Usunięcie konta w Fakturowni

Utworzono: 2015-01-14
Ostatnia aktualizacja: 2023-12-20
Liczba odwiedzin posta: 9940

Fakturownia daje Użytkownikom możliwość usunięcia swojego konta w dowolnym momencie.

Pamiętaj, że operacja usunięcia konta jest nieodwracalna już po siedmiu dniach od momentu jego skasowania. 
Miej na uwadze to, że po tym czasie nie będzie możliwości odzyskania żadnych dokumentów. Dokonaj eksportu tych, których możesz w przyszłości potrzebować.


Aby usunąć konto:
  • przejdź do menu Ustawienia > Ustawienia konta
  • zjedź na sam dół strony 
  • naciśnij szary przycisk Usuń konto (pamiętaj jednak, że widzi go jedynie Użytkownik ze statusem właściciela konta)
usun%CC%81

Po jego naciśnięciu ukaże Ci się komunikat z zapytaniem, czy potwierdzasz usunięcie konta. W komunikacie znajdziesz również informację o możliwość przywrócenia konta. W celu potwierdzenia usunięcia konta kliknij OK.



Po zatwierdzeniu komunikatu, ukaże Ci się informacja o dacie, kiedy zostanie ono nieodwracalnie usunięte oraz o wysłania linku do potwierdzenia usunięcia konta. 

Będziesz mieć wtedy również możliwość wypełnienia ankiety, w której możesz przekazać nam informację o powodzie, dla którego rezygnujesz z Fakturowni. 



Aby potwierdzić usunięcie przejdź do swojej skrzynki mailowej i odszukaj wiadomość dotyczącą usunięcia konta. Aby konto zostało prawidłowo usunięte, kliknij przycisk Usuń konto, który znajdziesz w przesłanej wiadomości. 

Po zastosowaniu się do tej opcji i kliknięciu w link z wiadomości e-mail, system wyświetli komunikat z przyciskiem Przywróć konto. Czas na skorzystanie z opcji przywracania konta to 7 dni. Przez ten okres możesz wrócić do wysłanego maila i korzystając z linku przywrócić konto w systemie lub skorzystać z przycisku widocznego na stronie głównej. 


 


Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
anonim
Pytam się gdzie jest ta zakładka z ustawieniem - ustawieniem konta oraz gdzie jest usuń konto

2018-06-28 16:53


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   W górnej części ekranu, z prawej strony, na czarnym pasku.

2018-06-28 17:03


Avatar sugester medium
Waldemar
naprawde chciałem sam usunać konto ale nie daje sobie rady wiec pozostawiam konto po wsze czasy na nastepne 100 lat, przykro mi

2018-11-23 13:12


annac
annac
Witam,
Dziękujemy za informację, niestety jako operatorzy serwisu nie możemy przeprowadzić czynności usunięcia konta za klienta. Jeżeli zechce Pan podjąć próbę usunięcia proszę zalogować się do swojego konta. Następnie w prawym górnym rogu proszę wybrać Ustawienia > Ustawienia konta > Przewinąć stronę do dołu, aż na ekranie pojawi się czerwony przycisk Usuń konto > Zapisz.
Pozdrawiam, Ania.

2018-11-23 15:25


Avatar sugester medium
Martyna
W jaki sposób mogę usunąć jednego z użytkowników? Nie chodzi mi o usunięcie całego konta, ponieważ obecnie podłączone są do niego 4 firmy. Chodzi mi o usunięcie jednej z tych firm. Z góry dziękuję za pomoc.

2021-05-08 12:51


agnieszkas
agnieszkas
Dzień dobry, dziękujemy za wiadomość.

Aby całkowicie zablokować dostęp do sytemu danemu użytkownikowi należy wybrać:
zakładkę Ustawienia > Użytkownicy ( należy wybrać użytkownika, który ma być usunięty) następnie wybieramy z prawej strony ekranu obok trybika - trójkącik skierowany w dół i opcję Odłącz.
Użytkownikowi zostanie odebrany dostęp do konta, ale będzie możliwość dodania go ponownie z tymi samymi uprawnieniami.

2021-05-11 09:57


Avatar sugester medium
anonim
Nie mogę wejść w ustawieniach. Nie działa tylko ten jeden jedyny przycisk USTAWIENIA. CHCE ZAMKNAC KONTO! proszę o wiadomość

2022-10-27 19:19


piotr.wajs
piotr.wajs
Odpowiedź główna   Dzień dobry,
proszę o doprecyzowanie problemu. Co dzieje się po kliknięciu zakładki Ustawienia znajdującej się na czarnym pasku nawigacyjnym, w prawym górnym rogu?
Czy rozwija się drzewko, a w nim pierwsza opcja "Ustawienia konta"?
Pozdrawiam,
Piotr

2022-10-28 08:44


Dodaj komentarz