Dostosowanie wyświetlania kolumn na liście klientów

Utworzono: 2016-03-14
Ostatnia aktualizacja: 2025-04-10
Liczba odwiedzin posta: 4716

W naszym systemie można dostosować wyświetlanie kolumn na liście klientów, w tym celu wchodzimy w zakładkę Klienci, następnie wybieramy w prawym górnym rogu przycisk koła zębatego ze strzałką i wybieramy opcję Dostosuj wyświetlanie kolumn.

 Menu ustawień z rozwiniętą opcją „Dostosuj wyświetlanie kolumn” służącą do personalizacji widoku danych.

Program pokaże nam okno, w którym po lewo możesz określić ilość wyświetlanych klientów na liście. System domyślnie pokazuje ich 25, ale klikając w polu Domyślnie pod Liczba klientów na stronie możesz wybrać 10, 25, 50, 100, naniesione zmiany zatwierdzamy przyciskiem Zapisz

Lista rozwijana ustawień z opcją wyboru liczby klientów na stronie: Domyślnie, 10, 25, 50, 100 – zaznaczona wartość to 100.

W tym samym miejscu po prawo możesz wskazać, jakie informacje mają zawierać kolumny na liście klientów - zaznacz checkboxy obok wybranych, naniesione zmiany zatwierdzamy przyciskiem Zapisz

Panel ustawień kolumn listy klientów z zaznaczonymi opcjami jak e-mail, NIP, klient, panel i dostęp do danych.

Wybierając przycisk Przywróć domyślne ustawienia resetujesz dotychczas zaznaczone checkboxy.

Po wskazaniu określonych checkboxów i ich zapisaniu na liście klientów pojawią się kolumny z danymi.

Widok listy klientów z pełnymi danymi: nazwa, e-mail, dostęp do danych, dane adresowe, kategorie, data utworzenia, status konta.

Dane, które będą wyświetlać się we wskazanych kolumnach na liście, uprzednio powinny zostać uzupełnione na karcie klienta. Aby to zrobić, przejdź do zakładki Klienci, wybierz Klienta z listy i naciśnij przycisk Edytuj lub dodaj nowego Klienta przy pomocy przycisku Dodaj klienta

Nazwa skrócona - karta klienta (Zobacz więcej opcji / Ukryj opcje dodatkowe)
Klient - karta klienta
Dostęp do danych - jest aktywny wyłącznie kiedy na koncie posiadasz uruchomioną funkcję ograniczenia widoczność Klientów
Panel - jest aktywny jeśli posiadasz uruchomioną funkcję Panel Klienta
NIP - karta klienta
E-mail - karta klienta
Dodatkowy opis - w tym polu możesz dodać dodatkowe informacje dotyczące kontrahenta, które chcesz by znalazły się na fakturze.
ID klienta - karta klienta (Zobacz więcej opcji / Ukryj opcje dodatkowe)
Miejscowość - karta klienta
Kod Pocztowy - karta klienta
Telefon - karta klienta
Tel. kom. - karta klienta
Imię - karta klienta
Nazwisko - karta klienta
Utworzenie - data utworzenia klienta w systemie, widoczne w Aktywności związane z klientem pod jego kartą klienta
Data ostatniego zapisu -  data ostatniego zapisu na karcie klienta np. edycji jego danych, widoczne w Aktywności związane z klientem pod jego kartą klienta
Identyfikator w programie księgowym - karta klienta (Zobacz więcej opcji / Ukryj opcje dodatkowe)
Dodatkowe konto księgowe
Kraj - karta klienta
Inny adres korespondencyjny - karta klienta
Kategoria - kategorie można przypisywać do klientów, produktów oraz dokumentów związanych z przychodami i wydatkami, w tym artykule sprawdzisz czym jest i jak z niej korzystać.
Nabywca -
system podczas wystawiania dokumentu będzie zaczytywał odpowiednie dane do sekcji Nabywca oraz Odbiorca

Formularz edycji danych klienta z polami do uzupełnienia: nazwa firmy, NIP, adres, kontakt i dodatkowy opis.
Formularz klienta z dodatkowymi polami: kategoria, bank, termin płatności, ID klienta, nabywca, identyfikator księgowy i przyciskiem Zapisz.

Sprawdź również:
Dostosowanie wyświetlania kolumn

Dostosowanie wyświetlania kolumn na liście produktów
Dostosowanie wyświetlania kolumn na liście dokumentów magazynowych
Cenniki – przypisywanie cen dostosowanych do Klientów
Indywidualne konto bankowe dla Klienta

 


Powrót


Dodaj komentarz