Blokada konta pomimo opłaconego abonamentu - jak wrócić do aktywnego planu?
Utworzono:
2016-07-29
Ostatnia aktualizacja: 2025-07-22
Ostatnia aktualizacja: 2025-07-22
Liczba odwiedzin posta: 3784
Zdarza się, że mimo opłaconego abonamentu użytkownik napotyka komunikat sugerujący brak aktywnego planu. Najczęściej wynika to z przypadkowej zmiany typu konta (np. z planu Pro na Standard), podczas przeglądania cennika lub edytowania ustawień konta.
Do takiej sytuacji może dojść, jeśli:
System w takiej sytuacji przekieruje Cię do ekranu płatności z komunikatem o potrzebie opłacenia wybranego planu. Może wtedy pojawić się pozornie blokada dostępu do funkcji konta.

Nie musisz ponownie opłacać abonamentu. Wystarczy:
Alternatywnie:
Sprawdź również:
Dodawanie numeru konta bankowego
Jak wystawić fakturę w języku obcym i fakturę dwujęzyczną?
Wysyłanie faktur e-mailem
Pierwsze kroki w systemie
Jak wystawiać e-paragony dla klientów sklepu internetowego?
Kiedy może dojść do blokady?
Do takiej sytuacji może dojść, jeśli:
- podczas przeglądania cennika Fakturowni klikniesz przycisk zmiany planu (np. wybierzesz inny abonament niż obecnie opłacony),
- w ustawieniach konta przejdziesz do: Ustawienia > Ustawienia konta > Zmień typ konta i wybierzesz inny plan.
System w takiej sytuacji przekieruje Cię do ekranu płatności z komunikatem o potrzebie opłacenia wybranego planu. Może wtedy pojawić się pozornie blokada dostępu do funkcji konta.

Jak wrócić do opłaconego planu?
Nie musisz ponownie opłacać abonamentu. Wystarczy:
- zwrócić uwagę na komunikat znajdujący się pod przyciskiem płatności: UWAGA: nadal masz opłacony plan Start / Standard / Pro / Pro Plus. Możesz do niego wrócić klikając TUTAJ.
- kliknąć link TUTAJ – system natychmiast przywróci Twój aktywny abonament.
Alternatywnie:
- przejdź do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Zmień typ konta,
- wybierz ponownie swój opłacony plan z listy,
- zatwierdź zmianę – konto zostanie natychmiast odblokowane.
Sprawdź również:
Dodawanie numeru konta bankowego
Jak wystawić fakturę w języku obcym i fakturę dwujęzyczną?
Wysyłanie faktur e-mailem
Pierwsze kroki w systemie
Jak wystawiać e-paragony dla klientów sklepu internetowego?
Powrót
Komentarze
Dodaj komentarz