź na stronę główną Fakturowni i kliknij przycisk Zaloguj się. W tym miejscu nie musisz podawać żadnych danych. Od razu wybierz opcję Przypomnij hasło, która znajduje się na dole formularza.
W systemie wyświetli się okno odzyskiwania hasła. W widoczną rubrykę wpisz adres e-mail lub login, na który zarejestrowałeś konto w systemie i zatwierdź procedurę klikając Przypomnij.
System wyświetli komunikat:
'Jeżeli jesteś użytkownikiem naszego systemu, to właśnie na podany adres e-mail wysłaliśmy instrukcję zmiany hasła.'
Na wskazany w formularzu adres mailowy otrzymasz wiadomość w związku z odzyskiwaniem hasła. W mailu znajdziesz link, który należy kliknąć, aby móc nadać nowe hasło i zakończyć procedurę. Aktywny link przekieruje Cię na stronę, na której możesz nadać nowe hasło do konta.
W tym przypadku również musisz podać je dwukrotnie. Formularz będzie składał się z dwóch rubryk: HASŁO i POWTÓRZENIE HASŁA. W pierwszej rubryce wpisz nowe hasło do konta, a w drugiej przepisz to samo hasło, które ustaliłeś przed chwilą. Pamiętaj, że obydwie wprowadzone do rubryk wartości muszą być takie same. Zatwierdź zmianę przyciskiem Zmień hasło.
Po zapisaniu zmian system przekieruje Cię na stronę logowania i wyświetli komunikat o zmianie hasła. Pozostaje Ci już tylko zalogować się do konta przy pomocy nowych danych i korzystać ze swojego konta w Fakturowni.
Sprawdź również:
Jak więc zmienić hasło do konta w Fakturowni, kiedy masz do niego dostęp i chcesz je zaktualizować? Co zrobić w sytuacji, gdy zapomnisz aktualnego hasła i stracisz możliwość logowania się do swojego konta? W tym wpisie wskażemy Ci, z jakich opcji zmiany hasła możesz skorzystać w zależności od tego, czy masz dostęp do konta, czy nie jesteś w stanie się do niego zalogować poprawnie.
Spis treści artykułu:
.
Instrukcja
Dowiedz się, jak skorzystać z tej funkcji, korzystając z interaktywnego przewodnika.
Jak zmienić hasło, jeśli mam dostęp do konta?
Hasło do konta możesz zmienić w dowolnym momencie. Jak już wspomnieliśmy wcześniej, warto je aktualizować co jakiś czas, tak by mieć pewność, że nasze dane są bezpieczne.
Aktualizacja hasła jest dostępna po zalogowaniu się do konta w Fakturowni. Aby zmienić je na nowe, kliknij adres mailowy widoczny pomiędzy zakładką Ustawienia, a nazwą Twojego konta lub rubryką Szukaj. Z rozwiniętych opcji wybierz Profil, a następnie Edytuj profil / Zmień hasło widoczny w prawym, górnym rogu. Edycja profilu może wymagać od Ciebie ponownego zalogowania się do konta.
System wyświetli formularz edycji Twojego profilu.
Aby zmienić aktualne hasło, kliknij frazę Zmień hasło..., którą znajdziesz nad checkboxami o informacjach marketingowych. Na ekranie pojawią 3 rubryki: aktualne hasło, nowe hasło i powtórzenie hasła.
W rubryce aktualne hasło wpisz to hasło, którym aktualnie logujesz się do konta.
Zmiana hasła na nowe wymaga podania go dwukrotnie. Nadaj nowe hasło do konta w dedykowanej rubryce, a następnie podaj je drugi raz w miejscu, w którym system wymaga powtórzenia hasła. Zatwierdź zmianę hasła przyciskiem Zapisz widocznym na dole strony.
Po zapisaniu zmian system wyświetli ponownie profil użytkownika, a z prawej strony pojawi się powiadomienie o pomyślnym zaktualizowaniu danych.
Od tego momentu zalogowanie do konta będzie możliwe po podaniu nowo zdefiniowanego hasła.
Jak zmienić hasło, jeśli nie mam dostępu do konta?
Często zdarzają się sytuacje, w których po prostu zapominamy jakie hasło ustaliliśmy przy rejestrowaniu konta. Wielokrotne podanie błędnego hasła może doprowadzić do zablokowania dostępu do niego. Jeśli logując się do Fakturowni, 10-krotnie wpiszesz błędne hasło, system zablokuje konto i wyświetli komunikat:
‘Przekroczono limit nieudanych logowań. Ze względów bezpieczeństwa konto zostało zablokowane na 120 minut.
Spróbuj ponownie później lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - helpdesk@fakturownia.pl.’
Spróbuj ponownie później lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta - helpdesk@fakturownia.pl.’
Jeśli masz problem z zalogowaniem pomimo kilku prób podania hasła, warto w takiej sytuacji skorzystać z opcji przypomnienia hasła, która dostępna jest z poziomu formularza logowania, by dostęp do konta nie został zablokowany.
Aby skorzystać z opcji przypomnienia hasła, przejdź na stronę główną Fakturowni i kliknij przycisk Zaloguj się. W tym miejscu nie musisz podawać żadnych danych. Od razu wybierz opcję Przypomnij hasło, która znajduje się na dole formularza.
W systemie wyświetli się okno odzyskiwania hasła. W widoczną rubrykę wpisz adres e-mail lub login, na który zarejestrowałeś konto w systemie i zatwierdź procedurę klikając Przypomnij.
System wyświetli komunikat:
'Jeżeli jesteś użytkownikiem naszego systemu, to właśnie na podany adres e-mail wysłaliśmy instrukcję zmiany hasła.'
Na wskazany w formularzu adres mailowy otrzymasz wiadomość w związku z odzyskiwaniem hasła. W mailu znajdziesz link, który należy kliknąć, aby móc nadać nowe hasło i zakończyć procedurę. Aktywny link przekieruje Cię na stronę, na której możesz nadać nowe hasło do konta.
W tym przypadku również musisz podać je dwukrotnie. Formularz będzie składał się z dwóch rubryk: HASŁO i POWTÓRZENIE HASŁA. W pierwszej rubryce wpisz nowe hasło do konta, a w drugiej przepisz to samo hasło, które ustaliłeś przed chwilą. Pamiętaj, że obydwie wprowadzone do rubryk wartości muszą być takie same. Zatwierdź zmianę przyciskiem Zmień hasło.
Po zapisaniu zmian system przekieruje Cię na stronę logowania i wyświetli komunikat o zmianie hasła. Pozostaje Ci już tylko zalogować się do konta przy pomocy nowych danych i korzystać ze swojego konta w Fakturowni.
Sprawdź działanie systemu korzystając z interaktywnej instrukcji
Interaktywny przewodnik poprowadzi Cię krok po kroku na rzeczywistych ekranach Fakturowni, umożliwiając łatwe zrozumienie i wykonanie potrzebnych działań.
Kliknij Start aby rozpocząć, a następnie klikaj w niebieskie pola, lub użyj strzałek w prawym dolnym rogu do nawigowania po instrukcji.
Sprawdź również:
Powrót
Dodaj komentarz