Jak wprowadzić dodatkowe rodzaje wydatków (np. umowa o prace, umowa o dzieło itp.)

Utworzono: 2013-05-22
Ostatnia aktualizacja: 2022-09-26
Liczba odwiedzin posta: 8118

W Fakturowni możesz wprowadzać wszystkie faktury i dokumenty wydatkowe - np. umowę o pracę, umowę o dzieło itp. Dzięki temu możesz mieć pełny obraz stanu finansowego swojej firmy. Można zaznaczyć: Faktury, Rachunki i/lub Paragony, KW dowód wypłaty.

Wydatki można włączyć w menu Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Wydatki.

wydatki
UWAGA! Maksymalna liczba znaków określaniu nazwy rodzaju wydatków to 20 znaków. 



Powrót


Komentarze

Avatar sugester medium
Ula
Chcę skorzystać z KW jak mam go wystawić?

2018-06-12 13:03


jarek
jarek
Odpowiedź główna   Dzień dobry, 

w celu wystawienia dokumentu KW proszę wejść w zakładkę Ustawienia > Ustawienia konta  > Wydatki > KW dowód wypłaty (zaznaczyć i zapisać).
Następnie proszę wejść w zakładkę Wydatki > Dodaj wydatek > Typ > KW dowód wypłaty. 

W przypadku dodatkowych pytań, jestem do dyspozycji. 

Link do bazy wiedzy: https://pomoc.fakturownia.pl/909752-Wprowadzanie-wydatkow

2018-06-13 15:14


Dodaj komentarz