Jak ograniczyć widoczność Klientów

Utworzono: 2012-11-15
Ostatnia aktualizacja: 2025-03-31
Liczba odwiedzin posta: 10781

W Fakturowni istnieje możliwość ograniczenia widoczności Bazy Klientów dla pracowników z rolą Użytkownik i Księgowy, natomiast ta sama baza klientów jest dostępna wyłącznie dla Właściciela Konta i Administratorów.

Widok listy klientów z aktywnym ograniczeniem –dostępu dla użytkowników oraz właściciela konta i administratorów

Grafika powyżej: u góry baza klientów widoczna dla Właściciela i Administratora, poniżej brak dostępu do tej samej bazy klientów dla pracowników z rolą Użytkownik i Księgowy. Oczywiście pracownik z ograniczonym dostępem do pełnej bazy klientów, może dodawać swoich klientów, pamiętając aby na karcie klienta w polu Dostęp do danych wskazać Wszyscy użytkownicy. Wtedy dodany klient będzie widoczny na jego liście klientów i pozostałych pracowników o takich samych uprawnieniach jak jego oraz wyższych. 

Formularz edycji danych klienta z rozwijanym menu „Dostęp do danych” – wybrana opcja to „Wszyscy użytkownicy”.

Chcąc aktywować funkcję ograniczenia widoczność Klientów, przejdź do:

  1. Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Użytkownicy i uprawnienia;
  2. zaznacz checkbox przy Ograniczenie widoczności Klientów;
  3. zapisz ustawienia, klikając w przycisk Zapisz na dole strony;

Zaznaczona opcja „Ograniczenie widoczności Klientów” – użytkownicy widzą tylko swoich klientów, z wyłączeniem administratorów.

Sprawdź również
:
Zablokowanie dostępu do Magazynów dla użytkowników 
Ograniczenie widoczności płatności dla Użytkowników
Ograniczenie widoczności produktów
Ograniczenie widoczności magazynów
Ograniczenie widoczności cen zakupu


Powrót


Komentarze

Dodaj komentarz