Własne role - dostęp do działów utworzonych w ramach konta

Utworzono: 2023-10-12
Ostatnia aktualizacja: 2023-11-03
Liczba odwiedzin posta: 592

Możliwość tworzenia własnych ról w systemie pozwala decydować o uprawnieniach, jakie chcesz przypisać poszczególnym użytkownikom. Możesz stworzyć rolę, która będzie miała dostęp do wybranych opcji systemu w tym również do określonych w ramach Twojego konta działów. Poniżej przedstawiamy, jak utworzyć nową rolę i nadać jej uprawnienia administratorskie, które pozwolą użytkownikowi tworzyć, edytować i usuwać działy na koncie. 


Własne role - dostęp do działów/firm w ramach konta


Aby w ramach uprawnień dać użytkownikowi dostęp do działów/firm:
.
  1. przejdź do zakładki Ustawienia > Użytkownicy i na panelu z lewej strony wybierz Role


  2. w następnym kroku skorzystaj z przycisku Dodaj nową rolę


  3. uzupełnij rubrykę Nazwa roli,
  4. w sekcji Uprawnienia zaznacz checkboxy przy tych opcjach, do których użytkownik ma mieć dostęp,
  5. aby nadać dostęp do działów zaznacz checkbox przy opcji Działy w sekcji Uprawnienia administratorskie


  6. zatwierdź utworzenie nowej roli klikając Zapisz na dole strony i przypisz rolę do wybranego adresu e-mail. 

Osoba posiadająca dostęp do działów będzie miała możliwość przejścia do menu Ustawienia > Dane firmy oraz możliwość podglądu danych tam zawartych. Będzie mogła dodawać nowe działy oraz firmy a także edytować je i usuwać.


Sprawdź również: 


Powrót


Dodaj komentarz