Jak ograniczyć widoczność Klientów
Ostatnia aktualizacja: 2025-03-31
W Fakturowni istnieje możliwość ograniczenia widoczności Bazy Klientów dla pracowników z rolą Użytkownik i Księgowy, natomiast ta sama baza klientów jest dostępna wyłącznie dla Właściciela Konta i Administratorów.
Grafika powyżej: u góry baza klientów widoczna dla Właściciela i Administratora, poniżej brak dostępu do tej samej bazy klientów dla pracowników z rolą Użytkownik i Księgowy. Oczywiście pracownik z ograniczonym dostępem do pełnej bazy klientów, może dodawać swoich klientów, pamiętając aby na karcie klienta w polu Dostęp do danych wskazać Wszyscy użytkownicy. Wtedy dodany klient będzie widoczny na jego liście klientów i pozostałych pracowników o takich samych uprawnieniach jak jego oraz wyższych.
Chcąc aktywować funkcję ograniczenia widoczność Klientów, przejdź do:
- Ustawienia > Ustawienia konta > Konfiguracja > Użytkownicy i uprawnienia;
- zaznacz checkbox przy Ograniczenie widoczności Klientów;
- zapisz ustawienia, klikając w przycisk Zapisz na dole strony;

Sprawdź również:
Zablokowanie dostępu do Magazynów dla użytkowników
Ograniczenie widoczności płatności dla Użytkowników
Ograniczenie widoczności produktów
Ograniczenie widoczności magazynów
Ograniczenie widoczności cen zakupu
Powrót
Komentarze
Dodaj komentarz