Własne role - dostęp do zakładki księgowość

Utworzono: 2023-10-18
Ostatnia aktualizacja: 2023-11-03
Liczba odwiedzin posta: 531

Tworząc nową rolę, możesz przypisać użytkownikowi dostęp do podstawowych opcji systemu oraz przyznać szersze uprawnienia. Uprawnienia administratorskie pozwalają na dostęp do ustawień konta, firmy, aktywności na koncie oraz opcji księgowych, takich jak JPK czy składki ZUS. Z tego wpisu dowiesz się, jak stworzyć rolę, która umożliwi użytkownikowi dostęp do zakładki Księgowość.


Własne role - dostęp do zakładki księgowość


Aby tworząc nową rolę nadać uprawnienia administratorskie w postaci dostępu do zakładki księgowość:
.
  1. przejdź do zakładki Ustawienia > Użytkownicy i na panelu z lewej strony wybierz Role


  2. w następnym kroku skorzystaj z przycisku Dodaj nową rolę,  


  3. uzupełnij rubrykę Nazwa roli,
  4. w sekcji Uprawnienia zaznacz checkboxy przy tych opcjach, do których użytkownik ma mieć dostęp,
  5. aby nadać dostęp do opcji składki ZUS, opłacanie składek ZUS i JPK V7 należy zaznaczyć checkbox przy opcji Księgowość w sekcji Uprawnienia administratorskie oraz wybrać opcje, do których dostęp ma mieć użytkownik, 


  6. zatwierdź utworzenie nowej roli klikając Zapisz na dole strony i przypisz rolę do wybranego adresu e-mail. 

Osoba posiadająca dostęp do uprawnienia Księgowość i wybranych w jego ramach opcji będzie mogła:
- tworzyć nowe składki ZUS i je rozliczać przy aktywnych opcjach składki ZUS i opłacanie składek ZUS,
- generować raport JPK_V7, jeśli otrzyma dostęp do uprawnienia administratorskiego JPK V7 oraz dodatkowo jeśli w sekcji Uprawnienia nadany będzie dostęp do Raportów.


Sprawdź również: 


Powrót


Dodaj komentarz