Własne role - dostęp do UPO

Utworzono: 2023-10-12
Ostatnia aktualizacja: 2023-11-03
Liczba odwiedzin posta: 643

Tworząc nową rolę, możesz udzielić dostępu do podstawowych opcji systemu oraz do uprawnień administratorskich. Te ostatnie pozwalają użytkownikowi na dostęp do ustawień konta, firm lub działów oraz aktywności. Z tego wpisu dowiesz się, jak utworzyć rolę, która umożliwi użytkownikowi dostęp do UPO, czyli urzędowego potwierdzenia odbioru przesłanego pliku JPK_V7.
 

Własne role - dostęp do UPO w ramach uprawnień administratorskich


Aby tworząc nową rolę dać uprawnienie administratorskie w postaci dostępu do UPO:
.
  1. przejdź do zakładki Ustawienia > Użytkownicy i na panelu z lewej strony wybierz Role


  2. w następnym kroku skorzystaj z przycisku Dodaj nową rolę,  


  3. uzupełnij rubrykę Nazwa roli,
  4. w sekcji Uprawnienia zaznacz checkboxy przy tych opcjach, do których użytkownik ma mieć dostęp,
  5. aby nadać dostęp do UPO zaznacz checkbox przy opcji UPO w sekcji Uprawnienia administratorskie


  6. zatwierdź utworzenie nowej roli klikając Zapisz na dole strony i przypisz rolę do wybranego adresu e-mail. 

Osoba posiadająca dostęp do zakładki UPO będzie miała możliwość pobrania Urzędowego Potwierdzenia Odbioru w przypadku przekazania informacji o przyjęciu przesłanego pliku JPK przez organy podatkowe.


Sprawdź również:


Powrót


Dodaj komentarz