Własne role - dostęp do integracje i dodatki

Utworzono: 2023-10-12
Ostatnia aktualizacja: 2024-05-16
Liczba odwiedzin posta: 965

Fakturownia oferuje możliwość korzystania z dodatkowych aplikacji, takich jak importy bankowe, eksporty księgowe czy integracje e-commerce. Dostęp do tych opcji przypisany jest takim rolom systemowym jak Właściciel konta czy Administrator. W ramach konta możesz utworzyć własną rolę i nadać użytkownikowi dostęp tylko do niektórych opcji. Z tego wpisu dowiesz się jak nadać dostęp do zakładki Integracje i dodatki


Własne role - dostęp do integracje i dodatki


Aby w ramach uprawnień nadać dostęp do zakładki Integracje i dodatki:
.
  1. przejdź do zakładki Ustawienia > Użytkownicy i na panelu z lewej strony wybierz Role


  2. w następnym kroku skorzystaj z przycisku Dodaj nową rolę


  3. uzupełnij rubrykę Nazwa roli,
  4. w sekcji Uprawnienia zaznacz checkboxy przy tych opcjach, do których użytkownik ma mieć dostęp,
  5. aby nadać dostęp do zakładki Integracje i dodatki zaznacz checkbox przy opcji Integracje i dodatki


  6. zatwierdź utworzenie nowej roli klikając Zapisz na dole strony i przypisz rolę do wybranego adresu e-mail. 

Osoba posiadająca dostęp do zakładki Integracje i dodatki będzie mogła korzystać z importów bankowych czy eksportów księgowych. Oprócz tego w ramach konta będzie mogła aktywować oraz konfigurować działanie integracji udostępnianych przez Fakturownie np. integrację z WooCommerce dla sklepów internetowych czy integrację z Allegro


Sprawdź również:


Powrót


Dodaj komentarz