Własne role - dostęp do klientów

Utworzono: 2023-11-03
Ostatnia aktualizacja: 2023-11-03
Liczba odwiedzin posta: 656

Możliwość konfigurowania opcji w systemie pozwala dostosować konto do Twoich potrzeb oraz profilu prowadzonej działalności. Dostęp do konta możesz współdzielić z innymi użytkownikami, przypisując im z góry określone role systemowe. Korzystając z opcji tworzenia nowych ról w systemie, zyskujesz kontrolę nad tym, do jakich danych użytkownik ma dostęp. W tym artykule opisujemy, jak przypisać dostęp do bazy klientów oraz jakie uprawnienia to obejmuje.


Własne role - dostęp do klientów


Aby w ramach uprawnień dać dostęp do magazynów:
.
  1. przejdź do zakładki Ustawienia > Użytkownicy i na panelu z lewej strony wybierz Role


  2. w następnym kroku skorzystaj z przycisku Dodaj nową rolę


  3. uzupełnij rubrykę Nazwa roli,
  4. w sekcji Uprawnienia zaznacz checkboxy przy tych opcjach, do których użytkownik ma mieć dostęp,
  5. aby nadać dostęp do bazy klientów zaznacz checkbox przy opcji Klienci


  6. zatwierdź utworzenie nowej roli klikając Zapisz na dole strony i przypisz rolę do wybranego adresu e-mail. 

Osoba posiadająca dostęp do zakładki Klienci będzie miała możliwość podglądu listy klientów, ręcznego ich tworzenia, edycji oraz usuwania.

Uwaga: Użytkownik, który nie otrzyma uprawnienia "Klienci" będzie mógł wywołać na fakturze klienta zapisanego w bazie klientów. Dane nieistniejącego w bazie klienta wprowadzone na fakturze przez takiego użytkownika, zostaną zapisane na koncie.


Sprawdź również: 


Powrót


Dodaj komentarz