Zmiana planu (typu konta)
Ostatnia aktualizacja: 2024-08-19
Fakturownia oferuje kilka planów do wyboru. Z aplikacji możesz korzystać w bezpłatnej wersji Micro, która pozwala wystawiać 3 dokumenty sprzedażowe w miesiącu lub w wybranym planie płatnym, które oferują nielimitowaną ilość dokumentów. Oprócz tego każdy z planów płatnych pozwala na aktywacje wybranych funkcji np. obsługi magazynowej, która dostępna jest od planu Standard. Plan przypisany do Twojego konta uzależniony jest więc od opcji, które na nim aktywujesz. W tym wpisie pokażemy jak zmienić plan aktywny na Twoim koncie.
Dowiedz się, jak skorzystać z tej funkcji, korzystając z interaktywnego przewodnika.
Jak zmienić plan aktywny na koncie?
Aby zmienić plan konta:
.
- przejdź do zakładki Ustawienia > Ustawienia konta > Twoje konto;
- w rubryce Typ konta możesz sprawdzić aktualnie aktywny plan;
- aby zmienić plan konta kliknij przycisk Zmień typ konta;
- następnie kliknij przycisk wybierz przy planie, który chcesz aktywować.
Jeśli zmieniasz plan z wyższego na niższy, system może wyświetlić informację, że plan konta nie może być wybrany, ponieważ następujące funkcje są włączone na koncie. Wylistowane funkcje należy najpierw wyłączyć, by zmiana planu zakończyła się powodzeniem. Szczegóły dotyczące wyłączania wybranych opcji przy wyborze niższe planu opisaliśmy w tym artykule.
Jeśli na koncie aktualnie wybrany plan to Micro, przycisk Zmień typ konta nie będzie dostępny. W rubryce Typ konta zobaczysz tylko niebieski przycisk Zobacz co oferują konta płatne, który pozwoli Ci wybrać plan płatny.
Zmiana planu na koncie nie spowoduje utraty bazy danych.
Jak przedłużyć obecny abonament?
Jeśli chcesz przedłużyć obecny abonament na kolejny okres, naciśnij przycisk Opłać (przedłuż abonament). System przeniesie Cię do formularza płatności na Twoim koncie. Więcej informacji jak opłacić konto z poziomu aplikacji znajdziesz w artykule Jak opłacić aplikację mając już konto.
Jak zwiększyć plan konta w trakcie trwania aktualnego abonamentu?
Jeśli opłaciłeś abonament i w trakcie jego trwania potrzebujesz opcji dostępnych w planie wyższym, możesz zgłosić się do nas z prośbą o upgrade konta. W takim przypadku wystarczy, że dopłacić różnicę wynikającą z cen w planach.
Zgłoś takie zapotrzebowanie mailowo na adres helpdesk@fakturownia.pl. W zgłoszeniu wskaż ID konta oraz plan, do którego chcesz podnieść swoje konto. Wystawimy wtedy proformę na różnicę w cenach między planami.
Interaktywny przewodnik poprowadzi Cię krok po kroku na rzeczywistych ekranach Fakturowni, umożliwiając łatwe zrozumienie i wykonanie potrzebnych działań.
Kliknij Start aby rozpocząć, a następnie klikaj w niebieskie pola, lub użyj strzałek w prawym dolnym rogu do nawigowania po instrukcji.
Sprawdź również:
.
Powrót
Komentarze
Małgorzata
Program świetnie napisany. Gratuluje!
2023-09-25 11:27
lukaszs
dziękuję za przychylną opinie.
W przypadku pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.
Pozdrawiam,
Łukasz
2023-09-25 11:54
YURY
2024-05-15 17:07
lukaszs
proszę o zgłoszenie mailowe w celu podniesienia pakietu na adres info@fakturownia.pl
Wystawimy Państwu proforme z wyrównaniem do wyższego planu abonamentowego.
Dziękuję za kontakt.
Pozdrawiam,
Łukasz
2024-05-16 09:25
Dodaj komentarz