Blokada konta pomimo opłaconego abonamentu - jak wrócić do aktywnego planu?

Utworzono: 2016-07-29
Ostatnia aktualizacja: 2025-07-22
Liczba odwiedzin posta: 3784

Zdarza się, że mimo opłaconego abonamentu użytkownik napotyka komunikat sugerujący brak aktywnego planu. Najczęściej wynika to z przypadkowej zmiany typu konta (np. z planu Pro na Standard), podczas przeglądania cennika lub edytowania ustawień konta.
 

Kiedy może dojść do blokady?


Do takiej sytuacji może dojść, jeśli:
 
  1. podczas przeglądania cennika Fakturowni klikniesz przycisk zmiany planu (np. wybierzesz inny abonament niż obecnie opłacony),

    Ekran wyboru planu w Fakturowni z wyróżnioną opcją Standard i darmowym testem przez 30 dni.
     
  2. w ustawieniach konta przejdziesz do: Ustawienia > Ustawienia konta > Zmień typ konta i wybierzesz inny plan.

    Panel konta Pro w systemie fakturowym z datą ważności abonamentu i przyciskiem zmiany typu konta.

System w takiej sytuacji przekieruje Cię do ekranu płatności z komunikatem o potrzebie opłacenia wybranego planu. Może wtedy pojawić się pozornie blokada dostępu do funkcji konta.

Ekran płatności za abonament Fakturowni Standard z rabatem i ceną promocyjną 224,35 PLN brutto.
 

Jak wrócić do opłaconego planu?


Nie musisz ponownie opłacać abonamentu. Wystarczy:
 
  1. zwrócić uwagę na komunikat znajdujący się pod przyciskiem płatności: UWAGA: nadal masz opłacony plan Start / Standard / Pro / Pro Plus. Możesz do niego wrócić klikając TUTAJ.

    Panel konta w systemie fakturowym z informacją o nieopłaconym planie Standard i możliwością powrotu do planu Pro Plus.
  2. kliknąć link TUTAJ – system natychmiast przywróci Twój aktywny abonament.

Alternatywnie:
 
  1. przejdź do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Zmień typ konta,
  2. wybierz ponownie swój opłacony plan z listy,
  3. zatwierdź zmianę – konto zostanie natychmiast odblokowane.


Sprawdź również: 
Dodawanie numeru konta bankowego
Jak wystawić fakturę w języku obcym i fakturę dwujęzyczną?
Wysyłanie faktur e-mailem

Pierwsze kroki w systemie
Jak wystawiać e-paragony dla klientów sklepu internetowego?

 


Powrót


Komentarze

Dodaj komentarz