Jak wprowadzić dodatkowe rodzaje wydatków (np. umowa o prace, umowa o dzieło itp.)
Utworzono:
2013-05-22
Ostatnia aktualizacja: 2022-09-26
Ostatnia aktualizacja: 2022-09-26
Liczba odwiedzin posta: 8926
W Fakturowni możesz wprowadzać wszystkie faktury i dokumenty wydatkowe - np. umowę o pracę, umowę o dzieło itp. Dzięki temu możesz mieć pełny obraz stanu finansowego swojej firmy. Można zaznaczyć: Faktury, Rachunki i/lub Paragony, KW dowód wypłaty.
Wydatki można włączyć w menu Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Wydatki.
UWAGA! Maksymalna liczba znaków określaniu nazwy rodzaju wydatków to 20 znaków.
Powrót
Komentarze
Ula
2018-06-12 13:03
jarek
w celu wystawienia dokumentu KW proszę wejść w zakładkę Ustawienia > Ustawienia konta > Wydatki > KW dowód wypłaty (zaznaczyć i zapisać).
Następnie proszę wejść w zakładkę Wydatki > Dodaj wydatek > Typ > KW dowód wypłaty.
W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji.
Link do bazy wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl/909752-Wprowadzanie-wydatkow
2018-06-13 15:14
Dodaj komentarz