Usunięcie konta w Fakturowni
Utworzono:
2015-01-14
Ostatnia aktualizacja: 2025-07-11
Ostatnia aktualizacja: 2025-07-11
Liczba odwiedzin posta: 12918
W Fakturowni każdy Użytkownik ma możliwość samodzielnego usunięcia swojego konta. Przed podjęciem tej decyzji warto zapoznać się z poniższymi informacjami, ponieważ operacja ta jest nieodwracalna po upływie określonego czasu.
Aby usunąć konto:
Czas na skorzystanie z opcji przywracania konta to 7 dni od dnia zlecenia jego usunięcia.
Jeśli usunięcie konta zostało zlecone, ale nie minęło jeszcze 7 dni:
Jak wystawiać e-paragony dla klientów sklepu internetowego?
Fakturownia - pierwsze kroki w systemie
Dodawanie numeru konta bankowego
Zmiana planu (typu konta)
Jak dodać nowego użytkownika do swojego konta
Ważne przed usunięciem konta
- Usunięcie konta staje się nieodwracalne po 7 dniach od momentu jego zlecenia.
- Po tym czasie nie będzie możliwości odzyskania żadnych danych ani dokumentów.
- Przed usunięciem konta zalecamy wykonanie eksportu dokumentów, które mogą być potrzebne w przyszłości.
Jak usunąć konto z systemu?
Aby usunąć konto:
- zaloguj się do konta w Fakturowni jako użytkownik z rolą Właściciel Konta (użytkownik z inną rolą np. Administrator nie ma widocznego przycisku usuwania konta);
- przejdź do menu Ustawienia > Ustawienia konta
- zjedź na sam dół strony i naciśnij szary przycisk Usuń konto
- po naciśnięciu przycisku Usuń konto, pojawi się komunikat bezpieczeństwa z zapytaniem, czy na pewno chcesz usunąć konto, ma on na celu wykluczyć przypadkowe usunięcie konta. W komunikacie znajdziesz również informację o możliwość przywrócenia konta. W celu potwierdzenia usunięcia konta kliknij OK
- po potwierdzeniu komunikatu, ukaże się informacja, że na adres e-mail właściciela konta został wysłany link potwierdzający usunięcie konta. Aby trwale usunąć konto, należy wejść w przesłany link.
- poniżej tej informacji jest zamieszczona ankieta, w której możesz wskazać powód rezygnacji z Fakturowni. Te informacje pomagają nam rozwijać system i lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów.
- po przesłaniu ankiety i tym samym zleceniu usunięcia konta otrzymasz pierwszy e-mail z prośbą o potwierdzenie tej decyzji. Znajdziesz w nim przycisk Usuń konto, który należy kliknąć, aby rozpocząć proces usuwania.
- po chwili system prześle Ci kolejną wiadomość e-mail, w której zostaniesz poinformowany o alternatywnej opcji zmiany planu na darmowy pakiet Micro. Zmiana planu na Micro pozwala zachować dostęp do konta i zarchiwizować dokumenty bez ponoszenia dalszych opłat.
>br/>
- jeśli nie skorzystasz z tej propozycji i mimo wszystko wybierzesz opcję Usuń konto, otrzymasz ostatni e-mail z możliwością przywrócenia konta – zanim zostanie ono całkowicie i trwale usunięte po upływie 7 dni.
- tymczasem na głównym ekranie Twojego konta w aplikacji Fakturownia pojawi się informacja o dacie, kiedy konto zostanie nieodwracalnie usunięte oraz o wysłaniu powyższej wiadomości z możliwością przywrócenia konta – zanim zostanie ono całkowicie i trwale usunięte po upływie 7 dni. Poniżej jest przycisk Przywróć konto jeśli rozmyślisz się i zechcesz przywrócić konto, kliknij na przycisk poniżej.
Dzięki temu proces usunięcia konta jest w pełni przemyślany i daje Użytkownikowi kilka możliwości wycofania decyzji lub zmiany modelu korzystania z systemu na bezpłatny, archiwalny wariant.
Jak przywrócić usunięte konto?
Czas na skorzystanie z opcji przywracania konta to 7 dni od dnia zlecenia jego usunięcia.
Jeśli usunięcie konta zostało zlecone, ale nie minęło jeszcze 7 dni:
- Zaloguj się ponownie do Fakturowni.
- Na stronie głównej widnieje komunikat z datą planowanego usunięcia konta oraz przyciskiem Przywróć konto. (patrz punkt 10 powyżej)
- Możesz również użyć linku Przywróć konto zawartego w wiadomości e-mail wysłanej na adres właściciela konta. (patrz punkt 9 powyżej)
- Po kliknięciu przycisku lub linku konto zostanie przywrócone do pełnej funkcjonalności, a wszystkie dane będą dostępne.
Jak wystawiać e-paragony dla klientów sklepu internetowego?
Fakturownia - pierwsze kroki w systemie
Dodawanie numeru konta bankowego
Zmiana planu (typu konta)
Jak dodać nowego użytkownika do swojego konta
Powrót
Komentarze
Martyna
2021-05-08 12:51
agnieszkas
Aby całkowicie zablokować dostęp do sytemu danemu użytkownikowi należy wybrać:
zakładkę Ustawienia > Użytkownicy ( należy wybrać użytkownika, który ma być usunięty) następnie wybieramy z prawej strony ekranu obok trybika - trójkącik skierowany w dół i opcję Odłącz.
Użytkownikowi zostanie odebrany dostęp do konta, ale będzie możliwość dodania go ponownie z tymi samymi uprawnieniami.
2021-05-11 09:57
Dodaj komentarz