Dostosowanie wyświetlania kolumn na liście klientów
                                        
                                            Utworzono:  
                                            2016-03-14
                                            
Ostatnia aktualizacja: 2025-05-14
                                                                                                     
                                    Ostatnia aktualizacja: 2025-05-14
              
                                        
                                            Liczba odwiedzin posta: 5354
                                        
                                      
                                         
                                    
                                    
                                                      
                                    
                                    W naszym systemie można dostosować wyświetlanie kolumn na liście klientów, w tym celu wchodzimy w zakładkę Klienci, następnie wybieramy w prawym górnym rogu przycisk koła zębatego ze strzałką i wybieramy opcję Dostosuj wyświetlanie kolumn.
 
Program pokaże nam okno, w którym po lewo możesz określić ilość wyświetlanych klientów na liście. System domyślnie pokazuje ich 25, ale klikając w polu Domyślnie pod Liczba klientów na stronie możesz wybrać 10, 25, 50, 100, naniesione zmiany zatwierdzamy przyciskiem Zapisz.

W tym samym miejscu po prawo możesz wskazać, jakie informacje mają zawierać kolumny na liście klientów - zaznacz checkboxy obok wybranych, naniesione zmiany zatwierdzamy przyciskiem Zapisz.

Wybierając przycisk Przywróć domyślne ustawienia resetujesz dotychczas zaznaczone checkboxy. Układ kolumn jest zapamiętywany podczas pracy na programie w obrębie jednego logowania, po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu ustawienie kolumn zostaje automatycznie przywrócone do domyślnych ustawień.
Po wskazaniu określonych checkboxów i ich zapisaniu na liście klientów pojawią się kolumny z danymi.

Dane, które będą wyświetlać się we wskazanych kolumnach na liście, uprzednio powinny zostać uzupełnione na karcie klienta. Aby to zrobić, przejdź do zakładki Klienci, wybierz Klienta z listy i naciśnij przycisk Edytuj lub dodaj nowego Klienta przy pomocy przycisku Dodaj klienta
Nazwa skrócona - karta klienta (Zobacz więcej opcji / Ukryj opcje dodatkowe)
Klient - karta klienta
Dostęp do danych - jest aktywny wyłącznie kiedy na koncie posiadasz uruchomioną funkcję ograniczenia widoczność Klientów
Panel - jest aktywny jeśli posiadasz uruchomioną funkcję Panel Klienta
NIP - karta klienta
E-mail - karta klienta
Dodatkowy opis - w tym polu możesz dodać dodatkowe informacje dotyczące kontrahenta, które chcesz by znalazły się na fakturze.
ID klienta - karta klienta (Zobacz więcej opcji / Ukryj opcje dodatkowe)
Miejscowość - karta klienta
Kod Pocztowy - karta klienta
Telefon - karta klienta
Tel. kom. - karta klienta
Imię - karta klienta
Nazwisko - karta klienta
Utworzenie - data utworzenia klienta w systemie, widoczne w Aktywności związane z klientem pod jego kartą klienta
Data ostatniego zapisu - data ostatniego zapisu na karcie klienta np. edycji jego danych, widoczne w Aktywności związane z klientem pod jego kartą klienta
Identyfikator w programie księgowym - karta klienta (Zobacz więcej opcji / Ukryj opcje dodatkowe)
Kraj - karta klienta
Inny adres korespondencyjny - karta klienta
Kategoria - kategorie można przypisywać do klientów, produktów oraz dokumentów związanych z przychodami i wydatkami, w tym artykule sprawdzisz czym jest i jak z niej korzystać.
Nabywca - system podczas wystawiania dokumentu będzie zaczytywał odpowiednie dane do sekcji Nabywca oraz Odbiorca.


Sprawdź również:
Dostosowanie wyświetlania kolumn
Dostosowanie wyświetlania kolumn na liście produktów
Dostosowanie wyświetlania kolumn na liście dokumentów magazynowych
Cenniki – przypisywanie cen dostosowanych do Klientów
Indywidualne konto bankowe dla Klienta
 
                                
 
                                
                              
                              
                                
Program pokaże nam okno, w którym po lewo możesz określić ilość wyświetlanych klientów na liście. System domyślnie pokazuje ich 25, ale klikając w polu Domyślnie pod Liczba klientów na stronie możesz wybrać 10, 25, 50, 100, naniesione zmiany zatwierdzamy przyciskiem Zapisz.

W tym samym miejscu po prawo możesz wskazać, jakie informacje mają zawierać kolumny na liście klientów - zaznacz checkboxy obok wybranych, naniesione zmiany zatwierdzamy przyciskiem Zapisz.

Wybierając przycisk Przywróć domyślne ustawienia resetujesz dotychczas zaznaczone checkboxy. Układ kolumn jest zapamiętywany podczas pracy na programie w obrębie jednego logowania, po wylogowaniu i ponownym zalogowaniu ustawienie kolumn zostaje automatycznie przywrócone do domyślnych ustawień.
Po wskazaniu określonych checkboxów i ich zapisaniu na liście klientów pojawią się kolumny z danymi.

Dane, które będą wyświetlać się we wskazanych kolumnach na liście, uprzednio powinny zostać uzupełnione na karcie klienta. Aby to zrobić, przejdź do zakładki Klienci, wybierz Klienta z listy i naciśnij przycisk Edytuj lub dodaj nowego Klienta przy pomocy przycisku Dodaj klienta
Nazwa skrócona - karta klienta (Zobacz więcej opcji / Ukryj opcje dodatkowe)
Klient - karta klienta
Dostęp do danych - jest aktywny wyłącznie kiedy na koncie posiadasz uruchomioną funkcję ograniczenia widoczność Klientów
Panel - jest aktywny jeśli posiadasz uruchomioną funkcję Panel Klienta
NIP - karta klienta
E-mail - karta klienta
Dodatkowy opis - w tym polu możesz dodać dodatkowe informacje dotyczące kontrahenta, które chcesz by znalazły się na fakturze.
ID klienta - karta klienta (Zobacz więcej opcji / Ukryj opcje dodatkowe)
Miejscowość - karta klienta
Kod Pocztowy - karta klienta
Telefon - karta klienta
Tel. kom. - karta klienta
Imię - karta klienta
Nazwisko - karta klienta
Utworzenie - data utworzenia klienta w systemie, widoczne w Aktywności związane z klientem pod jego kartą klienta
Data ostatniego zapisu - data ostatniego zapisu na karcie klienta np. edycji jego danych, widoczne w Aktywności związane z klientem pod jego kartą klienta
Identyfikator w programie księgowym - karta klienta (Zobacz więcej opcji / Ukryj opcje dodatkowe)
Kraj - karta klienta
Inny adres korespondencyjny - karta klienta
Kategoria - kategorie można przypisywać do klientów, produktów oraz dokumentów związanych z przychodami i wydatkami, w tym artykule sprawdzisz czym jest i jak z niej korzystać.
Nabywca - system podczas wystawiania dokumentu będzie zaczytywał odpowiednie dane do sekcji Nabywca oraz Odbiorca.


Sprawdź również:
Dostosowanie wyświetlania kolumn
Dostosowanie wyświetlania kolumn na liście produktów
Dostosowanie wyświetlania kolumn na liście dokumentów magazynowych
Cenniki – przypisywanie cen dostosowanych do Klientów
Indywidualne konto bankowe dla Klienta
Powrót
Dodaj komentarz